Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Planul financiar al unui organizator de evenimente
10 Nov. 2022
402
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes
Organizatorul de evenimente trebuie sa aiba in vedere cateva aspecte importante referitoare la costurile evenimentului, numarul de oameni prezenti si timpul alocat. Pentru a face un plan financiar poti urmari punctele de mai jos.
Cati bani vreau sa fac eu cu acest eveniment? Scrie totul clar, in procente. Vei avea nevoie de personal suplimentar, pentru a tine evenimentul pe roate? Cati oameni, cat timp? Calculeaza costurile personalului. S-ar putea sa ai nevoie de stocuri suplimentare, contacteaza-i pe furnizori. Calculeaza costul inventarului suplimentar. Cum se vor impaca pe de o parte cheltuielile si pe de alta cifra de afaceri?
Cultura castravetelui anti-diabet
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Cultivarea plantei cu 5 arome
Cum stabilesti preturile? Preturile depind de aspiratiile fiecarui antreprenor, locatie, segment, cerere pentru servicii, calificari si experienta. Daca locuiesti intr-o zona urbana, unde cererea poate fi mare, poti miza pe preturi mai mari. Jill Moran ofera patru metode de stabilire a pretului:
- Pretul cu ora – o metoda foarte practica pentru unii organizatori de evenimente. Un tarif pe ora poate varia; spre exemplu, in SUA este intre 25 si 125 de dolari. Tipul serviciului pe care il oferi nu este luat in calcul.
- Pretul procentual – poti cere o parte din bugetul total, 20-30%. Procentul este negociat cu clientii. Acest tarif variaza in functie de clienti.
- Pretul in functie de taxele per serviciu in parte – daca evenimentul este prea complex puteti aplica o metoda mai complicata de tarifare. Fiecare activitate va avea un cost, in timp ce alte operatiuni vor fi taxate cu ora.
- Pretul in functie de tariful comisionar – un tarif va fi aplicat in cazul tuturor serviciilor furnizate. Discountul trebuie negociat cu furnizorii de servicii.
de Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit