Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afacere cu targetare precisa - Productia de servetele publicitare

de Marian Curelaru 17 Feb. 2014 3524
Afacere cu targetare precisa - Productia de servetele publicitare
3.75 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Roberto Estevez s-a gandit in 2010 sa distribuie gratuit marcilor de restaurante fast food servetele de hartie finantate prin publicitate. Impreuna cu Joy Saget, care i s-a asociat in 2011, el continua sa caute noi anuntatori de publicitate, arata publicatia franceza online L'Entreprise.

In 2008, Roberto Estevez era broker in Londra, unde vindea produse financiare derivate intr-o mare banca. Dupa izbucnirea crizei, cand viitorul sau profesional a devenit nesigur, tanarul diplomat in dreptul afacerilor si finante s-a indreptat catre antreprenoriat.

El a intentionat mai intai sa dezvolte un lant de baruri cu tapas (mici gustari oferite alaturi de bautura, in localurile spaniole), dar a renuntat la acest proiect prea costisitor si s-a orientat spre servetelele de hartie oferite gratuit restaurantelor si utilizand publicitatea ca sursa de finantare. Asa s-a nascut conceptul de GreenPub. In februarie 2010, Roberto Estevez a realizat primele studii de piata tintind indeosebi restaurantele fast food. Aceasta categorie de comercianti s-a aratat imediat receptiva.

Demararea proiectului

"Mi-am dat seama ca acest suport publicitar este eficace, pentru ca este foarte bine tintit", afirma Roberto Estevez, care imagineaza toate fatetele unui concept global ecologic si responsabil: servetelele oferite sunt din hartie reciclata, cerneala utilizata este una ecologica, totul fiind certificat FSC (Forest Stewardship Council, marca ecologica a Asociatiei pentru Certificare Forestiere) si livrat gratuit cu camionete electrice.

El a adaugat de asemenea coduri QR care le permit anuntatorilor sa ofere informatiile dorite pe Internet. Alegerea comerciantilor care distribuie servetelele de hartie se face conform asteptarilor anuntatorului: targetarea fiind realizata in functie de amplasarea localurilor, tipul acestora (restaurant, fast-food, brutarie, bar...) si clientela sperata.

In iulie 2010, Roberto Estevez a inregistrat GreenPub, o societate cu raspundere limitata cu un capital de pornire de 5.000 de euro. Cu o investitie initiala mica si costuri fixe reduse, el a putut asigura singur functionarea afacerii sale. "De la inceput am lucrat intr-un flux tensionat. Era acel model sau nimic. Anuntatorii trebuiau sa achite un acont de 50 % din comanda", a explicat el.

Prietenul sau Joy Saget, care i s-a alaturat in octombrie 2011, a injectat 60.000 de euro in societate, cu ocazia majorarii capitalului social.

Sa convingi anuntatorii nu este un lucru usor. Fara cunostinte de marketing si fara sa stie marcile, Roberto a fost nevoit sa invete din mers. A realizat prima sa campanie abia in februarie 2011, la un an dupa ce si-a concretizat ideea de intreprindere, dar dupa acest prim pas a reusit sa convinga tot mai multi clienti, intre care Telemarket si L'Oreal.

"Audienta noastra potentiala este de 20 de milioane de persoane. In acest moment, acoperim 10 % din aceasta piata si speram sa trecem la 25 %", rezuma Joy Saget, care estimeaza ca aceste obiective sunt realiste "pentru ca putine media pot face o targetare atat de precisa".


Tags: afaceripublicitatesuport publicitarservetelefrantagreenpubpublicitateservetele publicitare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.75 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Promovarea afacerii. Trucuri si sfaturi pentru vanzarile pe Amazon

de Idei de afaceri
19 Iul 2022
Amazon.com este cel mai mare magazin de comert electronic din lume. Aici se poate gasi cea mai mare concurenta posibila. Deoarece rareori se gaseste...

Idei de afaceri pentru vara cu bani putini

de Florin Amariei
10 Iun 2021
Daca vrei sa devii antreprenor si sa incerci sa fii propriul tau sef in aceasta vara, avem cateva idei de afaceri cu bani putini care ti s-ar putea...

Idei de afaceri online profitabile

de Florin Amariei
14 Ian 2021
A fi antreprenor nu e usor, insa exista mai multe idei de afaceri online care pot fi profitabile. Noi am ales cateva si ti le propunem! Poate 2021 e...

6 idei de afaceri online pentru 2022

de Florin Amariei
03 Ian 2022
Romanii cu spirit antreprenorial stiu ca ianuarie-februarie sunt lunile potrivite pentru a pregati o noua strategie de afaceri care sa poata fi...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]