Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Planul financiar al unui organizator de evenimente

de Idei de afaceri 10 Nov. 2022 402
Planul financiar al unui organizator de evenimente
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Organizatorul de evenimente trebuie sa aiba in vedere cateva aspecte importante referitoare la costurile evenimentului, numarul de oameni prezenti si timpul alocat. Pentru a face un plan financiar poti urmari punctele de mai jos.

Cati bani vreau sa fac eu cu acest eveniment? Scrie totul clar, in procente. Vei avea nevoie de personal suplimentar, pentru a tine evenimentul pe roate? Cati oameni, cat timp? Calculeaza costurile personalului. S-ar putea sa ai nevoie de stocuri suplimentare, contacteaza-i pe furnizori. Calculeaza costul inventarului suplimentar. Cum se vor impaca pe de o parte cheltuielile si pe de alta cifra de afaceri?
 
Cum stabilesti preturile? Preturile depind de aspiratiile fiecarui antreprenor, locatie, segment, cerere pentru servicii, calificari si experienta. Daca locuiesti intr-o zona urbana, unde cererea poate fi mare, poti miza pe preturi mai mari. Jill Moran ofera patru metode de stabilire a pretului:
 
- Pretul cu ora – o metoda foarte practica pentru unii organizatori de evenimente. Un tarif pe ora poate varia; spre exemplu, in SUA este intre 25 si 125 de dolari. Tipul serviciului pe care il oferi nu este luat in calcul.
 
- Pretul procentual – poti cere o parte din bugetul total, 20-30%. Procentul este negociat cu clientii. Acest tarif variaza in functie de clienti.
 
- Pretul in functie de taxele per serviciu in parte – daca evenimentul este prea complex puteti aplica o metoda mai complicata de tarifare. Fiecare activitate va avea un cost, in timp ce alte operatiuni vor fi taxate cu ora.
 
- Pretul in functie de tariful comisionar – un tarif va fi aplicat in cazul tuturor serviciilor furnizate. Discountul trebuie negociat cu furnizorii de servicii.


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: organizator de evenimenteplan financiar

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]