Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Girls & Roses: Floraria curiozitatilor vegetale
Prin denumirea sa, floraria pariziana Girls & Roses trimite jucaus la grupul american de hard rock Guns N'Roses. In acest fel, tinerele care au lansat aceasta afacere in 2011 au vrut sa aduca o tusa "rock and roll" si surprinzatoare lumii florale. O viziune vioaie si diferita de ofertele existente pe piata. Conceptul celor doua antreprenoare este un atelier de plante mai putin obisnuite menite sa infrumuseteze intr-un mod original interiorul locuintelor.
Nu va luati dupa nume: Girls & Roses nu este o florarie ca oricare alta. "Daca doriti trandafiri, nu trebuie sa veniti la noi, spune Delphine Thouze, cofondatoare a tinerei companii. Noi suntem specializati in vanzarea de plante originale, de curiozitati vegetale."In micul magazin din rue Montorgueil, clientilor li se ofera plante atipice si olfactive, specimene decorative care nu pot fi gasite la o florarie traditionala. Aici gasesti plante in forma de inima, cactusi si flori tropicale. In afara de vanzarea directa catre particulari, Girls & Roses propune de asemenea abonamente florale, aranjamente pentru nunti, pentru companii, restaurante etc.
Cultura castravetelui anti-diabet
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Geneza proiectului
Ideea unui comert cu plante atipice s-a nascut pe bancile Scolii de florari din Paris, unde cele doua fondatoare, Delphine Thouze si Philippa Glorian s-au intalnit. In februarie 2011, dupa terminarea cursurilor de formare, ele au fondat site-ul de internet Girls & Roses si s-au specializat initial in evenimential si in servicii B2B, propunand mai ales abonamente florale pentru intreprinderi. Pline de proiecte, tinerele si-au deschis cu mijloace proprii un prim atelier de curiozitati vegetale in Paris, in apropiere de Place de la Bastille, in 2012. "Ne-am dat seama ca in zona erau multi florari traditionali, marturiseste Delphine Thouze, dar putine oferte in domeniul plantelor atipice."
De la aceasta idee de baza au aparut si alte oferte surprinzatoare si amuzante, cum ar fi aceea de a face sa creasca o mica planta suculenta intr-o capsula de plastic, care poate fi atasata la un port chei. Un fragment de natura in format de buzunar, ce poate fi purtat in poseta. Plantuta are 4/2 cm si rezista incapsulata 3-6 luni, dupa care poate fi replantata in ghiveci.
Anul 2013 a fost o adevarata turnanta pentru cele doua antreprenoare. Inscrise la Marele premiu al tinerilor creatori din comert, ele au ajuns in finala, clasandu-se printre cei 6 laureati, ceea ce le-a dat un puternic impuls pentru dezvoltarea afacerii. Concursul le-a permis sa puna la punct un adevarat concept si le-a ajutat mult din punct de vedere al comunicarii.
Alt moment important al anului 2013 pentru Girl & Roses a fost schimbarea adresei: ele s-au instalat intr-o zona cu mare vad comercial, pe rue Montorgueil, in primul arondisment al Parisului.
Cele doua antreprenoare trebuie sa gestioneze acum un atelier in plina expansiune, in acelasi timp cu onorarea comenzilor pentru nunti si pentru companii. "Muncim mult, marturiseste Delphine Thouze, asa ca vom recruta o ucenica pentru a ne ajuta la realizarea compozitiilor florale."
Ambitioase, tinerele florarese atipice doresc sa deschida puncte de vanzare si in alte orase franceze. "Nu vrem sa facem artizanat toata viata, dar nu se pune nici problema sa ne ardem aripile, explica Delphine Thouze. Suntem inca in faza de dezvoltare, nu vrem sa ne indatoram prea mult si nici sa mergem prea repede."
Propunand solutii florale si servicii novatoare, moderandu-si in acelasi timp cresterea, Girls & Roses aduce o nota de inovatie intr-un sector predominant traditional.
Pentru a gasi plantele deosebite, cele doua creatoare fac o reala munca de cercetare, calatoresc, viziteaza saloanele specializate in plante rare si parcurg filierele ca sa descopere furnizorii si sa-i intalneasca.
Articole conexe
Afaceri in domeniul fast-food. Clientela asigurata 7 zile din 7
de Idei de afaceriAfacerile cresc in 2023. Piata romaneasca de cafea out of home se ridica la 600 de milioane de euro
de Bianca TilaCifra de afaceri din comertul cu autovehicule a inregistrat cresteri
de Bianca TilaExtinderea afacerii. Cum iti finantezi cresterea?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit