Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

3 elemente cheie pentru succesul unui start-up

de
2152 1 07 Nov. 2018
Oportunitati de afaceri


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.29
din 7 voturi
RATING UTILIZATORI

In fiecare zi se lanseaza sute de start-up-uri. Unele dintre ele sunt norocoase si au rapid succes in piata. In consecinta decid destul de devreme, fata de ciclul normal de dezvoltare al afacerii, sa angajeze mai multi agenti de vanzari. De ce nu? Cererea e mare si trebuie deservita.

Dar aceasta abordare trece peste cateva faze importante de crestere si poate afecta permanent performanta companiei. Deci, inainte de a construi o armata de agenti de vanzari, este bine sa va asigurati ca strategia de marketing este profitabila si scalabila. Iata 3 pasi pe care ii puteti avea in vedere pentru a realiza acest lucru.

1. Etapizati cresterea companiei

Fiecare antreprenor are in vedere anumite etape de dezvoltare a companiei sale. Este important sa urmariti clar si trasabil progresul de la o etapa la alta  pe baza unui plan. Masurati tot ceea ce se poate masura, mai ales in vanzari: numar de prezentari trimise, numar de intalniri obtinute, numar de refuzuri primite, numar de contracte incheiate. Daca afacerea este online, atunci statisticile din Google Analytics se vor dovedi de mare ajutor. Puneti la punct o foaie de parcurs complet bugetata, care va va permite sa planificati din timp resursele necesare pentru a trece la etapa urmatoare fara impact negativ asupra numerarului, echipei sau afacerii.

2. Invatati sa gestionati riscurile

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci


Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este vorba despre...

Oferta Speciala
valabila 48h


Reducerea riscurilor indica o crestere sanatoasa. Orice atribut al companiei care reduce riscul pentru investitori sau clienti este binevenit. De exemplu, comunicati bianual evolutia numarului de clienti sau a altor date despre performanta companiei. De asemenea, comunicati in mod relevant planurile de deschidere de noi segmente de clienti sau zone geografice de piata. Aceste informatii vor arata potentialilor investitorii ca reusiti sa gestionati perioadele mai dificile sau ca stiti sa beneficiati de potentialul pietei.

3. Faceti profilul clientului ideal (buyer persona)

Identificarea profilului clientului ideal (buyer persona) va dura ceva mai mult timp. Dar acest pas va conduce afacerea catre o crestere durabila si clienti loiali. Pentru a identifica profilul clientului ideal este bine sa vindeti doar spre cateva segmente tinta. Dupa ce intelegeti profilul clientului ideal veti putea sa selectati o modalitate repetabila, profitabila si scalabila de a vinde. Este foarte important sa intelegeti care sunt problemele pe care le rezolva fiecare segment tinta de clienti prin alegerea de a cumpara produsul sau serviciul pe care il produceti.

In concluzie

Nici o afacere nu exista fara clienti (B2B sau B2C). Procesul esential al unei afaceri antreprenoriale, dincolo de cel de generare a unui produs sau serviciu, este acela de vanzare. Daca partea de productie a produsului sau serviciului este perfect pusa la punct, dar nimic nu se vinde, afacerea nu va supravietui prea mult timp. Asadar, cele trei elemente-cheie de mai sus sunt de avut in vedere pentru a putea demara cu succes un business sustenabil. 

Autor: Gabriela Streza, Business Development Director, Valoria



Tags: strategie de vanzaristart-upplan de afaceristrategie de marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

3 elemente cheie pentru succesul unui start-up
Rating:
Nota: 4.29 din 5 - 7 voturi.

Articole conexe

Peste 1.665 de planuri de afaceri inscrise in Programul Start-up Nation

de Alina Constantinescu
22 Iun 2017
Un numar de 1.665 de planuri de afaceri au fost depuse pana miercuri (ora 11:00) in programul Start-Up Nation, demarat pe 15 iunie, iar beneficiarii...

Antreprenorii de start-up muncesc la fel de mult ca antreprenorii cu afaceri mature

de Alina Constantinescu
07 Nov 2016
In medie, antreprenorii romani de start-up muncesc la fel de mult ca antreprenorii care au afaceri mature in spate. Cei mai multi antreprenori,...

7 modalitati prin care un fashion start-up poate atinge succesul

de Alexandra Popescu
01 Iul 2014
Moda este elementul caruia ii este acordata o foarte mare atentie, indiferent de lumea in care te invarti. Ca esti om de afaceri, un angajat, elev,...

Formula care va ajuta un start-up sa ajunga multimilionar

de Alexandra Popescu
12 Apr 2014
Afacerile de succes sunt ca o cutie magica. Intri in ea si iesi multimilionar. De obicei, in spatele acestei cutii sta un magician, iar magicianul...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Procesarea laptelui

Intrebare: Buna ziua. Doresc sa extind ferma de capre si caut investitor. Ideea e de prepararea produselor din lapte in stil traditional si livrarea la domiciliu in tot judetul constanta. Investitia initiala e de aprox 15 000 euro. Pe langa si alte produse de casa

Raspuns: Buna ziua. Rog detalii si un numar de telefon pe valilig@yahoo.co.uk. O zi buna.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii1 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
Ploscar Adrian! 2018-03-24 04:42:28
Cât costă să deschid un kfc?
Cam ce profit am?

Citeste Raportul Special GRATUIT
Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018
Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016