Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Greseli majore in incercarea de a reduce costurile
In contextul afacerilor, supravietuirea si prosperarea pe piata economica se bazeaza foarte mult pe metodele de reducere a cheltuielilor. Cu toate acestea trebuie sa tineti cont de anumite capcane atunci cand "taiati" de pe lista necesitati mai mult sau mai putin importante pentru afacerea dvs. 1. "Cat taiem?" Vs "De unde taiem?".
Dati atentie mai multa elementelor pe care doriti sa le eliminati sau sa le reduceti din lista cheltuielilor pe care nu le mai puteti sustine! Majoritatea antreprenorilor sau managerilor responsabili cu proiectarea si implementarea strategiilor de reducere de costuri isi centreaza atentia mai mult pe "Cat taiem?" si nu mai dau atentie sporita surselor “De unde taiem?”. In consecinta se iau decizii proaste si se reduce rata rentabilitatii afacerii prin reducerea nefondata a costurilor.Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Propriul meu plan de afaceri
Sa spunem ca o firma cheltuieste foarte multi bani pe advertising si aceasta cifra este prima care ii capteaza managerului atentia. In acelasi timp, promovarea afacerii este singura strategie care mareste profitul firmei, iar reducerea cheltuielilor aferente va determina si scaderea profitului.
2. Managerii pierd din vedere efectele pe termen lung ale reducerii costurilor.
Anumite investitii se pot dovedi pentru moment nerentabile sau foarte putin profitabile si eliminarea costurilor aferente poate parea una fara riscuri, insa efectul pe care il vor avea in timp poate aduce o cifra de intoarcere uimitoare. Spre exemplu, strategiile de marketing online au nevoie de timp pentru a fi valorificate pe deplin. Astfel, costurile trebuie reduse luand in calcul si efectul pe termen lung.
3. Nu se identifica principalele surse de ineficienta, performanta scazuta, pierderi financiare.
Angajatorii trebuie sa isi concedieze personalul care nu da dovada de competenta, eficienta si rezultate satisfacatoare. Pe principiul marului putred, firma dvs. pierde bani in fiecare zi de pe urma angajatilor nefolositori, sau mai bine zis daunatori afacerii dvs., angajati care se antreneaza si se influenteaza unul pe celalalt. Impuneti standarde inalte si comunicati personalului ce asteptari aveti din partea lor. Nu va temeti sa sanctionati sau sa concediati atunci cand este cazul si motivati-va in permanenta angajatii.
Un alt mod de a reduce costurile, dar care trece neobservat este adoptarea strategiilor de economisire a energiei, apei, combustibilului, hartiei s.a.m.d. Investiile in echipament performant care sa nu consume multe resurse este total amortizabila si contribuie la profitul firmei in mod considerabil.
Articole conexe
3 sfaturi pentru un bun management financiar al afacerii
de Anca RaileanuDespre bani si management financiar cu Robert Kiyosaki
de Ilinca DobrescuManagement financiar ca la carte: Lectii de la Robert Kiyosaki!
de Adela SimonescuSecretele succesului in management financiar? Planul de afaceri face toata treaba!
de Ilinca DobrescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit