de Bianca Tila
20 Nov. 2024
4
Brandurile romanesti trebuie aduse din nou in actualitate, revitalizate, astfel vor redeveni cunoscute in tara, cat si peste hotare, sustine ministrul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului, Stefan-Radu Oprea.
"Stiu ca deja unii spun ca pun prea multa pasiune atunci cand vorbesc despre noua gama de produse de la SALROM, despre ceaiurile de la Plafar, despre toate realizarile pe care le-a avut Ministerul Economiei, Anteprenoriatului si Turismului in revitalizarea acestor brand-uri impreuna cu echipele minunate care au lucrat in toata aceasta perioada.
Da, dorinta mea este de a aduce branduri romanesti din nou in actualitate, de a le revitalizata si de a reusi sa aiba din nou profit operational, de a fi impreuna in toate targurile si expozitiile internationale. La fel se intampla cu toate aceste produse pe care dumneavoastra le vedeti la acest Targ.
Eu va invit sa ii cunoasteti pe antreprenorii de aici, sa ii sprijiniti, sa cumparati produse de la ei, sa incheiem contracte bune si sa putem oferi impreuna, pe Valea Prahovei, un sejur de vis!", a mentionat Stefan-Radu Oprea.
Demnitarul a vizitat standurile expozantilor si a subliniat ca este importanta sustinerea si promovarea antreprenorilor romani si a produselor autohtone. Brandurile romanesti trebuie sa redevina cunoscute in tara si in strainatate.
De asemenea, acesta a mentionat importanta colaborarii autoritatilor locale, a reprezentantilor statiunilor de pe Valea Prahovei - Sinaia, Busteni, Azuga - in crearea unui OMD reprezentativ prin intermediul caruia sa poata fi accesate cat mai multe fonduri pentru valorificarea potentialului turistic pe care il are zona, inclusiv prin modernizarea si extinderea domeniului schiabil.
Ministrul Economiei a subliniat ca targul dedicat industriei HORECA s-a bucurat de un adevarat succes anul trecut, cat si anul acesta la Constanta, in debutul sezonului estival.
"Ne-am gandit de aceasta data sa ne revedem aici, la Sinaia, pentru ca suntem in preajma deschiderii sezonului de schi si pentru ca pe Valea Prahovei si in toate statiunile de schi vor veni foarte multi turisti.
Stim ca este nevoie de cele mai bune produse, fie ca vorbim de hoteluri, fie ca vorbim de pensiuni si am incercat sa aducem aici, aproape de dumneavoastra, peste 94 de companii din toata tara de la Iasi, din Maramures, din Timisoara, din intreaga tara, firme care au produse romanesti sau care importa produsele de care dumneavoastra aveti nevoie, astfel incat sa le putem oferi turistilor un sejur de neuitat.
Vreau sa scriem impreuna povestea de succes a turismului romanesc, o poveste care sa fie spusa apoi de fiecare dintre noi prietenilor la o cafea buna si care sa genereze noi si noi povesti despre momentele memorabile petrecute in destinatiile turistice din Romania", a declarat Oprea, la deschiderea targului.
Mnistrul Economiei a participat la deschiderea oficiala a Targului Intreprinderilor Mici si Mijlocii, Sinaia 2024, eveniment care reuneste antreprenori din industria ospitalitatii.
Obiectivul targului este de a facilita contractele intre intreprinzatorii din domeniul furnizarii de bunuri si servicii, si agentii economici care activeaza in sectorul HORECA.
TIMM Sinaia 2024 este organizat de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului, prin Agentia pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Turism Ploiesti, prin acordarea unui ajutor financiar de minimis pentru participanti.
Acesta consta in asigurarea participarii/prezentei gratuite la targ pentru aplicatii selectati in urma inscrierii electronice in cadrul programului.
In plus, se acorda si o suma in valoare de 2.500 lei/beneficiar pentru cheltuieli destinate deplasarii si cazarii participantilor, conditionata de prezenta zilnica la TIMM editia 2024 pe intreaga perioada desfasurata a evenimentului si de respectarea procedurii de implementare a programului.
de
Bianca Tila Pasionata de zona business, Bianca Tila aduce zilnic in fata cititorilor starea afacerilor de pe piata nationala si internationala. Ofera idei de afaceri rentabile potrivite situatiei actuale, strategii de marketing si modele de afaceri in diverse zone.
Tags: timmmeatbranduri romanestihoreca