Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

In afacerea noastra nu a fost si nu este criza!

de Zenobia Badescu 09 Mar. 2016 3337
4.75 din 4 voturi
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Desi se ocupa de organizarea mai multor tipuri de evenimente, prima dragoste a fost si ramane cea dedicata copiilor. Mai ales ca este si mama.

Startul afacerii l-a luat in 2006, in domeniul organizarii de evenimente pentru copii. Cum? Sa aflam direct de la antreprenoare - Camelia Agachi din Bucuresti.

Idei de Afaceri: Cand si cum ati intrat in domeniul organizarii de evenimente pentru copii?

Camelia Agachi: Firma Bastet Creation a fost infiintata in anul 2006. Ideea de a organiza evenimente pentru copii mi-a venit dupa ce timp de doi ani am fost managerul clubului pentru copii Harry Kids Club, un spatiu special amaenajat pentru copii avand ca tema de party-uri binecunoscutul personaj Harry Potter. Clubul era denumit si “Clubul vrajitorilor isteti”. A fost perioada mea de intrare in domeniul organizarii de evenimente pentru copii.

Intre timp, proprietarii afacerii au decis ca vor sa inchida businessul din motive personale, care nu aveau neaparat legatura cu bunul mers al afacerii. Acestia mi-au propus un job intr-o alta companie a lor, insa eu ma atasasem de ceea ce faceam. Astfel, am insistat sa ma ocup in continuare de organizarea de petreceri pentru copii, in diverse locatii, pe care sa le decorez si in care sa aduc tot ce era necesar pentru orice tip de eveniment pentru copii.

La aceea vreme, in 2005, nu exista nicio firma specilizata doar pe organizarea de petreceri pentru copii, care sa transforme orice spatiu intr-unul special pentu copii.

Organizam aceste evenimente in restaurante de lux, unde parintii doreau sa aiba “putina liniste”, sau in spatii in care nu exista nici mobilier, nici jucarii. Ma adaptam si cream in orice spatiu, fie terasa, fie gradina, piscina, vila, gradinita, apartament, cadrul special pentru organizarea oricarui tip de party pentru copii intre 1 si 14 ani.

Idei de Afaceri: Ingenios! Cu ce serviciu ati inceput?
Camelia Agachi: Serviciul principal il constituia oferirea de consultanta parintilor cu privire la tipul de party pe care sa-l organizam copilului, astfel incat sa avem un maximum de distractie cu un minimum de buget!

Idei de Afaceri: Care a fost investitia initiala si ce a inclus ea?

Camelia Agachi: Investitia cu care am inceput businessul  nu a fost una foarte mare deoarece acest business traieste mai mult din idei practice iar fiecare party este unic,  decorurile realizate fiind special realizate pentru fiecare petrecere in parte. Nicio petrecere nu seamana cu alta. Investitia a fost de aproximativ 3.000 de euro.

Am investit in materiele de decor, am investit in oamenii bine pregatiti, masini de transport materiele, diverse accesorii pentru realizarea decorului si un spatiu mai mic pentru birouri.

Idei de Afaceri: De unde vine numele Bastet Creation?

Camelia Agachi: Bastet este numele zeitei fertilitatii la greci la care am adaugat Creation. Deci numele firmei reprezinta dorinta mea profesionala sa am mereu o creativitate fertila, pentru a realiza cele mai frumoase si memorabile evenimente.

In plus de asta avem si un slogan: “cream evenimente, cream oportunitati, cream relatii” ceea ce vrea sa prezinte importanta evenimentelor in viata noastra de zi cu zi.

Idei de Afaceri: Povestiti-ne ceva despre locatii. Exista si un spatiu al dumneavoastra?

Camelia Agachi: Nu am intentionat niciodata sa ne deschidem o locatie proprie, deoarece am considerat ca asta ne-ar fi limitat creativitatea. Unul dintre sloganurile mele de viata il reprezinta divesitatea, astfel incercand mereu sa oferim clintilor cat mai multe posibilitati.

Ma adresez atat clintilor cu mai multi bani cat si celor cu mai putini. Am incercat sa ofer bucurie copiilor din vaste categorii sociale. Astfel, daca am fi avut o locatie ar fi trebuit sa ne adresam doar unor anumite categorii de clienti.

Colaboram cu locatii diverse pe care le recomandam in functie de dorintele clientului, de numarul de copii si parinti, de anotimp, preponderent de zona unde stau copii participanti la petrecere etc. Tinem cont de fiecare detaliu.

Idei de Afaceri: Legat de evenimentele pentru copiii angajatilor unor companii ce pondere au ele in cadrul segmentului dedicat copiilor?
Camelia Agachi: Ponderea este cam de 50%.

Idei de Afaceri: Puteti povesti intamplari neprevazute sau deosebite de la petreceri?

Camelia Agachi: Noi la evenimente nu prea avem intamplari neprevazute. Avem mereu variante de back-up si incercam sa rezolvam in timp cat mai rapid diversele actiuni neprevazute, sa le spunem. Bucuria noastra cea mai mare este atunci cand la finalul fiecarui eveniment clientul ne  strange mana si ne spune: Minunat! Va multumesc! A fost un eveniment de succes!
                         *****
Elemente specifice ale afacerii
Firma nu are locatie proprie; acorda consultanta cu privire la diverse activitati pentru copii.



Tags: afaceriafacerecopiiorganizare de evenimenteevenimente pentru copiicamelia aghachiidei de afaceriidei afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.75 din 5 - 4 voturi.

Articole conexe

De ce spalatoria auto self-service este o idee buna de afacere

de Idei de afaceri
01 Mar 2024
Spalatoriile auto self-service reprezinta o oportunitate foarte interesanta de afacere. Afla ce avantaje aduce aceasta optiune, cum sa iti calculezi...

Afaceri in domeniul fast-food. Clientela asigurata 7 zile din 7

de Idei de afaceri
28 Aug 2023
Amplasamentul accesibil, preparatele gustoase si preturile convenabile fac din restaurante o destinatie foarte populara pentru milioane de clienti...

Afacerile cresc in 2023. Piata romaneasca de cafea out of home se ridica la 600 de milioane de euro

de Bianca Tila
27 Iul 2023
Piata romaneasca out of home reprezinta o industrie care se ridica la 600 de milioane de euro. O treime din aceasta suma a fost generata in...

Cifra de afaceri din comertul cu autovehicule a inregistrat cresteri

de Bianca Tila
17 Mar 2023
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu autovehicule si motociclete a inregistrat cresteri, pe serie bruta, cu 20%, in luna ianuarie 2023...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]