Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Afacere de succes. Alege culoarea potrivita pentru impresia potrivita
Chiar daca nimeni nu va fi impresionat cand voi scrie ca nuantele au o influenta uriasa asupra creierului si a corpului, este surprinzator ce importanta au in contextul logo-ului, numelui si imaginii afacerii tale, mai mare decat am fi crezut.
Folosite in mod inteligent, culorile pot reprezenta instrumente excelente pentru pozitionarea unei companii intr-o lumina buna si reconfirmarea valorilor de baza, transmise clientilor. Pe de alta parte, culorile “gresite” pot genera o impresie la fel de gresita clientilor.Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
In functie de publicul tau, culorile au diferite intelesuri pentru diferite business-uri. De exemplu, negrul si portocaliul reflecta puterea si stabilitatea.
Nu ne oprim insa aici, ne gandim la logo-ul Harley Davidson, dar combinatia ar fi neinspirata pentru un brand vestimentar destinat copiilor.
Cum se aleg cele mai bune culori pentru brandul tau?
Tocmai datorita faptului ca nuantele joaca un rol semnificativ in contextul imaginii unei companii, este important sa nu le alegem in mod amatorist.
Un designer profesionist are cunostintele si instrumentele de a alege cele mai bune culori pentru brandul tau si de a le implementa cu succes, pentru a le permite clientilor sa ajunga la tine.
Iata intelesul general al culorilor:
1.Rosu inchis – pasiune, vigoare, leadership, curaj, emotie, dar si furie, razbunare si pericol
2.Rosu deschis – bucurie, sensibilitate, iubire
3.Roz – romantism, dragoste, prietenie, calitati feminine
4.Maro – stabilitate, longevitate, calitati masculine
5.Portocaliu – vibrant, caldura, harnic, putere, dorinta, dar si dezamagire si neincredere
6.Aur – prestigiu, iluminare, zvonuri, o calitate inalta a munci
7.Galben – blajin, bucuros, relaxat, prospetime, dar si gelozie, grija, decadere
8.Verde – natura, sanatate, calm, crestere, siguranta, ambitie, lacomie, invidie
9. Albastru deschis – sanatate, liniste, vindecare, intelegere, blandete
10. Albastru inchis – cunoastere, putere, integritate, seriozitate, pace
11. Purpuriu – romantism, regalitate, dar poate rezona si cu un spirit trist, pesimist
12. Alb – luminos, bunatate, inocenta, curatenie, steril, pur
13. Negru – putere, eleganta, mister, dar poate rezona si cu raul, moartea, formalitatea si secretomania
Articole conexe
INS: Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a crescut cu 8,1%
de Bianca TilaInvestitii inteligente vara. Constructia unei afaceri cu inghetata stradala
de Bianca TilaCum pornesc o afacere fara experienta
de Bianca TilaAnaliza SWOT. Ce este, model, exemple si de ce este importanta intr-o afacere
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit