Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Fa-ti loc pe piata cu o afacere cu produse de ingrijire a parului

de Alexandra Popescu 02 Sep. 2014 3310
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Privind tendintele de ingrijire a parului, se poate spune cu usurinta ca exista potential in afacerea cu produse de ingrijire a parului. Insa, daca iti doresti sa incepi o astfel de afacere, trebuie sa stii care sunt argumentele pro si contra in ceea ce o priveste.

 
Barbatii si femeile sunt fascinati de tot ceea ce este frumos si se straduiesc sa fie si ei frumosi. Acesta este motivul pentru care vanzarea cu amanuntul a produselor cosmetice si de ingrijire a parului reprezinta o buna idee de afacere. Expertii sustin ca aceasta industrie se asteapta sa castige profit de mai mult de 5% in fiecare an, mult timp de acum incolo.
 
In prezent, aproape jumatate dintre produsele de ingrijire a parului de pe piata sunt vandute de catre retaileri majori. Cealalta jumatate, in schimb, este impartita in intreprinderi independente. Avand in vedere concizia acestei piete, un nou jucator ar gasi fara probleme o nisa. Tot ce trebuie sa faci este sa studiezi piata si potentialii clienti ai acestei zone.
 
Pentru a incepe o astfel de afacere, trebuie sa alegi ce linii sau branduri de produse de ingrijire a parului vei vinde. Cand vine vorba de barbati, femei sau copii, trebuie sa retii ca segmentarea geografica este un factor vital in ceea ce priveste aceasta afacere. Trebuie sa identifici distributia cea mai raspandita din zona ta. Ulterior, trebuie sa identifici ce linie de produse satisface acest grup.
 
Numarul de producatori ramane larg si variat. Cheia in acest domeniu este sa gasesti distribuitori care ofera produse ce indeplinesc cel mai bine nevoile consumatorilor tinta. Atunci cand alegi un furnizor, asigura-te ca piata este stabila si produsele au o reputatie buna. In scopul dezvoltarii adecvate a produselor, trebuie sa dezvolti un punct de vanzare distinct. Incearca sa afli, in urma unei analize serioase, care sunt diferentele intre produsele tale si celelalte de pe piata. Setand produsul tau aparte fata de restul, vei avea un avantaj semnificativ in ceea ce priveste potentialul succes.
 
Promovarea produselor de ingrijire a parului
Exista nenumarate moduri pentru a-ti promova produsele. Transmiterea directa poate fi unul dintre ele. Daca ai fonduri, poti sa optezi pentru publicitatea in media. Dar trebuie sa iei in considerare stilul de viata al pietei pe care doresti sa intri. In cazul in care, de exemplu, piata tinta este reprezentata de adolescenti, anuntul intr-un ziar poate fi inutil, deoarece acestia citesc rareori ziarele. 
 
Pretul produselor de ingrijire a parului
Asigura-te ca ai setat un pret adecvat pentru produsul tau. Daca este prea scump, sunt sanse sa pierzi un numar de consumatori. Insa daca este prea mic, vei limita potentialul profit al afacerii.
 
Sfaturi
Nu conteaza cat de atragator este unghiul de vanzari sau cat de extinsa a fost campania ta de promovare, daca tu golesti rafturile cu produse, atunci afacerea ta este una care va cunoaste succesul. Cauta magazine si saloane pe care le poti echipa si care te lasa sa iti vinzi produsele pe baza de lot. In cazul in care fondurile iti permit, poti inchiria un stand in mall. O alta optiune este internetul. 
 
Sursa: startupbizhub.ro
 


Tags: afaceriparingrijire parproduse ingrijire parproduse pentru par

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Inteligenta artificiala generativa aduce avantaje. Ce parere au companiile?

de Bianca Tila
20 Sep 2023
Trei sferturi dintre companii (75%) considera ca organizatia cu cea mai avansata inteligenta artificiala generativa va avea un avantaj competitiv....

Afaceri in domeniul fast-food. Clientela asigurata 7 zile din 7

de Idei de afaceri
28 Aug 2023
Amplasamentul accesibil, preparatele gustoase si preturile convenabile fac din restaurante o destinatie foarte populara pentru milioane de clienti...

Afacerile cresc in 2023. Piata romaneasca de cafea out of home se ridica la 600 de milioane de euro

de Bianca Tila
27 Iul 2023
Piata romaneasca out of home reprezinta o industrie care se ridica la 600 de milioane de euro. O treime din aceasta suma a fost generata in...

Cifra de afaceri din comertul cu autovehicule a inregistrat cresteri

de Bianca Tila
17 Mar 2023
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu autovehicule si motociclete a inregistrat cresteri, pe serie bruta, cu 20%, in luna ianuarie 2023...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]