Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Noutati Netflix: Reclamele vor lua forma unor campanii difuzate in mai multe episoade

de Bianca Tila 04 Iul. 2023 45
Noutati Netflix: Reclamele vor lua forma unor campanii difuzate in mai multe episoade
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Essential, abonamentul Netflix cu reclame, avea in luna mai peste 5 milioane de abonati. Astfel, platforma s-a gandit sa profite de aceasta formula pentru a genera venituri prin publicitate mai bine directionata si mai putin repetitiva, potrivit Financial Times.

Noile reclame ar putea lua forma unor campanii difuzate in mai multe episoade incat utilizatorii sa fie in continuare expusi la brand dar cu un spot publicitar diferit.
 
Aceasta noua stategie le ofera agentilor de publicitate viziune pe termen lung, dandu-le ocazia sa se gandeasca la campanii publicitare sofisticate si diferite.
 
"Marcile sunt extrem de entuziasmate de ideea de a fi asociate cu continutul Netflix si acum incep sa aiba in vedere o inovatie mult mai mare in jurul acestor noi formate, cu parteneriate mai strategice", a declarat un sef al departamentului d epublicitate de la Netflix pentru FT.
 
Microsoft a inceput gestionarea reclamelor pe Netflix din momentul lansarii ofertei "Essential". Rolul companei este de a proiecta si gestiona platforma pentru agentii de publicitate care vor sa difuzeze reclame pe Netflix.
 
Parteneriatul se va incheia la sfarsitul anului viitor, potrivit unei surse FT. Asadar, aceasta este o oportunitate pentru Netflix de a-si spori capacitatea de inovare.
 
Netflix ar putea folosi datele sale despre clienti pentru a crea un marketing mai personalizat."Astazi, putem scrie 15 episoade ale unei reclame si putem garanta ca spectatorul le va vedea in ordinea corecta. Asa ca este foarte interesant", a declarat o sursa FT.
 
Netflix doreste sa extinda strategia de publicitate si la jocurile sale online. In momentul in care compania isi va prezenta rezultatele trimestriale (19 iulie), aceasta va face si prima evaluare reala a abonamentelor cu suport publicitar.
 
 


Bianca Tila de Bianca Tila
Pasionata de zona business, Bianca Tila aduce zilnic in fata cititorilor starea afacerilor de pe piata nationala si internationala. Ofera idei de afaceri rentabile potrivite situatiei actuale, strategii de marketing si modele de afaceri in diverse zone.

Tags: netflixcampaniireclamenetflix essential

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]