Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum speculezi tendinta spre eficienta a cumparatorului?

de Teo Manole 14 Oct. 2015 1758
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cu resurse financiare reduse la dispozitie, clientii se gandesc de doua ori inainte sa cumpere. Ei stiu ca nu pot cumpara la fel de mult ca in urma cu cativa ani, iar in cazul in care un produs nu indeplineste un nivel minim de calitate, nu il pot inlocui cu un altul.

Astfel, consumatorii sunt acum mai atenti la raportul pret/calitate decat inainte si isi doresc sa obtina maximul de valoare pentru banii cheltuiti.  Eficienta este pentru consumatori scopul final atunci cand merg la cumparaturi.

Avand in vedere aceasta tendinta spre eficienta, va oferim urmatoarele trei sfaturi care va ajuta sa captati atentia cat multor consumatori :

1. Actualizati modalitatile de distributie

Alegeti canale de distributie diferite, in functie de segmentele de clienti carora va adresati. Oferiti produse si servicii prin mai multe canale de distributie, in functie de diferentele regionale.

Prezenta fizica nu este neaparat necesara pentru a avea vanzari ridicate. Companii ca Amazon si EasyJet, care vand exclusiv prin canale on-line, au avut in timpul recesiunii cele mai mari cresteri ale vanzarilor.

Una dintre explicatiile pentru acest fenomen este faptul ca oamenii ies mai rar la cumparaturi in magazine traditionale decat inainte.

2. Investiti in reputatia firmei.

Reputatia firmei si modul in care oferta dumneavoastra este perceputa sunt importante in atragerea clientilor. Convingeti clientii ca produsele si serviciilor dumneavoastra pot obtine cel mai bun raport intre pret si calitate.

3. Inovati.

Pe timp de criza, clientii pretuiesc produsele si serviciile care le ofera avantaje pe care si le puteau permite in perioada anterioara. De exemplu, un produs care ofera distinctie la un pret accesibil capteaza atentia multor consumatori.

Aceasta realitate creeaza multe oportunitati pentru inovatii, atat in ceea ce priveste produsul in sine, cat si marketingul acestuia.



Tags: clienticonsumatoriproduseserviciicrizacumparaturi

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Oficii postale cu supermarket. Posta Romana a incheiat un parteneriat cu Auchan pentru vanzarea de produse in oficiile din tara

de Ana Ghiarasim
06 Mai 2022
Auchan Retail Romania si Posta Romana au incheiat un parteneriat pentru vanzarea de produse alimentare si nealimentare in incinta oficiilor postale...

Legal si etic? Aplicatie prin care magazinele online vad care dintre clientii lor sunt influenceri in Social Media

de Ana Ghiarasim
14 Apr 2022
Marketing digital dus la un nou nivel. O aplicatie lansata recent le promite patronilor de magazine online sa descopere rapid, printr-un algoritm...

Sectorul privat romanesc considera ca urmeaza o noua criza

de Idei de afaceri
22 Mar 2022
Peste 90% din cei care fac afaceri in Romania cred ca urmeaza o noua criza pentru sectorul privat. Iata care sunt cauzele! Conform datelor...

FMI: Intrarea Rusiei in default nu va mai declansa nicio criza mondiala

de Idei de afaceri
14 Mar 2022
Fondul Monetar International (FMI) sustine ca Rusia nu mai are importanta de altadata in circuitul economic global si intrarea in default nu mai...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]