Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Evaluarea unei afaceri in 3 pasi simpli!
De foarte multe ori investim in proiecte carora nu le oferim mult timp sau multa energie pentru a-si demonstra profitabilitatea. Cel mai des intalnit rezultat este esecul. Solutia sta in evaluare, in estimare, in testare, in puterea de analizare a unei directii de investitii, a unei idei de afaceri, a unei afaceri pe care dorim sa o achizitionam.
Iata cei trei pasi care ne ajuta sa ne evaluam ideile de afaceri inainte de a le valorifica:Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cultura de sofran
1. Evaluam cele mai viabile afaceri prin a le prezenta mai multor investitori, mai multor potentiali parteneri de afaceri. Se poate sa nu aveti nevoie de capital si nici de parteneri de afaceri. Cu toate acestea este esential sa va prezentati afacerile persoanelor cu experienta solida in mediul de afaceri, fie ca sunt antreprenori de succes, investitori sau persoane care doresc sa intre intr-un parteneriat de afaceri.
2. Evaluam afaceri si prin a cere feedback din partea familiei, a rudelor, a cunostintelor samd. Toate aceste persoane ne cunosc mai bine decat ne cunoastem noi insine. Acestia ne pot spune daca o idee de afaceri ni se potriveste sau nu, daca o idee de afaceri merita investitii. Si acest lucru se intampla fiindca, de cele mai multe ori, gandim in mod subiectiv cand vine vorba despre afacerile in care dorim sa investim.
De foarte multe ori tindem sa privim lucrurile dintr-un singur sens si sa pierdem perspectiva generala a intregii situatii. Suntem entuziasmati, suntem motivati sa avem succes, sa dobandim libertate financiara si lucrurile pot parea mai roz decat sunt in realitate. Cei apropiati ne pot oferi o parere sincera si care sa ne ajute sa evaluam o afacere sau o idee de afaceri cat mai corect.
3. Evaluam afaceri si idei de afaceri prin a cere feedback din partea consumatorilor si potentialilor consumatori. Acestia ne pot oferi informatiile de care avem nevoie pentru a lua cea mai buna decizie, daca vom investi intr-o afacere, daca vom prelua una deja demarata, daca vom incepe demersurile pentru valorificarea unei noi idei de afaceri. Consumatorii si potentialii consumatori ne pot spune cat de dispusi sunt sa achizitioneze un produs sau sa utilizeze un serviciu, care este pretul pe care l-ar plati, care sunt brandurile pe care le prefera si care sunt factorii care i-ar motiva sa treaca de partea noastra.
Articole conexe
10+ idei de afaceri pentru cupluri
de Bianca TilaDe ce spalatoria auto self-service este o idee buna de afacere
de Idei de afaceriAfaceri in domeniul fast-food. Clientela asigurata 7 zile din 7
de Idei de afaceriAfacerile cresc in 2023. Piata romaneasca de cafea out of home se ridica la 600 de milioane de euro
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2025
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit