Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Oportunitati de afaceri - Revista astrologica in format inedit

de Mirela Rosu 08 Mai. 2007 3657
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Imaginati-va ca mergeti la chioscul de difuzare a presei si acolo, expusa la loc vizibil, va intampina o mapa transparenta din plastic cu 12 plicuri, fiecare purtand insemnele unei zodii.



Va alegeti plicul corespunzator zodiei dvs. si in el gasiti o scrisoare de cateva pagini, tiparita in conditii grafice de exceptie, care prezinta previziunile astrologice aferente zodiei respective pentru toata luna in curs.

Aceste previziuni constituie de fapt continutul informational al publicatiei. Da, desi nu pare, chiar este vorba de o publicatie - una periodica, ce apare la inceputul fiecarei luni, care ofera la fiecare numar informatii noi si care poate avea abonati si chiar pagini (sau inserturi) publicitare. Singura diferenta este ca nu arata ca un ziar sau ca o revista, ci ca o scrisoare.

Ideea vine din Italia si a fost pusa in practica si in Romania, in urma cu cativa ani, de editura Erc Press. Cu succes. Tirajele medii au atins atunci 120.000 de exemplare.

De ce merge aceasta afacere?
Simplu. Daca pentru o carte sau pentru o publicatie specializata se pune problema identificarii publicului caruia i se adreseaza, in cazul unei publicatii astrologice de acest gen lucrurile se prezinta altfel. Foarte putini sunt aceia care nu doresc sa stie ce le rezerva astrele in ziua sau in perioada respectiva.

Este tot atat de adevarat ca cei mai multi uita aproape instantaneu ce au citit sau au auzit referitor la acest lucru, dar curiozitatea este mare si, data urmatoare cand se intalnesc cu publicatia, nu ezita sa o cumpere.

Un alt avantaj il constituie faptul ca afacerea se poate demara relativ fara prea mari probleme. Spatiul necesar se poate rezuma initial la o camera din apartamentul dvs., amenajata ca birou. Aveti nevoie de un telefon, un fax, un calculator de nivel mediu si o imprimanta obisnuita. La inceput, colaboratorii pot lucra la domiciliu, urmand ca ulterior, dupa dezvoltarea activitatii, sa va extindeti spatiul si numarul de angajati.

Realizarea propriu-zisa a publicatiei
Activitatea incepe practic cu gasirea unui astrolog, de preferinta renumit, care sa conceapa horoscopul pentru fiecare zodie in parte. O alta posibilitate este contactarea unei edituri din strainatate care realizeaza o astfel de publicatie. Si in acest caz, insa, aveti nevoie de un astrolog care sa adapteze la realitatea romaneasca datele preluate.

De asemenea, este foarte important sa preluati un horoscop valabil pentru o populatie de origine latina, pentru ca diferentele in cazul romanilor sa fie foarte mici.

Daca va hotarati sa colaborati cu o editura din strainatate, trebuie sa apelati la serviciile unei agentii de copyright si sa platiti un traducator pentru text. Procesul de obtinere a unui copyright dureaza cam 2-4 luni. Evident, daca aveti deja niste contacte stabilite cu o editura din alta tara, totul e mult mai simplu si castigati timp.

Pasul urmator este tiparirea. Oferta de pe piata este foarte mare, asa incat va fi usor sa alegeti o tipografie care lucreaza repede, la preturi rezonabile. Un lucru foarte important pentru acest tip de publicatie il reprezinta calitatea superioara a cartonului si hartiei folosite, precum si calitatea tiparului.

Urmeaza apoi introducerea scrisorilor in plicuri si lipirea acestora din urma - activitati destul de migaloase, care necesita timp. In lipsa unui utilaj costisitor, destinat special acestor operatii, totul se realizeaza manual. Ca urmare, trebuie stabilit foarte precis numarul de angajati si tirajul publicatiei, astfel incat sa puteti respecta termenul de predare. Este bine sa aveti in vedere ca oamenii doresc sa stie inainte ce le rezerva astrele si in nici un caz dupa.

Atentie!

