Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa-ti faci cunoscuta afacerea din domeniul turismului?

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Daca in zona in care este amplasata afacerea exista redactiile unor publicatii locale saptamanale sau lunare, este recomandabil sa fie contractate mici spatii publicitare in paginile lor. Aceasta forma de publicitate permite, cu costuri relativ mici, o comunicare directa cu eventualii clienti ce locuiesc sau lucreaza in zona.

Ce tipuri de mesaje trebuie folosite

Pentru a face cunoscuta o afacere din domenul turistic, mesajul promotional trebuie sa comunice:
• frumusetea peisajului natural in care este amplasat centrul;
• posibilitatile de transport;
• calitatea serviciilor oferite;
• hrana naturala care este oferita clientilor;
• posibilitatile de distractie.

In ceea ce priveste eficienta, mesajul trebuie sa aiba urmatoarele caracteristici:
• sa fie simplu si concis;
• sa fie real si orientat catre client;
• sa comunice clar toate datele despre agroturism.

Continutul mesajului trebuie sa puna in evidenta faptul ca:
• o vacanta petrecuta intr-o ferma agroturistica este o placere;
• preturile sunt accesibile tuturor;
• odihna si distractia sunt garantate.

Chiar si numele centrului face parte dintr-o politica promotionala eficienta. In acest sens, se recomanda alegerea unui nume scurt si care sa nu lase dubii in ceea ce priveste tipul de activitate.

Se poate face referire, spre exemplu, la numele fermei agricole, in cazul in care el exista si este recunoscut sau se pot alege nume care sa fie in legatura cu natura sau cu numele zonei in care se afla centrul.

In cazul in care se alege un nume propriu, este recomandabil sa nu se foloseasca numele de familie al intreprinzatorului, pentru a fi mai usor in cazul unei eventuale cesionari a firmei sau pentru protectia numelui in cazul unui faliment.

Buletine si alte materiale ale asociatiilor profesionale
Este un mijloc de publicitate foarte interesant. Este necesara o cercetare atenta a ultimului numar pentru a contacta persoanele responsabile, in vederea utilizarii spatiilor de publicitate cu plata, dar mai ales trebuie studiate posibilele initiative promotionale gratuite.



Tags: afacereturismpromovare afaceremarketingpublicitate

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]