Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Atunci cand atentia ta este indreptata mai mult spre clientii noi ....

de Marinache Horia Cristian 29 Mai. 2015 1828
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Una dintre greselile pe care le poti face in elaborarea strategiilor de marketing este aceea de a aloca fonduri mai mari pentru atragerea de clienti noi decat pentru mentinerea celor existenti.

Multi antreprenori se concentreaza pe cresterea vanzarilor prin atragerea clientilor noi. Din pacate, aceasta este poate una dintre greselile de marketing cu cele mai grave consecinte.

Atunci cand atentia este indreptata mai mult spre clientii noi, cei existenti pot avea de suferit: servicii post-vanzare de calitate redusa, lipsa ofertelor preferentiale etc.

Dupa cum stii deja, este mai costisitor sa atragi clienti noi decat sa ii pastrezi pe cei existenti. Este indicat sa faci mai intai eforturi pentru amentine un grad de satisfactie ridicat pentru clientii prezenti si apoi sa mergi mai departe pentru a castiga noi clienti.

Clientii existenti sunt o sursa sigura de venit care mentine o afacere pe piata si care o poate ajuta sa creasca. De multe ori, serviciile neadecvate oferite clientilor actuali sau comunicarea defectuoasa pot determina clientii sa caute conditii mai bune la concurenta.

Daca iti doresti ca afacerea ta sa prospere, este nevoie sa le acorzi atentie mai intai clientilor actuali si sa ii fidelizezi pentru cat mai mult timp. Abia dupa ce ai atins acest obiectiv, poti mege mai departe si sa atragi noi clienti.

Tine cont de acest sfat daca vrei sa obtii rezultate mai bune din investitiile pe care le faci in marketing.



Tags: clienti noiclienti vechiafacereafacerimarketingclienti

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

3 moduri prin care poti atrage clienti noi catre businessul tau

de Idei de afaceri
18 Mar 2024
In economia moderna competitiva, ca intreprinzator, te confrunti cu o provocare constanta: sa atragi clienti noi. Acesta nu este doar un lux, ci o...

Cum pornesc o afacere fara experienta

de Bianca Tila
13 Mar 2024
Teama in antreprenoriat este de inteles, insa nu este un lucru din cauza caruia sa nu incepi. Succesul antreprenorilor nu vine din cat de...

Analiza SWOT. Ce este, model, exemple si de ce este importanta intr-o afacere

de Bianca Tila
28 Nov 2023
O analiza SWOT sau matricea SWOT consta in evaluarea unor factori interni si externi care influenteaza traseul companiei in prezent si in viitor. De...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sciale au creat...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]