Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
11 sfaturi pentru o reclama cu adevarat reusita
Reclama trebuie sa fie o investitie si nu o cheltuiala. Pentru a ajunge la rezultatele dorite pune accent pe felul in care poti satisface nevoile si asteptarile consumatorilor.
Cum creezi o reclama cu adevarat reusita? Asa, urmad aceste 11 sfaturi:3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic Realizarea de sapun natural
1. Oricine iubeste surprizele
Poti transforma un mesaj obisnuit intr-unul inedit? Nu hilar, ci doar diferit. Reclamele care fac acest lucru sunt acelea despre care lumea vorbeste a doua zi la birou.
2. Lucrurile simple au un impact mai mare
Nu lasa design-ul sa umbreasca mesajul. Ideea este partea ce mai importanta a mesajului.
3. Starneste interesul consumatorilor: socheaza-i, fa-i sa zameasca, sa planga, dar nu-i lasa indiferenti sau plictisiti!
4. Fa-i curiosi
Scopul unei reclame este acela de a face consumatorii sa-si doreasca sa afle mai multe informatii. Atrage-le atentia si nu-i lasa sa-si piarda interesul.
5. Reclamele reusite asteapta raspunsuri: invitand cititorul sa participe si el. Sunt asemeni unor intrebari la care clientul trebuie sa dea un raspuns.
6. Lasa cititorul sa traga propriile concluzii: Concluzia pe care o tragem singuri este de obicei cea mai buna. Reclama care te face sa ajungi singur la o concluzie este intr-adevar puternica.
7. Textul si imaginea spun totul: Textul nu trebuie sa explice imaginile, ci doar ceea ce nu se vede. Textul impreuna cu imaginile creeaza povestea.
8. Nu te lauda: Foloseste doar fapte reale, nu laude fara suport.
9. Executia trebuie sa fie remarcabila: Reclamele reusite trebuie sa aiba un design bun care sa nu umbreasca mesajul. Fotografiile trebuie sa fie relevante, bine executate.
10. Datorita reclamei vanzarile tale trebuie sa creasca: O reclama poate sa arate bine, dar sa nu determine cresterea vanzarilor. in publicitate, nu e important doar ceea ce spui, ci si cum spui. La ce folos o reclama care e premiata, daca nu aduce profit?
11. Reclamele care aduc profit: An dupa an asociatiile de publicitate decerneaza premii reclamelor cu cel mai bun design. Dar oare asta isi doresc patronii unei afaceri?
Daca esti incepator in afaceri, probabil ca raspunsul il vei da mai tarziu, dar cu siguranta iti vei dori o reclama cu impact asupra clientilor si nu a juriilor de specialitate. Reclamele care cresc cifra de afaceri atrag atentia clientilor si creeaza actiune printr-un text inspirat.
Succes la promovare!
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit