Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Facilitatile oferite de Amazon. Algoritmii de recomandari

Facilitatile oferite de Amazon. Algoritmii de recomandari
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Avand in vedere una din valorile primordiale fondatorului si directorului Jeff Bezos, clientul se afla in centrul intregii afaceri. In acest sens, Amazon se concentreaza pe client, mai exact pe nevoile si dorintele acestuia.

Afla mai multe detalii despre vanzarile pe Amazon cu ajutorul ghidului practic "Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon!"...click AICI pentru detalii si comenzi<<

Concentrarea pe client

In ceea ce priveste concentrarea pe client, Amazon vine cu urmatoarele valori:
 
- Produsele pot fi returnate in 30 de zile, fara probleme.
 
- Review-urile oferite de clienti sunt foarte importante, dar vor fi inlaturate daca incalca regulile legate de continut.
 
- Pretul unui produs nu trebuie sa fie mult mai mare decat media preturilor pentru asemenea produse sau produse asemanatoare de pe Amazon si e verificat chiar in magazinele clasice.
 
- E-mail-ul clientului nu este vizibil pentru vanzator, orice comunicare va avea loc prin intermediul platformei Amazon. Astfel toate mesajele sunt verificate sa nu contina:
 
- Link-uri catre alte platforme
 
- Cereri de a da review-uri pozitive in schimbul unor avantaje
 
- Material de marketing.

Afla mai multe detalii despre vanzarile pe Amazon cu ajutorul ghidului practic "Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon!"...click AICI pentru detalii si comenzi<<

Algoritmii de recomandari

 
Pentru cineva care comercializeaza pe Amazon este mult mai usor sa stie conceptele pe baza carora produsele sale vor fi listate potentialilor clienti. Continuand cu concentrarea pe client, Amazon a investit foarte multi bani si timp de-a lungul anilor pentru a dezvolta un sistem care sa listeze potentialului client exact produsele pe care  acesta si le doreste. Pentru inceput, propunerile erau stabilite de echipe de oameni specializati in diferitele categorii.
 
Dar odata cu dezvoltarea tehnologiei, in special acelor „cookies” despre care te atentioneaza toate site-urile, oamenii au fost inlocuiti cu algoritmi. Acesti algoritmi sunt considerati secrete industriale, dar cu o privire de ansamblu ne putem da seama in mare cum functioneaza.


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: algoritmi de recomandareconcentrarea pe clientclientamazon

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]