Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum sa creati loialitatea clientilor

de
1123 0 24 Mai. 2016
Marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Un aspect la care trebuie sa aveti grija in cadrul actiunilor de marketing este sa determinati mixul optim intre canalele de comunicare alese astfel incat sa creati loialitatea clientilor.

Pentru a determina alocarea optima a canalelor de comunicare alese, cheia este sa utilizati cat mai bine bugetul de marketing si sa investiti in canalele cele mai eficiente astfel incat sa obtineti cel mai bun raspuns din partea clientilor.

De asemenea, pentru a crea cerere pentru produsele sau serviciile dumneavoastra, este necesar sa stabiliti o legatura emotionala cu clientii. Oamenii sunt controlati de emotii si isi formeaza impresii despre un brand la fiecare punct de contact.

Poate cel mai bun mod de a crea emotii puternice pozitive legate de brandul dumneavoastra este sa incepeti cu angajatii. in multe afaceri, primul contact al clientului cu oferta este prin intermediul angajatilor.

Atunci cand angajatii inteleg ce reprezinta brandul companiei pentru care lucreaza, atitudinea fata de clienti reflecta acest lucru. De aceea, daca angajatii reusesc sa transmita emotii pozitive puternice si memorabile, atunci sunt sanse mari ca acestea sa se propage asupra ofertei de produse si servicii.

Masurati rezultatele

Pentru a sti cum sa alocati investitiile viitoare, trebuie sa stiti care canale de comunicare au cel mai mare impact. De aceea, se recomanda sa analizati eficienta fiecarui canal si sa investiti in cele care sunt mai convingatoare pentru clientii dumneavoastra.



Tags: clientimarketingcomunicarebuget de marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Cum sa creati loialitatea clientilor
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

4 tehnici de branding pe care orice agentie de marketing online trebuie sa le stapaneasca

de Redactia Ideideafaceri
01 Oct 2019
Orice brand cunoscut in online a trecut printr-o serie de procese importante, care au necesitat investitii majore, dar mai ales continuitate si...

BNR anunta ca depozitele rezidentilor clienti neguvernamentali au crescut

de Florin P. Amariei
25 Sep 2019
Depozitele rezidentilor clienti neguvernamentali au crescut in luna august cu 1,1% pana la nivelul de 341,693 miliarde de lei si cu 4,6% (termeni...

4 Tipuri diferite de clienti nemultumiti - cum trebuie sa te comporti?

de Camelia Diaconu
20 Mai 2019
In orice domeniu, si cel mai mult in vanzari, te lovesti de nemultumiri si de clienti dificili. Vei auzi o multime de cereri, de pareri in...

5 metode ieftine si interesante prin care poti atrage mai multi clienti

de Florin P. Amariei
04 Iul 2019
Suntem mai conectati ca niciodata si putem ajunge cu usurinta la oamenii pe care ii vrem in jurul afacerii noastre, insa este acest lucru valabil in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016