Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Piata globala a produselor si serviciilor dedicate animalelor de companie este estimata la 350 miliarde de dolari

de Bianca Tila 29 Aug. 2022 809
Piata globala a produselor si serviciilor dedicate animalelor de companie este estimata la 350 miliarde de dolari
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Piata globala a produselor si serviciilor dedicate animalelor de companie este intr-o continua crestere. Astfel, in 2021, aceasta valora 232 miliarde de dolari, iar estimarile vizeaza o crestere de pana la 350 de miliarde de dolari pana la finalul anului 2027, potrivit unei analize de specialitate, realizata de o platforma de investitii.

In ultimul deceniu, industria produselor pentru animale de companie a inregistrat cresteri cu aproximativ 70%, depasind economia globala, care a crescut cu doar 40%, potrivit expertilor eToro.
 
Detinerea unui animal de companie se afla pe un trend ascendent, Romania clasandu-se cu cel mai mare pocent de gospodarii cu pisici (48%) si caini (45%) dintre tarile Uniunii Europene.
 
Anul precedent, aproape jumatate (46%) din toate gospodariile aflate in UE (90 de milioane de locuinte) detineau cel putin un animal de companie, in crestere fata de ponderea de 38% din 2020.
 
In intreaga Europa exista 93 de milioane de caini si aproximativ 113,6 milioane de pisici. Acest fapt releva ca pisicile si cainii sunt animalele de companie preferate in gospodariile de pe continent, potrivit statisticii oficiale.
 
In SUA, aproximativ 70% dintre gospodarii detin un animal de companie, dupa ce, in urma cu 30 de ani, procentul era de doar 56%, conform analizei eToro.
 
"Datele demografice ale proprietarilor de animale de companie se schimba in timp, ceea ce duce si la modificari in comportamentul de cumparare. Un sondaj a aratat ca, in SUA, 32% dintre proprietarii de animale de companie sunt din generatia Millennials, 24% din generatia X si 27% din generatia Baby Boomers.
 
In general, oamenii au tendinta de a atribui animalelor de companie calitati umane, de a le transforma in membri ai familiei si de a creste cheltuielile pentru acestea. Prin urmare, nu este o surpriza faptul ca, intr-o statistica privind vanzarile online de bunuri de consum ambalate, produsele si hrana pentru animale de companie sunt pe locurile doi si trei dupa vitamine. 
 
Pentru comparatie, cafeaua este mai putin populara, fiind pe locul cinci. Piata americana a animalelor de companie este impartita intre alimente 36%, servicii veterinare 27%, consumabile 23%, toaletaj 10% si achizitii de animale 4%", explica Bogdan Maioreanu, analist si comentator de piata al eToro.
 
Un numar mare de companii cotate la bursa profita de aceste tendinte, precum companiile producatoare de hrana pentru animale, magazinele online, specialistii in sanatatea animalelor de companie si companiile de asigurari, potrivit sursei citate.
 
Printre aceste companii de top se numara si Merck (MRK), o companie farmaceutica cu o mare varietate de vaccinuri si medicamente veterinare, Metlife (MET), o mare companie de asigurari care ofera si asigurari pentru animale de companie si Chewy (CHWY), un magazin online care ofera o mare varietate de produse pentru animalele de companie si proprietarii acestora.
 
Potrivit unui studiu recent, tipul de animal de companie pe care il detin persoanele sau la care sunt expuse ar putea influenta comportamentul investitional. In acest sens, proprietarii de caini sunt predispusi sa isi asume mai multe riscuri de investitie comparativ cu proprietarii de pisici.
 
In timpul cercetarii, 145 de proprietari de pisici sau caini au primit o suma virtuala de 2.000 de dolari, fiind rugati sa investeasca o parte din aceasta fie intr-un fond de actiuni de risc, fie intr-un fond mutual conservator. Astfel, proprietarii de caini (53%) au fost semnificativ mai predispusi sa investeasca in actiuni, riscand mai multi bani decat prorprietarii de pisici.
 
De asemenea, intr-un alt studiu realizat de aceiasi cercetatori, s-a ajuns la concluzia ca expunerea la imagini cu caini i-a determinat pe participanti sa fie mai predispusi sa investeasca mai multi bani in actiuni.
 


Bianca Tila de Bianca Tila
Pasionata de zona business, Bianca Tila aduce zilnic in fata cititorilor starea afacerilor de pe piata nationala si internationala. Ofera idei de afaceri rentabile potrivite situatiei actuale, strategii de marketing si modele de afaceri in diverse zone.

Tags: animale de companiepiata globalaproduse si servicii animale

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca GRATUIT
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]