Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum speculezi tendinta spre eficienta a cumparatorului?
Cu resurse financiare reduse la dispozitie, clientii se gandesc de doua ori inainte sa cumpere. Ei stiu ca nu pot cumpara la fel de mult ca in urma cu cativa ani, iar in cazul in care un produs nu indeplineste un nivel minim de calitate, nu il pot inlocui cu un altul.
Astfel, consumatorii sunt acum mai atenti la raportul pret/calitate decat inainte si isi doresc sa obtina maximul de valoare pentru banii cheltuiti. Eficienta este pentru consumatori scopul final atunci cand merg la cumparaturi.
Propria ta Plantatie de Paulownia

3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia

Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Avand in vedere aceasta tendinta spre eficienta, va oferim urmatoarele trei sfaturi care va ajuta sa captati atentia cat multor consumatori :
1. Actualizati modalitatile de distributie
Alegeti canale de distributie diferite, in functie de segmentele de clienti carora va adresati. Oferiti produse si servicii prin mai multe canale de distributie, in functie de diferentele regionale.
Prezenta fizica nu este neaparat necesara pentru a avea vanzari ridicate. Companii ca Amazon si EasyJet, care vand exclusiv prin canale on-line, au avut in timpul recesiunii cele mai mari cresteri ale vanzarilor.
Una dintre explicatiile pentru acest fenomen este faptul ca oamenii ies mai rar la cumparaturi in magazine traditionale decat inainte.
2. Investiti in reputatia firmei.
Reputatia firmei si modul in care oferta dumneavoastra este perceputa sunt importante in atragerea clientilor. Convingeti clientii ca produsele si serviciilor dumneavoastra pot obtine cel mai bun raport intre pret si calitate.
3. Inovati.
Pe timp de criza, clientii pretuiesc produsele si serviciile care le ofera avantaje pe care si le puteau permite in perioada anterioara. De exemplu, un produs care ofera distinctie la un pret accesibil capteaza atentia multor consumatori.
Aceasta realitate creeaza multe oportunitati pentru inovatii, atat in ceea ce priveste produsul in sine, cat si marketingul acestuia.
Ti-a placut acest articol?
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Articole conexe
Oficii postale cu supermarket. Posta Romana a incheiat un parteneriat cu Auchan pentru vanzarea de produse in oficiile din tara
de Ana GhiarasimLegal si etic? Aplicatie prin care magazinele online vad care dintre clientii lor sunt influenceri in Social Media
de Ana GhiarasimSectorul privat romanesc considera ca urmeaza o noua criza
de Idei de afaceriFMI: Intrarea Rusiei in default nu va mai declansa nicio criza mondiala
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2022
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- 17 intrebari esentiale despre criptomonede! Gasesti raspunsurile impecabile in ghid!
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- NOU: Ghid pentru plantatia ta de Paulownia - o afacere cu radacini viguroase si roade financiare bogate!