Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Marketingul intern - sansa ta de a eficientiza activitatea companiei

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Viziunea de marketing a fost si este, dupa cum bine zicea Philip Kotler, ceea ce deosebeste o afacere de o afacere de succes. Puterea va fi in mana companiilor ce stiu sa integreze principiile de marketing in cadrul structurilor externe si interne.

Majoritatea managerilor se opresc la aplicarea marketingului in cadrul structurilor externe, adica se multumesc sa isi satisfaca clientii, sa segmenteze piata, sa isi promoveze produsele sau serviciile si sa faca profit. Insa nu trebuie uitat faptul ca, fara angajatii potriviti, mecansimele de marketing nu se realizeaza.

Conceptul de marketing intern are de-a lungul timpului numeroase abordari si definitii, insa ceea ce puncteaza cel mai bine acest concept il reprezinta ceea ce inseamna motivarea si satisfacerea angajatiilor, ce sunt un soi de clienti interni.

Importanta marketingului intern este data de faptul ca un angajat care crede in produsele sau serviciile companiei pentru care lucreaza, care se identifica cu valorile promovate de aceasta, atunci promovarea catre client va fi mult mai credibila si de impact.

Loialitatea si satisfactia angajatiilor privind compania pentru care lucreaza se va reflecta in interactiunea cu clientii, ceea ce va oferii o mai buna incredere si apreciere pentru produsele sau serviciile companiei din partea acestora.

In companiile ce furnizeaza servicii, marketingul intern aplicat eficient este cu atat mai important, intrucat contactul dintre angajat si client se realizeaza in mod direct, iar orice aspect ce il afecteaza pe angajat se va reflecta in relatia cu clientul.

Pentru realizarea unui marketing intern eficient, departamentul de resurse umane si cel de marketing trebuie sa conlucreze pentru o cat mai buna satisfacere si motivare a angajatiilor.

Mingea e aruncata la fileu, specialistii recomanda integrarea marketingului intern in intreg programul de marketing, alegerea ramane sa fie luata de fiecare companie in parte.




Tags: marketingconceptul de marketingmarketing intern

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]