Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa creati loialitatea clientilor

de Andreescu Sorin 24 Mai. 2016 1873
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Un aspect la care trebuie sa aveti grija in cadrul actiunilor de marketing este sa determinati mixul optim intre canalele de comunicare alese astfel incat sa creati loialitatea clientilor.

Pentru a determina alocarea optima a canalelor de comunicare alese, cheia este sa utilizati cat mai bine bugetul de marketing si sa investiti in canalele cele mai eficiente astfel incat sa obtineti cel mai bun raspuns din partea clientilor.

De asemenea, pentru a crea cerere pentru produsele sau serviciile dumneavoastra, este necesar sa stabiliti o legatura emotionala cu clientii. Oamenii sunt controlati de emotii si isi formeaza impresii despre un brand la fiecare punct de contact.

Poate cel mai bun mod de a crea emotii puternice pozitive legate de brandul dumneavoastra este sa incepeti cu angajatii. in multe afaceri, primul contact al clientului cu oferta este prin intermediul angajatilor.

Atunci cand angajatii inteleg ce reprezinta brandul companiei pentru care lucreaza, atitudinea fata de clienti reflecta acest lucru. De aceea, daca angajatii reusesc sa transmita emotii pozitive puternice si memorabile, atunci sunt sanse mari ca acestea sa se propage asupra ofertei de produse si servicii.

Masurati rezultatele

Pentru a sti cum sa alocati investitiile viitoare, trebuie sa stiti care canale de comunicare au cel mai mare impact. De aceea, se recomanda sa analizati eficienta fiecarui canal si sa investiti in cele care sunt mai convingatoare pentru clientii dumneavoastra.



Tags: clientimarketingcomunicarebuget de marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Legal si etic? Aplicatie prin care magazinele online vad care dintre clientii lor sunt influenceri in Social Media

de Ana Ghiarasim
14 Apr 2022
Marketing digital dus la un nou nivel. O aplicatie lansata recent le promite patronilor de magazine online sa descopere rapid, printr-un algoritm...

INFLUENCER MARKETING PE LINKEDIN

de Idei de afaceri
12 Apr 2022
Despre influencer marketing se vorbeste peste tot, dar putini sunt cei care il asociaza din prima cu LinkedIn. Ei bine, creator de continut poti fi...

Planul de marketing - cum poti sa il faci gratuit

de Florin Amariei
02 Oct 2020
Planul de marketing este o resursa esentiala si necesara succesului afacerii tale, pe langa planul de afaceri. Iata ce trebuie sa stiti despre acesta...

Studiu: Bugetele pentru marketing, injumatatite

de Florin Amariei
26 Aug 2020
Un nou studiu marca Deloitte dezvalui faptul ca bugetele pentru marketing ale companiilor au fost injumatatite. In ultimele luni, retelele de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]