Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Maketingul auditiv iti mareste vanzarile cu 10%
O strategie de marketing, relativ noua, se bazeaza pe .... muzica. Specialistii in domeniu spun ca muzica buna si adecvata poate vinde orice!
Cum functioneaza marketingul muzical? Se selecteaza melodiile, se compileaza intr-un soft si apoi se difuzeaza in locatia aleasa de client. Un astfel de serviciu poate costa intre 60-90 de euro pe luna. Aceasta este reteta de marketing senzorial pe care o aplica Mood Media© pe piata romaneasca.3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cultura castravetelui anti-diabet
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Aceasta metoda de marketing ar putea creste cu minimum 10% cifra de afaceri a celor care o folosesc.
Music Master este un program utilizat de companii diverse din retail, horeca, sanatate si wellness. Restaurantele si barurile folosesc acest sistem pentru a diversifica ambianta din timpul zilei, in functie de decor.
De exemplu, o melodie relaxanta in curtea interioara, jazz in sala principala, iar muzica dance se poate incadra perfect in zona barului.
Foarte interesant este si programul Web Soundtrack. Noii clienti care va viziteaza site-ul web pot trai aceeasi experienta ca si cei care va viziteaza locatia. Datorita mOnline muzica si mesajele pe care le difuzati in-store pot fi ascultate si online.
Vizitatorii pot chiar sa deschida o fereastra-player in browserul web si pot asculta muzica in fundal in timp ce continua navigarea.
Mood Media® Romania este singura companie prezenta pe piata romaneasca ce ofera serviciul de marketing senzorial
Firma romaneasca este o filiala Mood Media Group, o companie internationala prezenta in 34 de tari, ce dezvolta acest tip de promovare inca din anii ’50, fiind prima companie din Europa care a difuzat muzica intr-un supermarket din Franta.
De asemenea, Mood Media a dezvoltat o tehnologie digitala denumita MultiPlay in care sunt stocate mii de titluri muzicale, impartite pe programe tematice: Pop, Oldies, Rock, Dance, Electro, Jazz, Lounge, Classic, Instrumental, etc.
Aparatul difuzeaza muzica non-stop, fara sa o repete, fara sa fie nevoie de interventie umana, avantajul cel mai mare fiind posibilitatea adaptarii culorii muzicale la valorile, ambianta, tipul afacerii respective, obiectivelor sale de comunicare.
Detalii: www.moodmedia.ro
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaVanzarile si profitul grupului care detine marca Gucci scad
de Bianca TilaRomania se numara printre tarile UE cu cea mai puternica crestere a vanzarilor cu amanuntul in luna noiembrie
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit