Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
4 idei de afaceri cu ...publicitate traznita
Breadvertising, coolertising, bookvertising, stampvertising… Ce pasareasca mai e si asta? Nu e nicio pasareasca, e vorba de termeni care denumesc forme inedite de a-ti face publicitate. Sa le luam pe rand:
1. Breadvertising.Publicitate pe punga din hartie in care se introduce painea-bagheta. De obicei, aceasta punga este imprimata cu numele producatorului de faina care aprovizioneaza brutaria respectiva – un lucru interesant, poate, pentru alte brutarii, dar cu relevanta zero pentru cumparatorul de paine.
Mult mai potrivit ar fi un mesaj adresat omului obisnuit, un mesaj care poate fi extrem de convingator dat fiind ca spatiu e destul: oferte de petrecere a vacantelor, diverse produse pentru gospodarie, ba chiar primele pagini dintr-un roman nou-aparut, ca o invitatie de a intra in prima librarie intalnita in cale.
2. Coolertising. Publicitate pe rezervoarele de apa potabila amplasate in birouri, sali de asteptare, centre comerciale. E un simplu abtibild pus pe rezervor, dar cu efect foarte bun. Amplasarea unei asemenea reclame in 1.400 de puncte, in S.U.A., a permis firmei Unilever sa obtina o crestere cu 34% a vanzarilor pentru un anumit produs (Dove Cool Moisture), iar canalul de televiziune CBS a apelat la aceasta forma de publicitate pentru promovarea a doua din serialele sale.
3. Bookvertising.
Publicitate pe niste invelitori de protectie pentru carti, care sunt distribuite gratuit in librarii. Este una dintre cele mai tari gaselnite in Japonia, unde oamenii merg mult cu metroul sau cu trenul si isi umplu timpul citind. Produsul arata ca o cutie de carton desfacuta, in care cartea este practic impachetata, in doi timpi si trei miscari.
Dupa impachetare, invelitoarea se prinde cu o capsa (se impiedica astfel sifonarea sau murdarirea cartii), iar reclama tiparita pe ea este plimbata peste tot, zilnic, de mii de japonezi. Clientii care cumpara publicitate au grija ca macheta lor sa aiba un design cat mai atractiv, deoarece modelele cele mai reusite de invelitori se epuizeaza cel mai rapid.
4. Stampvertising.
Publicitate pe pielea clientului. La propriu. stiti, desigur, ce strategie folosesc managerii discotecilor in cazul clientilor care vor sa paraseasca pentru scurt timp localul: le aplica pe dosul palmei o mica stampila care dovedeste ca acestia au achitat deja intrarea.
Ei bine, stampila respectiva poate purta si ea un mesaj promotional, chiar daca suprafata disponibila este foarte mica: numele unei companii sau al unei bauturi este suficient. in Australia de exemplu, unde aceasta forma de publicitate este intalnita in aproape orice club, se aplica peste 2.500.000 de stampile in fiecare an. O modalitate foarte eficienta de reclama pentru firmele interesate de tinerii din segmentul 18-32 de ani.
Articole conexe
10+ idei de afaceri pentru cupluri
de Bianca TilaIdei de afaceri pentru vara cu bani putini
de Florin AmarieiIdei de afaceri online profitabile
de Florin AmarieiIdei de afaceri online pentru 2024
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit