Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Oportunitati de afaceri - Serviciu non-stop de tractari auto

de Ana Tabirca, Cristian Gerea 08 Feb. 2008 16658
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

 Daca sunteti sofer, cu siguranta v-a incercat, macar o data, teama ca veti ramane cu masina in camp. Eventual si noaptea, ca sa fie tacamul complet.



Da, s-a defectat ceva la motor, masina nu vrea sa mai porneasca si iata cum, dintr-o data, o calatorie foarte confortabila se transforma intr-o sursa de stres si nervi.

Poate ca dvs. ati putea sa faceti autostopul si sa ajungeti in cel mai apropiat oras, dar masina cui o lasati? N-ati vrea sa o gasiti peste 6-12 ore, cand va intoarceti, nici macar zgariata, daramite vandalizata si cu portbagajul gol.

Solutia e simpla: sunati la o firma de tractari auto, disponibila 24 de ore din 24, spuneti unde va aflati si ce problema aveti, iar firma trimite prompt o masina care sa va remorcheze pana la cel mai apropiat service. Nu inainte insa, ca soferul respectiv sa arunce o privire si sa vada daca nu cumva poate remedia el defectiunea.

In cazurile mai nefericite, cand ati avut un accident si masina e avariata si nu poate fi tractata, firma trimite direct o auto-platforma care sa va ia pe sus. Costul acestui serviciu este de cca 1,5 lei/km, dar se plateste si deplasarea vehiculului de tractare pana la dvs. Astfel, o remorcare pe distanta de 100 km, care inseamna o cursa dus-intors de 200 km pentru vehiculul de tractare, va costa 300 de lei. Mult? Putin? Clientul aflat cu masina in pana si speriat de perspectiva de a petrece o noapte in camp e singurul care poate da raspunsul corect.

Oricum, numarul destul de consistent de firme care ofera acest serviciu dovedeste ca afacerea este OK, clienti exista. Plus ca investitia initiala nu ridica probleme deosebite: afacerea se poate incepe de unul singur, cu o platforma auto, un telefon mobil si putina publicitate.

Serviciu non-stop de tractari auto

Preturi tractari auto local
(in interiorul localitatii, orice distanta)

Gama mica (ex. Dacia, Cielo, Skoda, Opel)…………50 lei
Gama mijlocie (ex. SUV, dubite)……………………70 lei
Gama mare (ex. dube Sprinter, Iveco, Ducato)……...80 lei
Pentru Bucuresti, aceste preturi sunt mai mari cu 100%.

Serviciu non-stop de tractari auto

Preturi tractari auto intern
(intre localitati, se plateste dus-intors)

Gama mica…………………………………………..1,3 lei/km
Gama mijlocie………………………………………1,5 lei/km
Gama mare………………………………………….1,8 lei/km

Preturi tractari auto extern
(in afara tarii, se plateste dus-intors)

Gama mica……………………………………….0,35 euro/km
Gama mijlocie……………………………………0,45 euro/km
Gama mare……………………………………….0,55 euro/km

Pentru incarcarea/descarcarea autoturismului se percepe un tarif de 50 lei.
Preturile nu includ T.V.A. (sursa: www.autosos.ro)

Serviciu non-stop de tractari auto

Ce inseamna activitatea de depanari auto
„Alo, mi s-a spart cutia de viteze si trebuie sa ajung urgent la Bucuresti. Ma puteti remorca?” Este ora 4.00 dimineata, dar angajata de la SC LAZAR SRL raspunde calm si amabil. „Sigur ca da. In ce loc va aflati?… Dati-mi un numar de telefon ca sa va putem confirma plecarea platformei de depanare … Multumesc. O sa va sun in 10 minute.” „Alo, am intrat cu masina intr-un copac langa Feldioara. Eu sunt bine, am ajuns acasa. Dar, masina… Puteti s-o duceti intr-un service? Saptamana viitoare se intoarce sotia de la tara si nu vreau sa afle.” „Alo, nu-mi porneste masina si trebuie sa plec de urgenta la Cluj. Puteti veni sa vedeti ce are?”

La fiecare solicitare, dispecera raspunde prompt si cu amabilitate. De multe ori, este vorba de accidente, iar interlocutorii sunt in stare de soc, asa ca ea are nevoie de rabdare pentru a obtine toate informatiile legate de locul in care se afla masina si de cum poate fi gasit cel care telefoneaza. Mai mult, angajata de la dispecerat trebuie sa dea dovada de stapanire de sine si putere de convingere pentru a-i linisti pe interlocutorii panicati. Dupa ce culege datele necesare, ea ii contacteaza pe soferii firmei, pentru a stabili care dintre ei se va ocupa de rezolvare problemei respective.

Ideea unei astfel de afaceri s-a conturat in mintea lui Farkas Lazar in 1991, dupa un model german. Cu banii imprumutati de la un prieten el a achizitionat o platforma pe roti in valoare de 5.000 DM si s-a apucat de treaba: la inceput, de unul singur, apoi impreuna cu doi colaboratori. „Cei care ne-au solicitat prima data serviciile au fost dintre cunoscuti, apoi au apelat la noi si persoane straine”, povesteste Farkas Lazar.

In cazul firmei sale a functionat foarte bine principiul potrivit caruia un client multumit aduce inca doi. Multumirea vine din faptul ca, pe langa serviciile de depanare, firma sa rezolva defectiuni minore ale autovehiculului sau aduce personal medical daca e vorba de un accident.

In plus, Farkas Lazar colaboreaza cu mecanici, electricieni, tinichigeri si vopsitori auto, astfel incat la orice ora din zi sau din noapte sa poata achizitiona o piesa importanta sau sa execute o reparatie urgenta. „Nu plec pana nu-l vad pe client rezolvat”, spune dl. Lazar. „De multe ori primesc solicitari la 2.00 noaptea sau la 5.00 dimineata, de exemplu. E foarte important ca oamenii sa ajunga cu masina acolo unde au nevoie, asa ca stau cu ei pana isi rezolva problemele. Daca tot ma trezesc si plec la drum in toiul noptii, ce rost are sa-i duc la un service auto care este inchis sau care nu are piesele necesare? Mai bine ii ajut cat de mult pot si astfel castig noi clienti. Daca este cazul, dau zece telefoane ca sa rezolv o problema. Depanarile auto non-stop reprezinta o afacere pe termen lung, asa ca uneori prefer sa pierd din punct de vedere financiar, dar sa castig clientela.”

In functie de marimea si de numarul de masini care trebuie transportate, firma lui Farkas Lazar foloseste un autoturism Volvo sau un camion Mercedes si platforme speciale care pot transporta o greutate de pana la 4 tone, adica autoturisme, microbuze sau camionete. Pentru o greutate mai mare, de maxim 8 tone, ca si pentru cazul in care masina avariata se afla sub nivelul soselei – intr-un sant, de exemplu – el are in dotare un camion-macara.

Preturile variaza in functie de greutatea masinii si de complexitatea operatiunilor de incarcare-descarcare. „Exista cazuri cand pentru un transport de 7 km, de exemplu, muncesti 4 ore ca sa incarci masina. Atunci nu poti sa percepi acelasi tarif ca si cand incarcarea se face imediat”, explica Farkas Lazar modalitatea de taxare a serviciilor sale. „Foarte important in domeniul depanarilor auto este sa dai dovada de promptitudine. Exista saptamani cand dorm doar trei-patru nopti acasa, in rest sunt pe drum.”

Daca printre cei care au probleme de deplasare cu masinile se afla cetateni straini, Farkas Lazar le asigura translator, asistenta medicala, asistenta juridica, transportul autovehiculului si al persoanelor. „In cazul cetatenilor straini care au suferit un accident rutier in Romania, trebuie indeplinite numeroase formalitati. E nevoie de foarte multe acte, de expertiza tehnica a masinii, de fotografii, care sunt trimise prin posta rapida si abia apoi se deplaseaza o platforma din tara respectiva pentru a repatria autovehiculul.”

[pagina_noua]

Serviciu non-stop de tractari auto

Cerinte ale afacerii
O afacere in domeniul depanarilor auto implica o raspundere extraordinar de mare fata de masinile si persoanele transportate, mai ales in cazul in care conditiile meteorologice sunt nefavorabile.

Monotonia aproape ca nu exista in aceasta activitate, pentru ca cel putin 80% dintre cazuri sunt diferite. Totusi, faptul ca nu exista un program fix face destul de dificila selectarea colaboratorilor care trebuie sa fie disponibili la orice ora pentru a pleca in deplasare. Mai mult, ei trebuie sa inspire incredere, sa fie amabili si sa manifeste empatie fata de cei care au suferit un accident, chiar daca au fost treziti in mijlocul noptii.

„Activitatea de depanare implica un consum nervos deosebit, dar asta nu inseamna ca trebuie sa renunti, chiar daca afara sunt minus 15 grade sau plus 35. In plus, ai nevoie de multa ambitie si rabdare sa castigi clientela. Totodata, familiile lor trebuie sa accepte faptul ca necesitatea unei deplasari poate aparea la orice ora din zi sau din noapte.”

La inceputul activitatii de depanari auto, Farkas Lazar a angajat doi soferi, dar curand dupa aceea a renuntat la serviciile lor. Motivul? Doua masini si o remorca distruse din cauza neglijentei. „Am ajuns la concluzia ca este mai bine sa colaborez cu taximetristi care au masini bune. Daca au grija de autovehiculele lor, au grija si de remorca mea”, explica dl. Lazar strategia adoptata in selectarea personalului.

In plus, angajatii trebuie sa prezinte incredere si profesionalism, deoarece multi dintre clienti le predau cheile si actele masinii avariate, asteptand linistiti ca autovehiculul lor sa fie remorcat. In alte cazuri, autovehiculul este lasat cu tot cu chei si cu acte intr-un loc sigur, din apropierea accidentului.

Increderea este esentiala in astfel de situatii, dar, pentru evitarea neplacerilor care pot aparea dintr-un motiv sau altul, de fiecare data cand masina nu este incuiata Farkas Lazar intocmeste impreuna cu proprietarul un proces verbal cu toate obiectele existente in interiorul autovehiculului si in portbagaj. De asemenea, autovehiculele care tracteaza platformele trebuie sa fie intr-o stare foarte buna de functionare, pentru a evita riscul de a ramane ele insele in pana.

In ceea ce priveste personalul de la dispecerat, lucrurile sunt mai simple. Farkas Lazar a optat pentru doua tinere care lucreaza in ture, astfel incat sa existe in permanenta cineva care sa raspunda la telefon. Dupa parerea lui, o voce feminina este mai placuta decat una masculina si confera mai multa siguranta clientilor. In plus, femeile sunt mai receptive si se pricep mai bine decat barbatii la detalii. Totusi, pentru ca aceste calitati sa nu se piarda in timp, el verifica de multe ori angajatele de la dispecerat, telefonandu-le la ore dintre cele mai ciudate, noaptea sau dimineata foarte devreme.

Serviciu non-stop de tractari auto

Strategii de promovare a serviciilor
Cea mai eficienta metoda de a face cunoscut un serviciu este satisfacerea clientelei deja existente. In acest sens, Farkas Lazar face tot posibilul ca sa rezolve problemele celor care ii cer ajutorul, iar rezultatele acestei strategii de marketing nu se lasa deloc asteptate. Multi dintre clientii sai recomanda celor implicati intr-un accident sa apeleze la serviciile pe care firma lui le ofera.

De asemenea, colaborarea cu posturile de radio l-a ajutat destul de mult in campania de publicitate a firmei sale, precum si o modalitate inedita de reclama, care se leaga de pasiunea sa pentru masinile vechi: „Am parcat un BMW model vechi chiar in centrul orasului, langa Politie.

Asadar, fie ca are probleme cu masina, fie ca nu, oricine trece pe langa acel BMW se opreste pentru a-i admira forma ciudata si involuntar citeste inscrisul cu numele firmei si numarul de telefon de la dispeceratul non-stop. Iar daca citeste acelasi mesaj in fiecare zi, cu siguranta isi va aduce aminte de el atunci cand va avea nevoie de o depanare.” Astfel, posibilitatile de a-si promova activitatea de depanari auto cresc considerabil, iar costurile sunt practic inexistente.

