Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 moduri in care iti poti studia si depasi competitorii in afaceri

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Daca iti studiezi cu atentie concurenta, vei putea sa dezvolti strategii de marketing specifice afacerii tale, astfel incat clientii sa iti aleaga produsele sau serviciile.

Iata 3 moduri in care iti poti studia si depasi competitorii in afaceri!

1. Comporta-te precum un client fidel al concurentei.
Observa mediul in care isi dezvolta afacerea, modul in care isi prezinta produsele si beneficiile pe care acestea din urma le ofera. De asemenea, daca achizitionezi un produs, fii atent la modul in care ai fost tratat de comerciant.

Noteaza toate observatiile si imbunatateste-ti strategia de marketing, astfel incat tu sa oferi ceea ce concurenta nu a oferit.

2. Afla de ce prefera clientii produsele/serviciile concurentei.
Este un bun exercitiu pentru a afla de ce prefera ofertele concurentei tale. Afla care sunt motivele pentru care decid sa cumpere un produs, fie ca este vorba de calitate, un pret mai mic sau renumele firmei.

De asemenea, trebuie sa afli si ce ar schimba la produsul/serviciul pe care il achizitioneaza. Acest lucru te va ajuta sa iti imbunatatesti serviciile si sa atragi un numar cat mai mare de clienti.

3. Ia in calcul posibilitatea aparitiei unor noi competitori pe piata.
Fii la curent cu noile nume care ti-ar putea ameninta afacerea si imbunatateste  permanent produsul.

In studiul pietei concurentiale, axeaza-te pe primii cinci lideri si observa in ce stadiu sunt activitatile lor. Nu toti cei pe care ii suspectezi ca fiind competitivi reprezinta o sursa de nesiguranta. Datorita crizei financiare, unii dintre ei pot avea o activitate fie in stagnare, fie in declin temporar.



Tags: concurentacompetitoriconcurenta in afacericlientiafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]