Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ecomarketing - un concept de afaceri care aduce venituri mai mari pe termen lung
Ecomarketingul este acel domeniu al stiintelor economice care va trebui sa tina seama de cerintele consumatorului, in special prin politica produsului, prin modificarile survenite in procesul de productie si prin ciclul de viata al produsului.
Ecomarketingul este un concept relativ nou pentru Romania dar care a fost lansat in Germania, in anul 1978. Aplicarea lui duce la realizarea unor venituri mai mari pe termen lung.
Cultura castravetelui anti-diabet

Criptomonede Ghid practic pentru incepatori

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Avantajele ecomarketingului duc la:
- castigarea unor noi segmente de clienti
- devansarea concurentei
- realizarea unor venituri mai mari pe termen lung
- imbunatatirea imaginii
- accesul pe noi piete
- satisfactii morale.
In categoria produselor „de calitate“ pot fi incluse si produsele rezultate in urma practicarii unui tip de agricultura numit „agricultura ecologica“.
Ecomarketingul se refera numai la bunuri materiale si servicii ecologice, indiferent daca sunt de larg consum sau industriale, de folosinta imediata sau de folosinta indelungata, de interes individual, colectiv sau social.
Criteriile dupa care se conduce marketingul ecologic sunt urmatoarele:
– asigurarea de satisfactii care sa contribuie la imbunatatirea calitatii vietii;
– de a oferi consumatorilor/utilizatorilor bunuri materiale si servicii ecologice performante sub aspectul protectiei mediului si sanatatii;
– sa orienteze consumul spre acele bunuri materiale si servicii care protejaza atat generatia actuala, cat si generatiile viitoare.
De aici se poate deduce ca ecomarketingul este influentat direct de politicile, mecanismele si instrumentele de protectie a mediului, precum si de legislatia in domeniu.
Articole conexe
Cercetarea de marketing. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCerinte generale in agricultura ecologica
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit