Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
4 elemente de baza pentru a face bani pe internet
Internetul este un mediu propice pentru dezvoltarea unei afaceri. Antreprenori din toata lumea vor sa il exploateze pentru a-si creste vanzarile si a atinge succesul cu afacerile lor.
Utilizat in mod corespunzator, internetul poate reprezenta o parte importanta a dezvoltarii unei afaceri. Utilizat necorespunzator, poate fi asemenea unui gauri negre – una in care arunci zeci de mii de lei fara niciun rezultat. Pentru a maximiza profitul pe care il poti obtine online, urmeaza aceste patru sfaturi utile.Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cresterea prepelitelor japoneze
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
1. Notiunile de baza din mediul offline inca se aplica
Pentru a pleca de la o baza potrivita, trebuie sa raspunzi la aceste trei intrebari:
- De ce ar vrea un potential consumator sa cumpere produsul sau serviciul meu, decat sa il cumpere pe al competitorului meu?
- Exista un segment de piata care ar valorifica lucrurile care diferentiaza produsul sau serviciul meu si este destul de mare pentru a–mi asigura profitul?
- Care este cel mai rentabil mod de a ajunge la acest segment cu mesajul meu?
Identificand toate aceste aspecte, vei putea vedea ce tip de campanie de marketing pe internet este cea mai rentabila pentru a ajunge la segmentul de piata specific afacerii tale.
2. Alege platforma social-media potrivita
Nu toate platformele social-media sunt la fel de utile. De exemplu, Pineterest se baseaza pe imagine, ceea ce ar putea fi foarte important pentru un designer de bijuterii care vrea sa isi afiseze lucrarile. Insa, este o platforma mai putin utila pentru un avocat, de exemplu. In functie de segmentul tinta de piata, activitatea ta social-media este diferita.
Alege platforma piotrivita pentru a ajunge la segmentul de piata pe care il doresti. Petrece timp pe Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram si LinkedIn si descopera ce ti se potriveste si ce prefera clientii tai. Fa o cercetare inainte sa alegi platforma potrivita.
3. Ofera continut
Sa lansezi pe Twitter, Facebook sau LinkedIn un mesaj care contine doar indemnul “cumpara produsul nostru” nu este suficient. Pentru a oferi clientilor senzatia de continut valoros, mesajul tau poate fi insotit de un link catre un articol, o evaluare, un post pe un blog sau un clip video. Poti folosi si alte materiale, cu permisiunea si atribuirile corespunzatoare. Daca esti tu autorul materialului, atunci esti catalogat drept un expert, iar opiniile expertilor sunt privite cu mai multa incredere de catre consumatori
Dupa ce faci toate acestea, este mult mai probabil sa construiesti increderea necesara pentru a vinde un produs.
4. Concentreaza-te pe vanzari, nu pe click-uri
Marea problema a multor marketeri de pe internet este nealinierea obiectivelor. Vrei sa vinzi produsul sau serviciul, asadar nu masura succesul in click-uri, prieteni, followeri sau alti metrici care nu echivaleaza cu vanzarile. In cazul in care obiectivele tale nu corespund cu compania pe care o platesti pentru marketingul online al afacerii tale, atunci renunta la aceasta.
Obiectivele intermediare sunt bune. Castigarea unui anumit numar de adepti sau unui target de click-uri pot fi obiective minunate pe termen scurt. In final insa, obiectivul suprem este vanzarea. Nu trebuie sa pierzi din vedere acest lucru.
Articole conexe
Provocarile antreprenoriatului (si cum sa le depasesti)
de Bianca TilaCarti de business. Recomandarile antreprenorilor de top pentru 2023
de Bianca TilaGreselile marilor antreprenori
de Idei de afaceriAntreprenoriat pasiv. Cum poti deveni un business angel de succes
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit