Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
10 motive pentru care vei avea clienti fideli!
Oamenii nu cumpara niciodata in mod accidental. Au nevoie de anumite motive pentru a face o investitie intr-un produs sau serviciu pe care il considera ... util, necesar in mod real. Dar care sunt aceste motive care ii vor determina pe potentialii clienti sa devina clienti activi?
Iata doar zece motive pentru care poti detine o baza de clienti cat mai solida, conform lui Robert Ashton in cartea sa "The Entrepreneur’s Book of Checklists: 1000 Tips to Help you Start and Grow Your Business":Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
1. Produsele sau serviciile tale satisfac o necesitate reala. Conform lui Robert Ashton, cu cat este necesitatea mai mare, cu atat se vor vinde si produsele/ serviciile mai usor.
2. Sunt produse/ servicii carora nu le poti rezista. Sa ne imaginam o inghetata pe plaja si deja intelegem cum functioneaza acest mecanism in conditii optime.
3. Sunt produse/ servicii pe care ti le permiti. Conform lui Robert Ashton, un motiv intemeiat pentru care oamenii vor cumpara de la tine este si cel reprezentat de posibilitatea de a plati cu banii jos sau in rate, putand, astfel, controla situatia.
4. Imprima sentimentul de siguranta.
5. Sunt produse/ servicii performante. Cu alte cuvinte, mizam si pe renumele si succesul dovedite, aceste doua aspecte reprezentand motive pentru care un client potential devine unul activ.
6. Detin un aspect atragator.
7. Aduc un plus de confort. De aceea supermarket-urile detin incasari mari, ele fiind aproape de locuintele clientilor lor.
8. Te ajuta sa economisesti. Acesta este motivul pentru care multi clienti aleg o anumita marca de autoturism sau o vopsea cu putere mare de acoperire.
9. Sunt rezistente. Conform lui Robert Ashton, adesea, durata de utilizare a unui produs determina si pretul sau.
10. Te preseaza anturajul. Desigur, atunci cand toata lumea are aceste produse/ servicii, esti motivat sa le achizitionezi si tu. Nimanui nu ii place sa ramana in urma, mai noteaza autorul in cartea sa "The Entrepreneur’s Book of Checklists: 1000 Tips to Help you Start and Grow Your Business"
Mult succes si afaceri cat mai profitabile!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Ce nevoi au clientii mei?
de Idei de afaceriCare sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?
de Cosmin EnescuNoul marketing al unei afaceri - castigarea clientilor pe termen lung
de Marinache PaulaCe putem face pentru a ne pastra si inmulti clientii? Uite 5 idei!
de Silviu Marian BanilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit