Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Planul de marketing - cum poti sa il faci gratuit
02 Oct. 2020
1263
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes
Planul de marketing este o resursa esentiala si necesara succesului afacerii tale, pe langa planul de afaceri. Iata ce trebuie sa stiti despre acesta si cum il poti face gratuit.
Ceea ce multi nu inteleg insa este ca elaborarea unui plan de marketing pentru propria firma este la fel de importanta. Acest lucru nu doar va va ajuta sa va concentrati asupra publicului tinta, dar va va si permite sa restrangeti gama nelimitata de instrumente si tactici disponibile si sa va asigurati ca utilizati solutiile adecvate pentru firma si publicul dumneavoastra.

Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online

Cultivarea plantei cu 5 arome

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Desigur, crearea unui plan de marketing pentru o firma mica presupune munca si informatii de la cei care va inteleg afacerea, concurenta si modul corespunzator in care sa va promovati afacerea. Prin urmare, chiar daca sunteti o intreprindere individuala, este important sa solicitati consultanta de la consilieri, mentori, prieteni cu experienta in publicitate si marketing, precum si resurse online de incredere, intrucat nu va desfasurati activitatea rupt de lume si nici nu ati reusi in acest mod.
Retineti, insa, ca vorbim de resurse gratuite!
Retineti, insa, ca vorbim de resurse gratuite!
Poate parea coplesitor, dar nu este chiar atat de complicat pe cat pare. Cu putin ajutor de la cei pe care ii cunoasteti si cu cateva instrumente simple si accesibile, puteti sa dezvoltati cele mai bune idei de marketing pentru mica dumneavoastra firma.
Desi crearea unui plan de marketing este un proces extrem de individualizat, aproape orice sablon pentru un plan de marketing include acelasi tip de informatii; asadar incepeti prin a lucra in cadrul standard. Aceasta va va ajuta sa va concentrati si sa ramaneti organizat.
Ai un Magazin Online si vrei sa atragi mai multi clienti?
Vrei sa duci site-ul tau pe primele pozitii in Google dupa cuvintele cheie potrivite afacerii tale?
Vrei sa inveti cum se face Copywriting pentru maximizarea vanzarilor?
Vrei sa cresti Rata de conversie si Rata de achitare cat mai mult?
Vrei sa afli despre Mesajele post comanda sau Tehnici de promovare?
Daca raspunsurile tale sunt DA, atunci trebuie sa vezi Cursul video - Copywriting, SEO si Optimizarea vanzarilor pentru Magazinele Online!


Vanzarile online au explodat in tara noastra (ca si in multe alte locuri, de altfel) in ultima perioada. Si ele vor continua sa creasca multi ani de acum incolo. Este mai rapid, mai simplu si, de cele mai multe ori, mai ieftin.
De ce sa nu profiti de aceste tendinte in crestere? Romanii au facut cumparaturi online in valoare de peste 4,3 miliarde de euro in 2019, cu 22% mai mult decat in 2018. Anul 2020 deja ne-a aratat ca cine n-a fost pregatit cu o platforma online concreta a avut de pierdut.
Revenind, trebuie sa aveti in vedere urmatoarele:
- Analiza situatiei: Definiti firma dvs., produsele si serviciile pe care le oferiti, precum si grupul dvs. de specialisti. Asigurati-va ca evidentiati punctele forte si punctele slabe, oportunitatile si amenintarile specifice firmei dvs.
- Publicul-tinta: Definiti atat publicul principal, cat si cel secundar si tertiar. Descrieti-le din perspectiva datelor demografice si psihografice (cine sunt, ce stil de viata au, ce fel de oameni sunt).
- Planul de vanzari: Scoateti in evidenta cum va veti vinde produsele si serviciile (online, intr-un magazin propriu-zis, la targuri etc.) si explicati modul in care clientii dvs. vor face achizitii.
- Obiective de marketing si plan de actiune: Schitati-va obiectivele de marketing, precum si cateva dintre instrumentele si tacticile pe care le-ati putea utiliza pentru a le atinge.
- Analiza financiara: Faceti-va o imagine clara asupra situatiei dvs. financiare si furnizati informatii despre cat anume din buget ati putea si/sau veti reusi sa alocati pentru promovarea firmei dvs. (Se recomanda sa includeti intregul raport financiar ca anexa, astfel incat cercul de apropiati sa poata vedea unde va situati si sa va ofere sugestii, daca e cazul.)
Important! Spre deosebire mijloacele de informare traditionale, marketingul digital pentru firme mici este realizat, de obicei, de catre proprietarul firmei sau de un grup restrans de persoane; prin urmare, crearea unui plan detaliat, care include sabloane si a indrumari, reprezinta un pas important. Acest lucru nu numai ca va da garantia ca respectivul continut este optimizat pentru platforma pe care intentionati sa publicati, dar va si ajuta sa ramaneti concentrat, sa creati mesaje unitare si sa luati decizii mai bine gandite.
Daca sunteti o intreprindere individuala si gestionati pe cont propriu prezenta in retelele de socializare, puteti utiliza un calendar standard pentru a urmari propriile necesitati privind retelele de socializare.
Succes!

Pasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul
Nota: 3.5 din 5 - 3 voturi.Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Idei de AFACERI 2022
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- 17 intrebari esentiale despre criptomonede! Gasesti raspunsurile impecabile in ghid!
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- NOU: Ghid pentru plantatia ta de Paulownia - o afacere cu radacini viguroase si roade financiare bogate!