Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cea mai eficienta cale prin care sa-ti faci publicitate gratuita
Vrei sa stii care este cea mai simpla si eficienta cale de a-ti face publicitate gratuita? Ei bine, cu ajutorul comunicatelor de presa!
Editorii publicatiilor tiparite sau online sunt mereu in cautare de subiecte interesante, pe care sa le abordeze in articolele lor. Iar un subiect interesant poate fi chiar aparitia pe piata a unui nou produs/serviciu, foarte util cititorilor sau o oferta avantajoasa.Cultura castravetelui anti-diabet
Cultura de sofran
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Din acest motiv, daca firma dvs. comercializeaza un asemenea produs/serviciu, in principiu nu trebuie decat sa scrieti un material de prezentare (comunicat de presa) si sa-l trimiteti redactiilor. Sunt sanse mari ca el sa fie publicat fara nici o obligatie din partea dvs.
Competitia pentru publicarea acestor comunicate este foarte puternica, iar editorii sunt in permanenta “sufocati” de astfel de materiale.
Pentru a avea impactul dorit si pentru a da comunicatului dvs. cea mai buna sansa spre a fi publicat trebuie sa respectati urmatoarele 5 conditii:
1. Sa fie scris de catre o persoana competenta in elaborarea materialelor de presa.
Un inginer sau orice alta persoana implicata in dezvoltarea unui produs nou va scrie un material care abunda in termeni tehnici. Cautati un angajat cu abilitati de redactare, care sa lucreze impreuna cu un inginer sau cu un specialist in domeniu.
Daca aveti o companie de PR sau o agentie de publicitate care lucreaza pentru dvs., verificati cu atentie materialele elaborate de acestea. De multe ori contin informatii inexacte, neconcludente sau nu contin informatii deloc.
2. Incepeti comunicatul cu cele mai importante informatii.
Editorii vor sa stie de la primele randuri despre ce este vorba. Daca nu inteleg de la inceput ce vreti, ei va vor ignora comunicatul.
3. Insistati pe intrebarile “cum” si “de ce”.
Comunicatul trebuie sa evidentieze nu ce este produsul, ci cum pot consumatorii sa obtina beneficii utilizandu-l (ex: economisesc timp, bani etc.).
4. Insotiti articolul cu imagini.
Articolul se va “vinde” mai bine daca este insotit de imagini care sa ilustreze situatii concrete de utilizare a produsului. Folositi imagini cu oameni obisnuiti si nu cu personalitati.
5. Tintiti publicatia perfecta.
Trimitand comunicatul la o revista care are ca cititori publicul-tinta caruia i se adreseaza produsul, aveti toate sansele ca acesta sa fie publicat. Puteti intreba clientii actuali ce reviste citesc si astfel aflati unde veti trimite comunicatul de presa.
Atentie: Nu sugerati niciodata ca veti cumpara reclama intr-o revista cu conditia publicarii comunicatului de presa.
Articole conexe
Campaniile de reclame sunt oprite. IBM suspenda publicitatea pe platforma lui Elon Musk
de Bianca TilaAmazon: Campanii de publicitate
de Idei de afaceriPublicitatea pe dispozitive mobile va atinge un varf in 2026
de Florin AmarieiYouTube a obtinut peste 15 miliarde de dolari doar din publicitate
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit