Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 elemente de baza pentru a face bani pe internet

de Alexandra Popescu 23 Aug. 2014 1827
4 elemente de baza pentru a face bani pe internet
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Internetul este un mediu propice pentru dezvoltarea unei afaceri. Antreprenori din toata lumea vor sa il exploateze pentru a-si creste vanzarile si a atinge succesul cu afacerile lor.

Utilizat in mod corespunzator, internetul poate reprezenta o parte importanta a dezvoltarii unei afaceri. Utilizat necorespunzator, poate fi asemenea unui gauri negre – una in care arunci zeci de mii de lei fara niciun rezultat. Pentru a maximiza profitul pe care il poti obtine online, urmeaza aceste patru sfaturi utile.

1.    Notiunile de baza din mediul offline inca se aplica

Pentru a pleca de la o baza potrivita, trebuie sa raspunzi la aceste trei intrebari:
-    De ce ar vrea un potential consumator sa cumpere produsul sau serviciul meu, decat sa il cumpere pe al competitorului meu?
-    Exista un segment de piata care ar valorifica lucrurile care diferentiaza produsul sau serviciul meu si este destul de mare pentru a–mi asigura profitul?
-    Care este cel mai rentabil mod de a ajunge la acest segment cu mesajul meu?

Identificand toate aceste aspecte, vei putea vedea ce tip de campanie de marketing pe internet este cea mai rentabila pentru a ajunge la segmentul de piata specific afacerii tale.

2.    Alege platforma social-media potrivita

Nu toate platformele social-media sunt la fel de utile. De exemplu, Pineterest se baseaza pe imagine, ceea ce ar putea fi foarte important pentru un designer de bijuterii care vrea sa isi afiseze lucrarile. Insa, este o platforma mai putin utila pentru un avocat, de exemplu. In functie de segmentul tinta de piata, activitatea ta social-media este diferita.

Alege platforma piotrivita pentru a ajunge la segmentul de piata pe care il doresti. Petrece  timp pe Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram si LinkedIn si descopera ce ti se potriveste si ce prefera clientii tai. Fa o cercetare inainte sa alegi platforma potrivita.

3.    Ofera continut

Sa lansezi pe Twitter, Facebook sau LinkedIn un mesaj care contine doar indemnul “cumpara produsul nostru” nu este suficient. Pentru a oferi clientilor senzatia de continut valoros, mesajul tau poate fi insotit de un link catre un articol, o evaluare, un post pe un blog sau un clip video. Poti folosi si alte materiale, cu permisiunea si atribuirile corespunzatoare. Daca esti tu autorul materialului, atunci esti catalogat drept un expert, iar opiniile expertilor sunt privite cu mai multa incredere de catre consumatori

Dupa ce faci toate acestea, este mult mai probabil sa construiesti increderea necesara pentru a vinde un produs.

4. Concentreaza-te pe vanzari, nu pe click-uri

Marea problema a multor marketeri de pe internet este nealinierea obiectivelor. Vrei sa vinzi produsul sau serviciul, asadar nu masura succesul in click-uri, prieteni, followeri sau alti metrici care nu echivaleaza cu vanzarile. In cazul in care obiectivele tale nu corespund cu compania pe care o platesti pentru marketingul online al afacerii tale, atunci renunta la aceasta.

Obiectivele intermediare sunt bune. Castigarea unui anumit numar de adepti sau unui target de click-uri pot fi obiective minunate pe termen scurt. In final insa, obiectivul suprem este vanzarea. Nu trebuie sa pierzi din vedere acest lucru.


Tags: marketing onlineafaceri onlineantreprenori

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Pilonul de Antreprenoriat al PWN Romania pregateste Trusa Scale Up

de Bianca Tila
07 Iul 2022
Pilonul de Antreprenorial al PWN Romania se subscrie misiunii Professional Women's Network Romania prin care sprijina accesul femeilor in pozitii de...

CNIPMMR: Antreprenorii n-au incredere in viitorul economic al Romaniei

de Florin Amariei
26 Oct 2021
Conform presedintelui CNIPMMR, antreprenorii n-au incredere in viitorul economic al Romaniei. Pesimismul ramane majoritar. "In ceea ce...

Analiza. Antreprenorii nu resimt cresterea economica anuntat de Executiv

de Florin Amariei
15 Sep 2021
O noua analiza releva un aspect ingrijorator: antreprenorii din Romania, in marea lor majoritate, nu resimt cresterea economica anuntata de Guvernul...

70% din antreprenori, tematori cu privire la valul trei al pandemiei

de Florin Amariei
27 Ian 2021
Un nou barometru releva faptul ca aproximativ 70% din antreprenorii prezenti in Romania sunt tematori cu privire la valul trei al pandemiei....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]