Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum sa creati loialitatea clientilor

de
782 0 24 Mai. 2016
Marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Un aspect la care trebuie sa aveti grija in cadrul actiunilor de marketing este sa determinati mixul optim intre canalele de comunicare alese astfel incat sa creati loialitatea clientilor.

Pentru a determina alocarea optima a canalelor de comunicare alese, cheia este sa utilizati cat mai bine bugetul de marketing si sa investiti in canalele cele mai eficiente astfel incat sa obtineti cel mai bun raspuns din partea clientilor.

De asemenea, pentru a crea cerere pentru produsele sau serviciile dumneavoastra, este necesar sa stabiliti o legatura emotionala cu clientii. Oamenii sunt controlati de emotii si isi formeaza impresii despre un brand la fiecare punct de contact.

Poate cel mai bun mod de a crea emotii puternice pozitive legate de brandul dumneavoastra este sa incepeti cu angajatii. in multe afaceri, primul contact al clientului cu oferta este prin intermediul angajatilor.

Atunci cand angajatii inteleg ce reprezinta brandul companiei pentru care lucreaza, atitudinea fata de clienti reflecta acest lucru. De aceea, daca angajatii reusesc sa transmita emotii pozitive puternice si memorabile, atunci sunt sanse mari ca acestea sa se propage asupra ofertei de produse si servicii.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Gramatica - Fise de lucru rezolvate pentru clasa a VIII-a


Ghid complet de pregatire pentru un punctaj maxim la limba romana – gramatica – din cadrul Evaluarii Nationale clasa a VIII-a Culegerea de fise si teste pe care ti-o propunem acum urmareste familiarizarea elevilor cu formatul cerintelor de examen recapitularea materiei din programa de examen in timp util ...

Oferta Speciala
valabila 48h


Masurati rezultatele

Pentru a sti cum sa alocati investitiile viitoare, trebuie sa stiti care canale de comunicare au cel mai mare impact. De aceea, se recomanda sa analizati eficienta fiecarui canal si sa investiti in cele care sunt mai convingatoare pentru clientii dumneavoastra.



Tags: clientimarketingcomunicarebuget de marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa creati loialitatea clientilor
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

4 strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business

de Camelia Diaconu
31 Oct 2018
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Finantare

Intrebare: Reprezint o fabrica de confectii ce doreste sa produca si sa vanda rochii de ocazie in principal si alte confectii pentru dame in functie de comenzi , cerere si sezon . Caut investitor pentru sustinerea productiei .

Raspuns: Buna ziua.Rog detalii pe valilig@yahoo.co.uk. O zi buna.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018
Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016