Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum speculezi tendinta spre eficienta a cumparatorului?

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cu resurse financiare reduse la dispozitie, clientii se gandesc de doua ori inainte sa cumpere. Ei stiu ca nu pot cumpara la fel de mult ca in urma cu cativa ani, iar in cazul in care un produs nu indeplineste un nivel minim de calitate, nu il pot inlocui cu un altul.

Astfel, consumatorii sunt acum mai atenti la raportul pret/calitate decat inainte si isi doresc sa obtina maximul de valoare pentru banii cheltuiti.  Eficienta este pentru consumatori scopul final atunci cand merg la cumparaturi.

Avand in vedere aceasta tendinta spre eficienta, va oferim urmatoarele trei sfaturi care va ajuta sa captati atentia cat multor consumatori :

1. Actualizati modalitatile de distributie

Alegeti canale de distributie diferite, in functie de segmentele de clienti carora va adresati. Oferiti produse si servicii prin mai multe canale de distributie, in functie de diferentele regionale.

Prezenta fizica nu este neaparat necesara pentru a avea vanzari ridicate. Companii ca Amazon si EasyJet, care vand exclusiv prin canale on-line, au avut in timpul recesiunii cele mai mari cresteri ale vanzarilor.

Una dintre explicatiile pentru acest fenomen este faptul ca oamenii ies mai rar la cumparaturi in magazine traditionale decat inainte.

2. Investiti in reputatia firmei.

Reputatia firmei si modul in care oferta dumneavoastra este perceputa sunt importante in atragerea clientilor. Convingeti clientii ca produsele si serviciilor dumneavoastra pot obtine cel mai bun raport intre pret si calitate.

3. Inovati.

Pe timp de criza, clientii pretuiesc produsele si serviciile care le ofera avantaje pe care si le puteau permite in perioada anterioara. De exemplu, un produs care ofera distinctie la un pret accesibil capteaza atentia multor consumatori.

Aceasta realitate creeaza multe oportunitati pentru inovatii, atat in ceea ce priveste produsul in sine, cat si marketingul acestuia.



Tags: clienticonsumatoriproduseserviciicrizacumparaturi

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]