Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa creati loialitatea clientilor

de Andreescu Sorin 24 Mai. 2016 1978
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Un aspect la care trebuie sa aveti grija in cadrul actiunilor de marketing este sa determinati mixul optim intre canalele de comunicare alese astfel incat sa creati loialitatea clientilor.

Pentru a determina alocarea optima a canalelor de comunicare alese, cheia este sa utilizati cat mai bine bugetul de marketing si sa investiti in canalele cele mai eficiente astfel incat sa obtineti cel mai bun raspuns din partea clientilor.

De asemenea, pentru a crea cerere pentru produsele sau serviciile dumneavoastra, este necesar sa stabiliti o legatura emotionala cu clientii. Oamenii sunt controlati de emotii si isi formeaza impresii despre un brand la fiecare punct de contact.

Poate cel mai bun mod de a crea emotii puternice pozitive legate de brandul dumneavoastra este sa incepeti cu angajatii. in multe afaceri, primul contact al clientului cu oferta este prin intermediul angajatilor.

Atunci cand angajatii inteleg ce reprezinta brandul companiei pentru care lucreaza, atitudinea fata de clienti reflecta acest lucru. De aceea, daca angajatii reusesc sa transmita emotii pozitive puternice si memorabile, atunci sunt sanse mari ca acestea sa se propage asupra ofertei de produse si servicii.

Masurati rezultatele

Pentru a sti cum sa alocati investitiile viitoare, trebuie sa stiti care canale de comunicare au cel mai mare impact. De aceea, se recomanda sa analizati eficienta fiecarui canal si sa investiti in cele care sunt mai convingatoare pentru clientii dumneavoastra.



Tags: clientimarketingcomunicarebuget de marketing

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

3 moduri prin care poti atrage clienti noi catre businessul tau

de Idei de afaceri
18 Mar 2024
In economia moderna competitiva, ca intreprinzator, te confrunti cu o provocare constanta: sa atragi clienti noi. Acesta nu este doar un lux, ci o...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

X va avea noi facilitati. Fosta Twitter pregateste functii de comunicare video

de Bianca Tila
11 Aug 2023
Elon Musk face pasi in directia dezvoltarii asa-numitei super aplicatii X. Fosta Twitter va avea in curand o functie de apelare video intre...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca GRATUIT
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]