Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa-ti faci cunoscuta afacerea din domeniul turismului?
Daca in zona in care este amplasata afacerea exista redactiile unor publicatii locale saptamanale sau lunare, este recomandabil sa fie contractate mici spatii publicitare in paginile lor. Aceasta forma de publicitate permite, cu costuri relativ mici, o comunicare directa cu eventualii clienti ce locuiesc sau lucreaza in zona.
Ce tipuri de mesaje trebuie folositeGhid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Pentru a face cunoscuta o afacere din domenul turistic, mesajul promotional trebuie sa comunice:
• frumusetea peisajului natural in care este amplasat centrul;
• posibilitatile de transport;
• calitatea serviciilor oferite;
• hrana naturala care este oferita clientilor;
• posibilitatile de distractie.
In ceea ce priveste eficienta, mesajul trebuie sa aiba urmatoarele caracteristici:
• sa fie simplu si concis;
• sa fie real si orientat catre client;
• sa comunice clar toate datele despre agroturism.
Continutul mesajului trebuie sa puna in evidenta faptul ca:
• o vacanta petrecuta intr-o ferma agroturistica este o placere;
• preturile sunt accesibile tuturor;
• odihna si distractia sunt garantate.
Chiar si numele centrului face parte dintr-o politica promotionala eficienta. In acest sens, se recomanda alegerea unui nume scurt si care sa nu lase dubii in ceea ce priveste tipul de activitate.
Se poate face referire, spre exemplu, la numele fermei agricole, in cazul in care el exista si este recunoscut sau se pot alege nume care sa fie in legatura cu natura sau cu numele zonei in care se afla centrul.
In cazul in care se alege un nume propriu, este recomandabil sa nu se foloseasca numele de familie al intreprinzatorului, pentru a fi mai usor in cazul unei eventuale cesionari a firmei sau pentru protectia numelui in cazul unui faliment.
Buletine si alte materiale ale asociatiilor profesionale
Este un mijloc de publicitate foarte interesant. Este necesara o cercetare atenta a ultimului numar pentru a contacta persoanele responsabile, in vederea utilizarii spatiilor de publicitate cu plata, dar mai ales trebuie studiate posibilele initiative promotionale gratuite.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaCum pornesc o afacere fara experienta
de Bianca TilaAnaliza SWOT. Ce este, model, exemple si de ce este importanta intr-o afacere
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit