Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ecomarketing - un concept de afaceri care aduce venituri mai mari pe termen lung

de Marinache Horia Cristian 21 Oct. 2015 4719
3.17 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ecomarketingul este acel domeniu al stiintelor economice care va trebui sa tina seama de cerintele consumatorului, in special prin politica produsului, prin modificarile survenite in procesul de productie si prin ciclul de viata al produsului.

Ecomarketingul este un concept relativ nou pentru Romania dar care a fost lansat in Germania, in anul 1978. Aplicarea lui duce la realizarea unor venituri mai mari pe termen lung.

Avantajele ecomarketingului duc la: 

-  castigarea unor noi segmente de clienti
-  devansarea concurentei 
-  realizarea unor venituri mai mari pe termen lung 
-  imbunatatirea imaginii 
- accesul pe noi piete  
- satisfactii morale.

In categoria produselor „de calitate“ pot fi incluse si produsele rezultate in urma practicarii unui tip de agricultura numit „agricultura ecologica“.

Ecomarketingul se refera numai la bunuri materiale si servicii ecologice, indiferent daca sunt de larg consum sau industriale, de folosinta imediata sau de folosinta indelungata, de interes individual, colectiv sau social.

Criteriile dupa care se conduce marketingul ecologic sunt urmatoarele:

– asigurarea de satisfactii care sa contribuie la imbunatatirea calitatii vietii;
– de a oferi consumatorilor/utilizatorilor bunuri materiale si servicii ecologice performante sub aspectul protectiei mediului si sanatatii;
– sa orienteze consumul spre acele bunuri materiale si servicii care protejaza atat generatia actuala, cat si generatiile viitoare.

De aici se poate deduce ca ecomarketingul este influentat direct de politicile, mecanismele si instrumentele de protectie a mediului, precum si de legislatia in domeniu.


Tags: marketingecomarketingagricultura ecologicamarketing ecologic

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.17 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sciale au creat...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cerinte generale in agricultura ecologica

de Idei de afaceri
25 Ian 2024
Pentru a obtine Certificatul de Conformitate trebuie sa respectati urmatoarele cerinte generale de productie ecologica. In practicarea...

Planificarea afacerii. Strategia de marketing

de Idei de afaceri
28 Sep 2023
Din punctul de vedere al planificarii de afaceri, strategia este ansamblul de operatii realizate in vederea atingerii unui obiectiv. Strategia de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]