• Un factor important in vanzare il constituie locul pe care produsul il ocupa in vitrine sau pe tarabe. Deoarece in Romania nu exista reglementari cu privire la distributia de presa, firmele in domeniu actioneaza asa cum cred ele de cuviinta. Deseori, difuzorii favorizeaza anumite titluri din motive personale. In cazul revistei astrologice, aceste neplaceri dispar: problema expunerii se rezolva prin utilizarea acelui suport special pentru prezentarea plicurilor. Realizat din material plastic, acesta nu poate fi decat agatat de partea de sus a tarabei, astfel incat nu incurca cu nimic celelate publicatii si atrage imediat atentia trecatorilor.

• Unele plicuri se vand mai bine decat celelalte, in functie de zodia careia i se adreseaza. Totusi, realizarea de tiraje diferite, pentru fiecare zodie in parte este prea costisitoare. Si, oricum, orice publicatie se confrunta cu retururi inevitabile in fiecare numar, asa ca nu e cazul sa intrati in panica. Important este ca aceste retururi sa se incadreze intre anumite limite rezonabile.

• Un tiraj de 100.000 de exemplare este absolut normal aici. Obtinerea unui castig mic, dar constant, per exemplar inseamna ca revista este profitabila chiar si fara publicitate. Totusi, e putin probabil ca la un tiraj atat de mare agentiile de publicitate sa nu devina interesate.

9 aspecte de avut in vedere

1. Costurile initiale sunt mici in comparatie cu alte tipuri de afaceri. Activitatea poate incepe cu succes la domiciliu, ca o a doua ocupatie.

2. O relatie pe termen lung cu tipografiile si, eventual, cu alte edituri din strainatate reduce timpul de executie a publicatiei. Iar timpul inseamna bani.

3. Introducerea spatiilor publicitare in materiale creste rata profitului si cu siguranta agentiile de publicitate vor fi interesate de o publicatie care are un tiraj constant de peste 100.000 de exemplare.

4. Obtinerea copyright-ului de la o editura din strainatate poate dura chiar si un an de zile, timp in care ideea dumneavoastra poate fi exploatata de altcineva.

5. Adaptarea necorespunzatoare a textului genereaza nemultumiri si, implicit, scaderea vanzarilor. De asemenea, limbajul trebuie sa fie clar, pe intelesul tuturor, fara prea multi termeni de specialitate.

6. Utilajele destinate introducerii scrisorilor in plic si lipirii acestora din urma reprezinta o investitie pe care o firma mica nu si-o poate permite. Ca urmare, timpul necesar efectuarii acestor operatii (manual) trebuie calculat cu atentie, pentru a se respecta termenele de predare.

7. Un pret nejustificat de mare nu va aduce castigurile scontate. E mai bine sa obtineti un profit mic, dar constant, decat sa va propuneti sa castigati foarte mult chiar din prima luna.

8. Horoscopurile zilnice, prezente in majoritatea cotidianelor, constituie principala concurenta. Avantajul publicatiei horoscop sunt informatiile mult mai bogate si forma inedita de prezentare.

9. Costurile se recupereaza greu, deoarece difuzorii platesc lunar, in functie de vanzari, iar inflatia este in continua crestere.

 



Tags: afaceriidei de afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Afaceri in domeniul fast-food. Clientela asigurata 7 zile din 7

de Idei de afaceri
28 Aug 2023
Amplasamentul accesibil, preparatele gustoase si preturile convenabile fac din restaurante o destinatie foarte populara pentru milioane de clienti...

Afacerile cresc in 2023. Piata romaneasca de cafea out of home se ridica la 600 de milioane de euro

de Bianca Tila
27 Iul 2023
Piata romaneasca out of home reprezinta o industrie care se ridica la 600 de milioane de euro. O treime din aceasta suma a fost generata in...

Cifra de afaceri din comertul cu autovehicule a inregistrat cresteri

de Bianca Tila
17 Mar 2023
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu autovehicule si motociclete a inregistrat cresteri, pe serie bruta, cu 20%, in luna ianuarie 2023...

Extinderea afacerii. Cum iti finantezi cresterea?

de Idei de afaceri
10 Mai 2024
In general, un partener strategic intra intr-o afacere in scopul de a cumpara in intregime afacerea, fie din prima tranzactie, fie in mai multe etape....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]