Serviciu non-stop de tractari auto

Un sirian face afaceri in Romania
Zyad Sarmini este sirian si a venit in Romania in 1994, pentru a face comert. A avut un magazin in complexul comercial Flora, dar complexul s-a desfiintat la un moment dat si Zyad a pierdut toti banii investiti acolo. Ramas fara afacere si fara venituri, s-a angajat la service-ul auto al unui alt sirian, caruia ii este foarte recunoscator ca i-a intins o mana cand avea mai mare nevoie. Nu era chiar strain de masini: mai inainte lucrase la un mare service Mercedes unde invatase destule lucruri despre intretinerea limuzinelor de lux, vazuse cum se desfasoara activitatea de transport a masinilor avariate si intelesese ca cel mai mare castig pentru o firma este un client multumit.

Constient ca piata de la noi din tara ofera numeroase oportunitati de afaceri, si-a propus sa astepte momentul potrivit pentru a o lua de la capat. La service castiga bani frumosi, dar nimic nu se compara (pentru el) cu o afacere personala, asa ca a stat la panda pentru a prinde o ocazie de a porni pe cont propriu. Iar ocazia nu a intarziat sa apara.

La inceputul lui 1998 a intalnit pe cineva care dorea sa vanda o masina cu platforma pentru tracari auto. Nu a stat pe ganduri nici un moment, a imprumutat bani si a demarat afacerea pe care o conduce cu succes si in momentul de fata. La o ora dupa ce si-a inmatriculat masina era pe drum spre Targu-Jiu, pentru a veni in ajutorul primului client. A fost o conjunctura fericita ca si-a putut incepe activitatea foarte repede, singurul merit pe care si-l recunoaste fiind acela ca a fost atent si nu a ratat ocaziile care i s-au oferit.

Pentru promovare, nu a apelat la reclama in presa deoarece i s-a parut costisitoare si ineficienta pentru tipul acesta de serviciu. Primul lucru pe care l-a facut ca sa castige clienti a fost sa-si comande un set de carti de vizita ingrijite si foarte frumos tehnoredactate, in doua culori. Inarmat cu aceste carti de vizita a pornit pe teren – prin service-uri, prin garaje, pe la cunoscutii sai si asa mai departe. Iar telefonul nu a intarziat sa sune.

In scurt timp si-a marit numarul de clienti, reusind chiar sa ii fidelizeze pe cei carora le-a oferit serviciile sale de transport. Cum? Simplu, implicandu-se total in rezolvarea problemelor lor, aratand ca doreste cu adevarat ca ei sa fie multumiti. In conceptia lui Zyad, oricine isi poate cumpara o platforma, important este insa sa le inspiri incredere clientilor pentru ca acestia sa te caute si alta data si, eventual, sa isi trimita si cunostintele tot la tine.

Il cheama oameni si de la Constanta, desi exista si acolo firme specializate in transportul masinilor avariate. Dar clientii prefera sa-l astepte pe el cateva ore pana vine de la Bucuresti, pentru ca sunt convinsi ca masina lor ajunge in siguranta la destinatie. Nu de putine ori a transportat masini din service-uri auto, chiar daca acestea le ofereau clientilor acelasi tip de servicii.

Zyad nici nu se uita in masinile pe care le transporta, nu il intereseaza daca sunt pline de bani sau alte valori, iar clientii stiu acest lucru si il apreciaza. El incaseaza contravaloarea transportului dupa ce isi face treaba si are grija ca omul sa fie multumit. Relatia de incredere reciproca pe care o dezvolta cu clientii ii permite sa ii pasuiasca pe acestia atunci cand nu-i pot achita serviciile pe loc. Faptul ca niciodata nu s-a aratat lacom nu i-a adus decat castiguri.

Serviciu non-stop de tractari auto

Telefonul sau nu se inchide niciodata
In plus fata de respect si siguranta, Zyad le ofera clientilor servicii foarte rapide. Astfel, stii sigur ca oricand il chemi el este disponibil si vine pe drumul cel mai scurt, in cel mai scurt timp. Telefonul lui mobil nu se inchide niciodata, pentru ca masina nu tine cont daca e zi sau noapte cand e sa te lase in strada.

Cand vorbeste despre programul sau de munca, Zyad afirma raspicat: “Eu lucrez la ce ora suna telefonul.” Nu toate firmele care ofera transport cu platforma au program 24 de ore din 24 si el profita de acest lucru pentru a castiga clienti de la concurenta.
Zyad este atat de atent cu clientii lui incat daca se intampla sa fie sunat noaptea foarte tarziu isi drege vocea astfel incat omul sa nu simta ca l-a sculat din somn si sa nu aiba senzatia ca l-a deranjat. Toate acestea pentru ca oamenii au nevoie de confort nu numai fizic, ci si psihic.

