Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Micii producatori fac profit si in hipermarketuri. Iata cum procedeaza!

de Adela Simonescu 03 Dec. 2012 4348
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Discutia despre acest mare zid intre micii producatori si hipermarketuri este una foarte veche. Stim cu totii despre eforturile pe care micii producatori trebuie sa le depuna pentru a-si aduce marfa pe rafturile marilor magazine si ca o solutie principala ar putea veni din directia asocierilor.

Chiar si fara asociere, micii producatori au reusit sa darame acest zid si sa patrunda in locurile in care isi pot gasi mai multi clienti decat ar putea visa.

Agrointel prezinta povestea Nicoletei si a lui Dan Florea, afaceristi care cresc trandafiri pe doar 2000 de metri. Din trandafiri fac dulceata si eforturile au fost foarte mari.

“Cel mai greu a fost sa ne promovam pe piata, mai ales in primul an. Dupa ce am devenit cunoscuti, am ajuns sa ne caute supermarketurile si strainii. Nici n-avem productie sa satisfacem cererea”, relateaza, pentru Agrointel, fosta educatoare, care acum comercializeaza dulceata de trandafiri in cadrul hipermarketului Auchan.

De asemenea, Agrointel povesteste si despre Marius Veresi, proprietarul Zimbria, magazin de branzeturi si specialitati traditionale din carne din Galati. Afaceristul a reusit sa isi aduca produsele in reteaua Metro si in cadrul unui magazin propriu, in Afi Cotroceni.

Dupa spusele lui Marius Veresi, produsele au ajuns in doar doua magazine din cadrul retelei din Bucuresti deoarece nu poate produce mai mult.

Iata doar doua exemple geniale de producatori care au reusit sa isi aduca produsele in hipermarketuri. Cel mai greu pentru micii producatori este sa se impuna prin produse de calitate exceptionala. Este nevoie de credibilitate si de promovare cat mai buna.

Alaturi de aceste produse, in hipermarket-uri se cauta din ce in ce mai mult produsele naturale, organice, bio, produse precum: miere si dulceturi, siropuri naturale si branzaturi, specialitati traditionale si mezeluri cat mai sanatoase.


Mult succes si spor la incursiunea in hipermarketuri!



sursa foto: www.sxc.hu


Tags: mici producatori hipermarketmici producatoriproducatori dulceatazimbra metro

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]