Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 sfaturi utile pentru promovarea afacerii tale

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Sa investesti in promovare poate fi destul de costisitor, insa noi iti punem la dispozitie 3 sfaturi utile prin care poti realiza acest lucru mai ieftin folosind anumite trucuri.

Este adevarat. Marketing-ul poate fi destul de scump, daca iti doresti o promovare intensa. Poti, insa, sa faci anumite lucruri pentru a evita cheltuirea unor sume mari de bani. 
 
1. Ofera reduceri doar pe conturile de social media
In publicitatea traditionala, vezi oferte saptamanale, prin ziare, la TV sau primesti reduceri prin e-mail. Nici in mediul online nu este diferit. Aceste reduceri sunt servite unui anumit segment al publicului tau si se termina dupa un timp.
 
Cea mai simpla cale este sa oferi un cod de reducere intr-o postare. Limiteaza-te sa faci acest lucru numai in mediul social. Incearca sa faci, spre exemplu, tranzactii flash cu cantitati mici de produse in Instagram sau Facebook stories.
 
2. Adapteaza-ti mesajul in functie de reteaua de socializare
Scrierea aceluiasi mesaj pe fiecare retea nu iti va oferi cele mai bune rezultate. Publicul tau de pe LinkedIn nu este, foarte probabil, acelasi ca cel de pe Facebook si acest lucru este in regula, pentru ca platformele de socializare au target-uri diferite. Poti utiliza aceleasi fotografii sau videoclipuri, dar mesajul trebuie sa il adaptezi in functie de audienta, pastrand insa aceeasi strategie.
 
Dupa ce examinezi modul in care difera audientele tale, experimenteaza diferite tonuri si vocabular. Daca partenerii tai de vanzari sunt in cea mai mare parte pe LinkedIn, atunci mesajele tale vor trebui sa fie orientate spre vanzare.
 
3. Implica-ti angajatii in promovarea pe social media
Implicarea angajatilor in promovare devine rapid o sursa majora de amplificare a continutului pentru branduri. Oamenii din echipa ta te pot ajuta sa distribui continutul de pe conturile tale din social media. Ii poti incuraja sa creeze mesaje specifice si adaptate direct la canalele lor sociale.
 
Succes! 
 


Florin Amarieide Florin Amariei
Pasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.

Tags: marketingpromovareafaceresfaturiieftin

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]