Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afacere de succes. Alege culoarea potrivita pentru impresia potrivita

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Chiar daca nimeni nu va fi impresionat cand voi scrie ca nuantele au o influenta uriasa asupra creierului si a corpului, este surprinzator ce importanta au in contextul logo-ului, numelui si imaginii afacerii tale, mai mare decat am fi crezut.

Folosite in mod  inteligent, culorile pot reprezenta instrumente excelente pentru pozitionarea unei companii intr-o lumina buna si reconfirmarea valorilor de baza, transmise clientilor. Pe de alta parte, culorile “gresite” pot genera o impresie la fel de gresita clientilor.

In functie de publicul tau, culorile au diferite intelesuri pentru diferite business-uri. De exemplu, negrul si portocaliul reflecta puterea si stabilitatea.

Nu ne oprim insa aici, ne gandim la logo-ul Harley Davidson, dar combinatia ar fi neinspirata pentru un brand vestimentar destinat copiilor.

Cum se aleg cele mai bune culori pentru brandul tau?

Tocmai datorita faptului ca nuantele joaca un rol semnificativ in contextul imaginii unei companii, este important sa nu le alegem in mod amatorist.

Un designer profesionist are cunostintele si instrumentele de a alege cele mai bune culori pentru brandul tau si de a le implementa cu succes, pentru a le permite clientilor sa ajunga la tine.

Iata intelesul general al culorilor:

1.Rosu inchis – pasiune, vigoare, leadership, curaj, emotie, dar si furie, razbunare si pericol

2.Rosu deschis – bucurie, sensibilitate, iubire

3.Roz – romantism, dragoste, prietenie, calitati feminine

4.Maro – stabilitate, longevitate, calitati masculine

5.Portocaliu – vibrant, caldura, harnic, putere, dorinta, dar si dezamagire si neincredere

6.Aur – prestigiu, iluminare, zvonuri, o calitate inalta a munci

7.Galben – blajin, bucuros, relaxat, prospetime, dar si gelozie, grija, decadere

8.Verde – natura, sanatate, calm, crestere, siguranta, ambitie, lacomie, invidie

9. Albastru deschis – sanatate, liniste, vindecare, intelegere, blandete

10. Albastru inchis – cunoastere, putere, integritate, seriozitate, pace

11. Purpuriu – romantism, regalitate, dar poate rezona si cu un spirit trist, pesimist

12. Alb – luminos, bunatate, inocenta, curatenie, steril, pur

13. Negru – putere, eleganta, mister, dar poate rezona si cu raul, moartea, formalitatea si secretomania




Tags: afacereafacericulorialegerea culorilorlogobrand

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]