Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Afacere in domeniul fashion - iata ce trebuie sa stii inainte sa o incepi
Sa iti deschizi o afacere in domeniul fashion poate parea un lucru usor, cu multe sarcini simple si fara prea mari batai de cap. Insa, in realitate, atunci cand pornesti o afacere in industria modei trebuie sa ai in vedere o multime de lucruri tehnice si deloc creative. Afla ce este indicat sa stii inainte sa incepi o afacere in domeniul fashion!
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cresterea prepelitelor japoneze
- Un business creativ sau intreprinzator? De regula, designerii care se hotarasc sa isi deschida un business in domeniul fashion sunt persoane cu viziune artistica si in foarte putine cazuri ei sunt atat de ancorati in realitatea economica. Partea artistica si managementul unei afaceri sunt doua directii diferite ale business-ului, dar care trebuie sa existe inca de la inceput de drum. In cazul in care te pricepi doar la partea artistica, cel mai indicat ar fi sa iti iei inca o persoana langa tine care sa se ocupe de managementul business-ului.
- Care este cea mai buna cale: productie externalizata sau in magazin? Indiferent de valoarea si calitatea obiectelor vestimentare, daca acestea nu sunt promovate corect, din pacate nu vei reusi sa iti cresti afacerea. Nu poti promova colectii, daca in spate nu ai un stoc corespunzator pentru acestea si invers, nu poti crea prea multe haine fara sa ai succes in vanzari deoarece risti sa ramai cu un atelier plin de haine. Inainte de a alege modul de functionare al business-ului, in store sau externalizare, este indicat sa intelegi procesul de productie. Ce presupune alegerea tesaturilor, dar si ce inseamna sa stabilesti o colectie vestimentara?
- Ce pret oferi: real sau corect? De regula, pretul produselor trebuie sa fie pe masura calitatii acestora. Insa, dincolo de acest aspect, trebuie sa iei in calcul si alte cateva aspecte: importi produse si ulterior le modifici si le vinzi cu eticheta proprie, pe care ceri un pret de doua ori mai mare? Atunci nu vei reusi sa ai un brand cu continuitate deoarece succesul poate fi doar pe termen scurt. Indicat este sa te asiguri ca oferi un pret corect in functie de efortul depus, dar si de calitatea produselor.
- Ce inseamna promovarea brand-ului? Daca iti doresti sa iti vinzi colectiile, atunci trebuie sa investesti in notorietatea brand-ului. Stabileste-ti de la bun inceput care este bugetul pe care il ai disponibil pentru promovare, dar si care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmezi. In ce directie iti doresti sa iti dezvolti business-ul, care este publicul caruia te adresezi, dar si care sunt punctele care te trag in jos. In caz contrar, daca nu analizezi corect toate aceste aspecte, afacerea ta nu va avea rezultate favorabile.
Articole conexe
Idei de afaceri pentru vara cu bani putini
de Florin AmarieiIdei de afaceri online profitabile
de Florin AmarieiIdei de afaceri online pentru 2023
de Idei de afaceri4 idei de afaceri mici care iti aduc profit
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit