Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ecomarketing - un concept de afaceri care aduce venituri mai mari pe termen lung

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ecomarketingul este acel domeniu al stiintelor economice care va trebui sa tina seama de cerintele consumatorului, in special prin politica produsului, prin modificarile survenite in procesul de productie si prin ciclul de viata al produsului.

Ecomarketingul este un concept relativ nou pentru Romania dar care a fost lansat in Germania, in anul 1978. Aplicarea lui duce la realizarea unor venituri mai mari pe termen lung.

Avantajele ecomarketingului duc la: 

-  castigarea unor noi segmente de clienti
-  devansarea concurentei 
-  realizarea unor venituri mai mari pe termen lung 
-  imbunatatirea imaginii 
- accesul pe noi piete  
- satisfactii morale.

In categoria produselor „de calitate“ pot fi incluse si produsele rezultate in urma practicarii unui tip de agricultura numit „agricultura ecologica“.

Ecomarketingul se refera numai la bunuri materiale si servicii ecologice, indiferent daca sunt de larg consum sau industriale, de folosinta imediata sau de folosinta indelungata, de interes individual, colectiv sau social.

Criteriile dupa care se conduce marketingul ecologic sunt urmatoarele:

– asigurarea de satisfactii care sa contribuie la imbunatatirea calitatii vietii;
– de a oferi consumatorilor/utilizatorilor bunuri materiale si servicii ecologice performante sub aspectul protectiei mediului si sanatatii;
– sa orienteze consumul spre acele bunuri materiale si servicii care protejaza atat generatia actuala, cat si generatiile viitoare.

De aici se poate deduce ca ecomarketingul este influentat direct de politicile, mecanismele si instrumentele de protectie a mediului, precum si de legislatia in domeniu.


Tags: marketingecomarketingagricultura ecologicamarketing ecologic

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]