Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Tranzactiile online din Romania, crestere cu 60%

de Florin P. Amariei
872 0 18 Iun. 2020
Oportunitati de afaceri


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Pandemia a mutat vanzarile in online. Conform unei noi analize, tranzactiile online din Romania au cunoscut o crestere de 60% in perioada 15 mai - 15 iunie.

"Odata cu iesirea din starea de urgenta si relaxarea restrictiilor, MerchantPro, platforma locala SaaS de e-commerce, continua sa inregistreze cresteri semnificative in valoarea si numarul comenzilor plasate la magazinele din platforma. Astfel, la nivelul celor 1.500 de magazine online active din platforma MerchantPro, in Romania, in perioada 15 mai – 15 iunie numarul tranzactiilor a crescut cu 60% fata de perioada similara a anului precedent.
 
De asemenea, se inregistreaza o dinamica pozitiva si in valoarea comenzilor. Astfel, in perioada 15 mai – 15 iunie, marcata de primele masuri de relaxare odata cu iesirea din starea de urgenta, cresterea a fost de 80%, fata de perioada similara din 2019. Domeniile cele mai active au fost home&deco, alaturi de produsele alimentare si cele de ingrijire.
 
Varful de crestere al perioadei s-a remarcat in ultima saptamana din mai, cand dinamica valorica a fost de +106%. In iunie, cresterile fiecarei saptamani au depasit 65% fata de aceleasi intervale din 2019.
 
Relaxarea nu a adus insa schimbari in comportamentul de consum online dobandit in perioada restrictiilor. Interesul pentru achizitii online s-a mentinut de la luna la luna. Astfel, in luna mai nivelul tranzactiilor este similar cu cel inregistrat in luna aprilie a acestui an, in ciuda iesirii din starea de urgenta dupa 15 mai, arata datele companiei.
 
"Primele doua saptamani din iunie au adus cresteri cu peste 60% in valoarea comenzilor, semn ca o buna parte a publicului s-a mutat in online si ramane fidel acestui mediu de vanzare. In lunile cu stare de urgenta dinamica pozitiva din online a fost alimentata de limitarea circulatiei si inchiderea multor business-uri offline. Cifrele din starea de alerta semnaleaza insa o schimbare de comportament mai profunda si o migrare pe termen lung catre online, atat din partea clientilor, cat si din partea retailerilor", declara Arthur Radulescu, fondator ShopMania Net, compania care administreaza MerchantPro.

afacere online
 
Interesul romanilor fata de achizitiile online a crescut constant in perioada starii de urgenta si a atins un climax in ultima saptamana din aprilie (crestere 165% week-over-week). Al doilea varf a fost inregistrat in timpul starii de alerta, respectiv in ultima saptamana din mai.
 
In paralel, la nivelul platformei MerchantPro s-a remarcat si un interes ridicat din partea retailerilor de a migra din offline catre online. Numarul de conturi noi create in vederea lansarii de magazine online a crescut de aproape cinci ori de la debutul crizei pandemice, fata de lunile precedente. Cele mai active au fost segmentele de magazine alimentare, articole vestimentare si de frumusete, sport, hobby, mobila, bricolaj si decoratiuni.
 
"Evolutia a venit pe fondul interesului crescut al publicului pentru vanzarile online, dar si a functionalitatilor pe care le-am introdus in perioada aceasta, in special cele orientate catre administrarea vanzarilor multi-channel, inclusiv pentru cei care administreaza si un business offline in paralel ", a precizat Arthur Radulescu.


Tags: tranzactii onlineafacere onlinecrestere tranzactii online

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016