Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

OUTDOOR ADVERTISING: Evia Media lanseaza campania "Pe taxi, in taxi", pentru o vizibilitate maxima

de Matei Alexandru Ioanides 04 Apr. 2011 3395
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Evia Media, una dintre cele mai importante companii de pe piata romaneasca de outdoor advertising lanseaza campania de primavara "Pe taxi, in taxi, vizibilitate maxima", prin care clientii companiei beneficiaza de servicii extinse de promovare in peste 1.500 de taxiuri, pentru orice campanie de promovare pe taxi comandata.

"Sunt convinsa ca prin mix-ul de publicitate pe care il propunem clientilor prin campania "Pe taxi, in taxi" vizibilitatea obtinuta este maxima. In acesta perioada comunicarea pe taxi este foarte eficienta datorita temperaturii de afara care ii face pe oameni mai bine dispusi si mai deschisi la perceptia mesajelor cand 'merg' prin oras. Prin extinderea mesajului in mod gratuit si in taxi, brandurile ating si o audienta suplimentara, reprezentata de acele persoane grabite, aflate mereu in miscare, cu care este greu sa comunici prin alte medii" declara Camelia Ardeleanu, Sales Manager, Evia Media.

Fiind perioada ideala pentru campanii outdoor, in aceasta primavara Evia Media creste impactul fiecarei campanii pe taxi comandata, prin oferirea gratuita de servicii de publicitate in cele peste 1.500 masini de taxi din portofoliul companiei, in Bucuresti, in functie de durata campaniei si perioada aleasa.

Datorita costurilor (CPT - cost per thousand) scazute comparativ cu alte canale media, brandurile pot aloca un buget redus pentru ca mesajul publicitar expus printr-o campanie pe masinile de taxi si in masinile de taxi, in orasul aglomerat, zi si noapte, sa poata atinge aproximativ 2.000.000 de participanti la trafic.


Tags: evia mediaoutdoor advertisingcosturitaxi

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cum petrecem mini-vacanta de Paste?

de Idei de afaceri
30 Apr 2024
Pastele este una dintre cele mai importante sarbatori din calendarul crestin, celebrata in onoarea invierii lui Isus Hristos din morti, conform...

Spotify nu se intelege cu Apple

de Bianca Tila
26 Apr 2024
Spotify nu se mai intelege cu Apple. Chiar daca Spotify a trimis o actualizare a aplicatiei refuzand sa accepte noile conditii, Apple i-a respins...

Prada inregistreaza cresteri in fata rivalilor

de Bianca Tila
25 Apr 2024
Prada, compania italiana de moda, a sfidat o incetinire in sectorul de lux in T1. Compania a raportat o cerere in plina expansiune pentru brandul sau...

Romania se numara printre tarile UE cu cea mai semnificativa crestere a datoriei in 2023

de Bianca Tila
22 Apr 2024
Deficitul guvernamental in UE a crescut anul trecut, de la 3,4% din PIB in 2022, pana la 3,5% din PIB in 2023. Romania se numara printre tarile...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]