Serviciu non-stop de tractari auto

Elementul-cheie al afacerii: masina cu platforma
Un intreprinzator care vrea sa porneasca o firma de tractari auto trebuie sa fie foarte atent la masina cu platforma pe care o achizitioneaza. Norocul lui Zyad a fost ca prima sa masina de lucru a fost foarte buna si s-a putut folosi de ea fara probleme. Cu cea de-a doua masina, destinata transportului masinilor care au rotile din fata avariate, nu a facut o afacere rentabila. Pretul la care a achizitionat-o a fost destul de bun, dar in doua saptamani dupa ce a cumparat-o i s-a defectat motorul.

O masina noua cu platforma ajunge pana la 30.000 $ cu taxe vamale si din cauza acestui pret prohibitiv cei care vor sa se ocupe de tractari auto prefera sa cumpere masini la mana a doua din strainatate. O masina cu platforma buna, la mana a doua, costa de la 12.000 $ in sus si poate fi achizitionata de pe piata interna sau direct din strainatate (in acest ultim caz puteti obtine un pret mult mai bun, dar nu uitati sa luati in calcul si taxele vamale).

Din pacate, cu o masina veche te poti pacali foarte usor, dar orice afacere are riscurile ei. Zyad a investit in reparatiile celei de-a doua masini inca o data pretul pe care l-a platit pentru ea, fara a mai pune la socoteala timpul pierdut.

Serviciu non-stop de tractari auto

Sofer in propria firma
Desi afacerile ii merg foarte bine si ar dori sa se extinda, Zyad lucreaza inca pe post de sofer la propria sa firma. La inceput nici nu si-a pus problema sa angajeze un sofer, pentru ca trebuia sa-si plateasca datoriile, sa faca afacerea cat mai profitabila reducand la minim cheltuielile.

Dupa ce a cumparat cea de-a doua masina nu a mai avut de ales si a trebuit sa isi angajeze un sofer, dar forta de munca este marea lui problema in momentul de fata. Nu ii este rusine sa faca el insusi o munca de sofer, dar ar dori sa aiba timp pentru a cauta noi clienti, vrea sa isi poata lua un concediu o data pe an, iar acest lucru nu este posibil fara un om de incredere care sa-i tina locul.

A avut la un moment dat un sofer care cat timp a lucrat la el nu a luat nici o comanda dupa ora 22:00, clientii de noapte fiind preluati tot de Zyad. Oamenii sunt nemultumiti si dezinteresati, desi el incearca sa ii motiveze oferindu-le un procent important din profitul care rezulta in urma curselor efectuate de ei. Amuzat, dar si destul de preocupat de problema angajatilor, Zyad spune ca “nu exista sofer mai bun decat mine.”

[pagina_noua]

Serviciu non-stop de tractari auto

Clientii sunt un risc asumat
Un alt risc implicat de altfel de orice activitate de transport il reprezinta clientii. In primul rand cei care incearca sa scape fara a plati. Zyad incaseaza banii intotdeauna la sfarsitul cursei, de aceea i s-a intamplat ca unii sa nu vrea sa plateasca atat cat face sau sa nu vrea sa plateasca deloc. In astfel de cazuri nu prea ai ce face, asa ca cel mai bine este sa le previi: “Trebuie sa fii atent cu cine lucrezi.” A observat ca cei mai multi rau platnici sunt printre clientii cu masinile cele mai luxoase, dar el nu face generalizari pentru ca nu exista doi oameni la fel. Se ghideaza mai mult dupa fler atunci cand isi cantareste clientii si pentru ca are deja o anumita experienta nu mai prea da gres.

Exista o categorie de clienti foarte mofturosi, imposibil de multumit si probabil orice intreprinzator a avut parte de astfel de musterii. Zyad sustine ca toti clientii sunt greu de multumit, dar unii dintre ei isi propun chiar sa nu fie multumiti niciodata. De regula, acesti clienti cer sa stea de vorba cu seful, spre amuzamentul lui Zyad care este propriul sau sef.

Serviciu non-stop de tractari auto

O greseala devine profitabila daca te invata ceva
I s-a intamplat sa faca si greseli in decursul anilor de cand are aceasta afacere. Cea mai mare problema pe care a avut-o a fost cu un client pe care l-a lasat sa isi dea jos masina de pe platforma. Neatent la indicatiile lui Zyad de a tine piciorul pe frana, clientul a pierdut controlul masinii si s-a rasturnat lovind in cadere inca o masina parcata alaturi.

Initial Zyad a fost convins ca de vina pentru producerea accidentului era clientul care nu-i respectase indicatiile. Si-a dat insa seama rapid ca era treaba lui sa dea masina jos de pe platforma, asa ca a platit toata paguba fara sa carteasca, decis ca a doua oara sa nu se mai lase ispitit de a-si lasa vreun client sa faca lucruri care nu sunt treaba lui.

Zyad acorda o mare atentie ancorarii masinilor pe platforma si isi ia toate masurile de siguranta pentru a nu provoca avarii autoturismelor transportate. El raspunde de masina pe toata durata cursei si daca se intampla vreun accident plateste pagubele.

Serviciu non-stop de tractari auto

O piata in continua crestere
Concurenta pe piata transportului cu platforma este acerba. Zyad trebuie sa fie in permanenta foarte atent sa nu ii fie furati clientii si sa nu piarda in fata celorlalte firme care se bat pentru un loc pe piata. El nu lucreaza numai cu persoane particulare, ci are contracte si cu firme mai mari care au parcuri de masini si au nevoie de astfel de servicii. Desi un contract mare este foarte avantajos pentru ca ii ofera siguranta, venituri importante si prestigiu, el nu a dispretuit niciodata clientii obisnuiti.

Oamenii sunt din ce in ce mai educati, au masini tot mai bune si inteleg ca transportul cu metode rudimentare (remorcari cu bare metalice, de exemplu) poate avaria grav masina care este si foarte expusa accidentelor pe parcursul drumului. Astfel din ce in ce mai multi apeleaza la servicii specializate, piata fiind in continua crestere, ceea ce il face pe Zyad sa spere ca in cativa ani va avea una dintre cele mai mari firme de transport cu platforma din Bucuresti.

Lui Zyad Sarmini ii place in Romania, spune ca este o tara frumoasa in care poti prospera ca om de afaceri cinstit. Un lucru care il deranjeaza este xenofobia unora dintre cei cu care intra in contact, dar, per ansamblu, poate spune ca clientilor lui nu le pasa ca este arab, datorita serviciilor ireprosabile pe care le ofera.

Gropile din Bucuresti i-au provocat mari dureri de cap la inceput, dar s-a obisnuit si cu ele, a invatat strazile si stie drumurile cele mai scurte spre sectiile de politie sau spre service-uri. Interesul lui este sa isi serveasca clientii bine, repede si la un pret cat mai convenabil. Teoria lui este ca niciodata nu trebuie sa iti subestimezi clientul – daca ii lungesti cursa cu buna stiinta, acesta se supara si nici nu te mai cauta a doua oara.




Tags: auto

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

De ce spalatoria auto self-service este o idee buna de afacere

de Idei de afaceri
01 Mar 2024
Spalatoriile auto self-service reprezinta o oportunitate foarte interesanta de afacere. Afla ce avantaje aduce aceasta optiune, cum sa iti calculezi...

ACEA: Piata auto din Romania a afisat cea mai mare crestere din Europa

de Bianca Tila
21 Mar 2023
Vanzarile de autoturisme in Europa au inregistrat cresteri si in luna februarie, pentru a saptea luna la rand. Piata auto din tara a avut cel mai...

Cifra de afaceri din comertul cu autovehicule a inregistrat cresteri

de Bianca Tila
17 Mar 2023
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu autovehicule si motociclete a inregistrat cresteri, pe serie bruta, cu 20%, in luna ianuarie 2023...

Afacerile din comertul cu autovehicule au inregistrat cresteri

de Bianca Tila
15 Sep 2022
In primele sapte luni ale acestui an s-a inregistrat o crestere la volumul cifrei de afaceri din comertul cu autovehicule si motociclete de 3,2%....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]