Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

2 metode simple ca sa afli ce isi doresc clientii tai?

de Teo Manole 22 Ian. 2015 3236
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cum definesti valoarea produselor si a serviciilor tale? Se poate masura? Cat valoreaza in realitate produsele si serviciile tale? In mod surprinzator, putini antreprenori sunt capabili sa raspunda la aceste intrebari. Si totusi, abilitatea de a evidentia valoarea unui produs nu a fost niciodata mai importanta ca acum.

Clientii, interesati mereu de costuri, sunt atrasi de produsele si serviciile care le pot oferi cat mai multe avantaje pentru cat mai putini  bani. Pentru a convinge clientii sa cumpere un produs trebuie sa il ajuti sa evalueze costul de achizitie in raport cu beneficiile pe care le poate obtine. Asaza-te in pielea unui agricultor care doreste sa achizitioneze un nou ingrasamant pentru plantatia sa. Doi agenți de vanzari ii propun marci diferite de ingrasamant.

Primul spune ca ingrasamantul sau il va ajuta sa creasca productia de fructe. Al doilea promite ca prin utilizarea marcii sale de ingrasamant poate creste randamentul plantatiei cu 15% in primul an. Care dintre cei doi agenti crezi ca si-a vandut produsul? Raspunsul corect este al doilea agent pentru ca promite un rezultat vizibil pentru client.

Iti prezentam doua moduri prin care poti afla ce isi doresc clientii tai astfel incat sa ai o oferta de produse si servicii atractiva.

1. Intreaba

Cel mai simplu mod de a afla ce isi doresc clientii tai este sa ii intrebi pur si simplu. Din pacate multi antreprenori presupun ca stiu ce isi doresc clientii, insa lucrurile nu stau neaparat in acest fel. Cele mai importante intrebari pe care ar trebui sa le adresezi clientilor tai sunt:
Care sunt produsele preferate din oferta ta?
De ce cumpara produsele tale si nu pe cele ale clientilor?
Ce probleme sau nemultumiri au avut clientii inainte de a cumpara produsele sau serviciile tale? Au disparut aceste probleme dupa achizitionare?
Raspunsurile la aceste intrebari te pot ajuta sa oferi produse si servicii exact in forma pe care si-o doresc clientii.

2. Fii clientul tau

Un alt mod prin care poti afla ce si-ar dori un client este sa treci prin aceeasi experienta ca si el. De exemplu, daca vinzi produse on-line, iti recomandam sa experimentezi macar o data toate etapele pe care le urmeaza un client, de la cautarea pe Google pana in momentul in care tii produsul in mana.

Evalueaza fiecare dintre aceste etape si incearca sa raspunzi la urmatoarele intrebari:
Cat de popular este site-ul tau pe Internet?
Cat de prietenos este site-ul tau?
Ai toate aplicatiile necesare (plata on-line)?
Cat de repede poate ajunge produsul la client?
Caracteristicele produsului se potrivesc cu cele de pe site?

Analiza din punctul de vedere al clientului te va ajuta sa indeplinesti mai bine dorintele si nevoile lor.
Mult succes!



Tags: clientservicii clientiavantaje clienti

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Ce nevoi au clientii mei?

de Idei de afaceri
25 Iul 2024
Cei mai buni dintre antreprenorii de pe piata se vor centra pe directii de actiune ce au in prim-plan eforturile de satisfacere a clientului. Un...

5 factori care blocheaza centrarea pe client a companiei

de Idei de afaceri
12 Apr 2018
Desi centrarea pe client nu este un concept nou, a ajuns sa fie din ce in ce mai relevant in contextul transformarii digitale a companiilor, a...

Care sunt industriile cele mai centrate pe client din Romania?

de Idei de afaceri
12 Dec 2017
In era digitala experienta consumatorului decide campionii in business. Companiile care gestioneaza relatia cu consumatorul la toate punctele de...

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
18 Apr 2016
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]