Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum iti maresti baza de date cu clienti?

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Colectarea de date despre clienti a cazut mereu in capcana intimitatii. Dar atunci cand este facuta cum trebuie, beneficiul contrabalanseaza riscurile.

 Influentarea datelor clientilor poate duce la clienti mai fericiti, reducerea agitatorilor si profituri mai mari in afacere.

Afaceristii nu ar trebui sa se arunce spre a colecta informatie sensibila despre clienti. Iata ce trebuie sa luati in calcul daca doriti sa mariti baza de date cu clienti.

Fara clienti, nu ati avea o afacere. Faptul ca stiti cine sunt si ce doresc, indeosebi de la dumneavoastra,poate duce la un marketing mai eficient,o sporire a loialitatii fata de brand si la sfantul graal – mai multe vanzari.

„Colectarea de date despre clienti va ajuta sa ii cunoasteti pe fiecare individual si sa ii tratati in acest mod”, spune Jeff Tanner, profesor de marketing la Universitatea Baylor si director la „Business Collaboratory”.

Si informatia pe care o culegeti de la ei va imputerniceste sa ”construiti oferte care sporesc vanzarile si in acelasi timp ofera o calitate mai buna clientilor fiindca acestia primesc ce isi doresc”, spune el.

Ce tipuri de date personale ar trebui sa colectez si de ce?

Incepeti cu lucruri de baza, precum numele și adresa de e-mail. Acestea va permit sa personalizati comunicarea cu ei, sa va faceti reclama direct si sa tineti legatura cu ei daca apar probleme cu comenzile. Alte date de colectat pentru o imagine mai buna sunt varsta, profesia si sexul.

In timp ce castigati increderea clientilor, Tanner sugereaza sa mergeti mai departe si sa ii intrebati despre anumite puncte psihografice,precum personalitatea, valorile si stilul lor de viata.

De exemplu, daca aveti un magazin de mobile si descoperiti in urma unui chestionar ca un client are copii, ati putea sa ii faceti reclama la mobila pentru copii.


Tags: afacerebaza de dateclientibaza de date clienticolectare date despre clientidate personalecastigarea clientilor

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]