Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Idei de afaceri originale: Comunitate de nisa in Butterfly Media Group
Stefania Stroe are 31 de ani si este una dintre cele mai interesante femei de afaceri cu care Romania se poate mandri. Nu doar ca incepe o afacere intr-un domeniu nou, insa ceea ce face este nemaidescoperit pana acum, cu beneficii exceptionale pentru numeroase persoane din mediul bloggerilor si jurnalistilor.
Antreprenoarea a lansat o agentie de comunicare integrata, Butterfly Media Group, la inceputul anului 2012, urmand sa lanseze o comunitate adresata bloggerilor si jurnalistilor.Cultura de sofran
Cultura castravetelui anti-diabet
Propriul meu plan de afaceri
Cresterea prepelitelor japoneze
Planul ei? Doreste sa atraga cel putin 200 de bloggeri si 150 de jurnalisti, prin intermediul carora sa realizeze o comunitate online activa, noteaza Wall-Street.ro.
“Am vazut ca targetul feminin devine din ce in ce mai important in cadrul campaniilor de comunicare ale brand-urilor, ca sunt studii care spun ca doamnele aduc din ce in ce mai multe venituri in gospodarie. Astfel, atentia pentru acest segment de public in mediul online a crescut considerabil, iar comunicarea cu bloggerii si jurnalistii trebuie simplificata cumva. De aceea am inceput sa lucrez la un instrument care sa ajute agentiile si brand-urile pentru a dezvolta si mentine o relatie cat mai buna cu presa online. Asa s-a nascut proiectul Digital Glamour”, declara antreprenoarea, citata de Wall-Street.ro.
Conform antreprenoarei, Digitalglamour va fi o comunicate adresata bloggerilor si jurnalistilor care scriu pentru targertul feminin.
35.000 de euro este suma necesara pentru a acoperi investitia initiala. Pentru moment, sursa de finantare este interna.
Conform sursei, platforma va detine si o rubrica de stiri si un blog. Aici se vor publica noutati din mediul digital glamour interrnational.
In echipa vor fi prezenti un project manager, un copywriter, colaboratori extern si nu numai.
Provocarile la deschiderea agentiei au fost ca la orice start-up, legate de buget, echipa si in general resurse limintate, lipsa unui nume pe piata, gasirea clientilor si chiar uneori nevoia de a educa piata, in cazul categoriei de companii fara reprezentanti de specialitate interni. Dar sunt lucruri care ne-au facut sa cautam permanent solutii alternative si sigur, ne-au impins catre inovatie. In timp am fost motivati de faptul am castigat clienti importanti, precum L'Oreal Romania sau Vitantis Shopping Center si a contat un networking foarte bun si experienta mea anterioara in vanzari”, mai precizeaza Stefania Stroe, citata de sursa.
sursa: Wall-Street.ro
Articole conexe
Trei oportunitati de afaceri in Romania
de Ideideafaceri.roDe ce investitorii straini vor sa deschida afaceri in Romania
de Alina ConstantinescuOportunitate de afaceri in Romania, exploatata mai mult de straini
de Marinache Horia CristianAfaceri in Romania: In 2014 incepem afaceri cu fazani!
de Matei AntonescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit