Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum speculezi tendinta spre eficienta a cumparatorului?
Cu resurse financiare reduse la dispozitie, clientii se gandesc de doua ori inainte sa cumpere. Ei stiu ca nu pot cumpara la fel de mult ca in urma cu cativa ani, iar in cazul in care un produs nu indeplineste un nivel minim de calitate, nu il pot inlocui cu un altul.
Astfel, consumatorii sunt acum mai atenti la raportul pret/calitate decat inainte si isi doresc sa obtina maximul de valoare pentru banii cheltuiti. Eficienta este pentru consumatori scopul final atunci cand merg la cumparaturi.Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cresterea prepelitelor japoneze
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Avand in vedere aceasta tendinta spre eficienta, va oferim urmatoarele trei sfaturi care va ajuta sa captati atentia cat multor consumatori :
1. Actualizati modalitatile de distributie
Alegeti canale de distributie diferite, in functie de segmentele de clienti carora va adresati. Oferiti produse si servicii prin mai multe canale de distributie, in functie de diferentele regionale.
Prezenta fizica nu este neaparat necesara pentru a avea vanzari ridicate. Companii ca Amazon si EasyJet, care vand exclusiv prin canale on-line, au avut in timpul recesiunii cele mai mari cresteri ale vanzarilor.
Una dintre explicatiile pentru acest fenomen este faptul ca oamenii ies mai rar la cumparaturi in magazine traditionale decat inainte.
2. Investiti in reputatia firmei.
Reputatia firmei si modul in care oferta dumneavoastra este perceputa sunt importante in atragerea clientilor. Convingeti clientii ca produsele si serviciilor dumneavoastra pot obtine cel mai bun raport intre pret si calitate.
3. Inovati.
Pe timp de criza, clientii pretuiesc produsele si serviciile care le ofera avantaje pe care si le puteau permite in perioada anterioara. De exemplu, un produs care ofera distinctie la un pret accesibil capteaza atentia multor consumatori.
Aceasta realitate creeaza multe oportunitati pentru inovatii, atat in ceea ce priveste produsul in sine, cat si marketingul acestuia.
Articole conexe
ANAF: Program de conformare voluntara in domeniul serviciilor de infrumusetare
de Bianca Tila3 moduri prin care poti atrage clienti noi catre businessul tau
de Idei de afaceriO noua concurenta pentru Spotify. TikTok se extinde pe piata serviciilor muzicale
de Bianca TilaMeta intra in rand. Compania implementeaza AI generativ in produse
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit