Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Afaceri cu? numele clientului
Sa muncesti si sa te amuzi in acelasi timp. Sa desfasori o activitate lejera, care-ti permite valorificarea propriei creativitati, si sa bagi in buzunar peste 30.000 de dolari pe an.
Aproape intotdeauna asemenea lucruri nu sunt decat un vis frumos. Si totusi in S.U.A. visul a devenit realitate, prin aparitia unei afaceri de toata frumusetea: personalizarea de articole diverse. Despre ce este vorba?
Afacerea consta in comercializarea de articole cat se poate de obisnuite – tricouri, sepci, umbrele, cani, rucsacele, dar si periute de dinti – imprimate insa cu numele clientului sau cu diverse simboluri, sigle, desene (dupa gustul fiecaruia).
Personalizarea lor se face cel mai adesea cu un echipament de imprimare (o presa de termotransfer), dar exista si variante inedite: magazinul T-Shirt Max, de exemplu, a angajat un artist care efectueaza pe loc, cu vopsele spray, decoratiunile sugerate de client. Pretul este cu 25% mai mare decat in varianta imprimarii clasice.
Un astfel de articol personalizat vine in intampinarea unei dorinte care tine de natura umana – aceea de a purta sau de a folosi un obiect unic, care il individualizeaza si il distinge de restul lumii.
Aceasta dorinta poate capata dimensiuni dintre cele mai neobisnuite, dovada ca tot in S.U.A. un institut astronomic scoate bani frumosi botezand diferite stele cu numele celor dornici sa aiba steaua lor. Pretul “botezului” este foarte piperat, dar clientii nu lipsesc, in ciuda faptului ca stelele respective sunt obscure, greu de localizat chiar si cu instrumente optice performante.
Alte exemple:
• Historical Research Center este un lant de magazine unde doritorii pot afla in doar cateva minute toate informatiile care stau la baza istoriei numelui/prenumelui lor, care este (daca exista) stema din vechime a familiei si o lista cu celebritatile de acum sau din trecut care poarta acelasi nume.
• Magazinul Extra Headlines ofera o oportunitate unica: pe un facsimil al primei pagini al unui important cotidian american se imprima titluri personalizate si articole referitoare la client. Oricine isi poate citi astflel numele pe prima pagina, alaturi de celal presedintelui american sau de al altei celebritati.
• Magazinul Fadz personalizeaza tablite cu numerele de inmatriculare ale autovehiculelor, imprimand pe ele numele posesorilor.
Articole conexe
10+ idei de afaceri pentru cupluri
de Bianca TilaMF: Titlurile de stat Tezaur vor continua si in luna decembrie
de Bianca TilaMinistrul Economiei: Brandurile romanesti trebuie aduse din nou in actualitate
de Bianca TilaEuropa redescopera magazinele fizice
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit