Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
1 sef groaznic, 3 sfaturi utile!
Sefi neproductivi exista si sunt pretutindeni. Incercam sa ii evitam pe cat de mult posibil, sa nu fim in apropierea lor prea mult timp. Si asta se intampla dintr-un motiv foarte clar. Nu avem nimic de invatat de la ei si nu vor reusi niciodata sa ne ajute sa ne dezvoltam, sa progresam sau sa venim cu drag la locul de munca!
In publicatia INC, in editie de ieri, Maureen Mackey povesteste experienta prin care o jurnalista din New York a trecut. Superiorul jurnalistei i-a cerut un memo important. Jurnalista l-a realizat in decurs de cateva zile, cu ajutor din partea membrilor seniori din randul personalului, pentru detalii si sfaturi mai multe.Cultura castravetelui anti-diabet
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Jurnalista a predat memo-ul extrem de detaliat si foarte bine pus la punct. A primit un raspuns extrem de tarziu si intr-o forma destul de neasteptata: un bilet post-it pe biroul ei, gasit de dimineata: "O dezamagire majora!"
Alaturi de post-it a gasit si cateva informatii referitoare la memo. Una peste alta, feedback-ul venise in scris si era cat se poate de dur. La final, jurnalista a aflat ca nu avea sansa sa isi refaca munca pentru ca fusese data altcuiva, cu mentiunea ca sarcina fusese "esuata".
Sfaturi, recomandari, sugestii? Ar fi enorm de multe. Ca superior, te asiguri ca feedback-ul nu este niciodata negativ, ci proactiv. Nu critici in mod negativ, ci in mod pozitiv. Doar asa ai sansa ca oamenii tai sa iti respecte 100% indrumarile si sa nu fuga din firma in cateva zile.
In al doilea rand, nu iei niciodata sarcina unui om pentru a o lasa pe mana altcuiva decat daca aceasta a fost finalizata incorect de doua ori. Daca ai oferit toate indrumarile, sugestiile si recomandarile necesare pentru refacerea sarcinii si rezultatele sunt tot proaste, poti sa o pasezi altcuiva. Da intotdeauna unui angajat sansa de a-si repara greselile!
Pentru a va asigura ca rezultatele obtinute vor fi cat mai aproape de ceea ce va doriti, fiti siguri ca oferiti toate detaliile si informatiile necesare oamenilor care se vor ocupa de sarcina in cauza. Nu ezitati sa va intrebati oamenii cum mai merge munca pana in momentul in care vor preda totul. Se poate ca unii angajati sa nu fie atat de pregatiti sa va ceara ajutorul, insa daca dvs deschideti usa, se poate ca acestia chiar sa intre si sa va ceara ajutorul.
Nu tipati la angajatii vostri, nici macar in scris. Semnele de exclamatie nu trebuie folosite niciodata. Atunci cand aveti de oferit feedback si informatii mai putin confortabile, atunci cand criticati, atunci cand va oferiti indrumarile si sugestiile, faceti-o verbal si fara sa jigniti sau sa ridicati tonul! Nu folositi email-urile pentru a comunica lucruri pe care trebuie sa le discutati fata-in-fata cu oamenii vostri!
Mult succes si afaceri profitabile!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit