Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
2 metode simple ca sa afli ce isi doresc clientii tai?
Cum definesti valoarea produselor si a serviciilor tale? Se poate masura? Cat valoreaza in realitate produsele si serviciile tale? In mod surprinzator, putini antreprenori sunt capabili sa raspunda la aceste intrebari. Si totusi, abilitatea de a evidentia valoarea unui produs nu a fost niciodata mai importanta ca acum.
Clientii, interesati mereu de costuri, sunt atrasi de produsele si serviciile care le pot oferi cat mai multe avantaje pentru cat mai putini bani. Pentru a convinge clientii sa cumpere un produs trebuie sa il ajuti sa evalueze costul de achizitie in raport cu beneficiile pe care le poate obtine. Asaza-te in pielea unui agricultor care doreste sa achizitioneze un nou ingrasamant pentru plantatia sa. Doi agenți de vanzari ii propun marci diferite de ingrasamant.3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Primul spune ca ingrasamantul sau il va ajuta sa creasca productia de fructe. Al doilea promite ca prin utilizarea marcii sale de ingrasamant poate creste randamentul plantatiei cu 15% in primul an. Care dintre cei doi agenti crezi ca si-a vandut produsul? Raspunsul corect este al doilea agent pentru ca promite un rezultat vizibil pentru client.
Iti prezentam doua moduri prin care poti afla ce isi doresc clientii tai astfel incat sa ai o oferta de produse si servicii atractiva.
1. Intreaba
Cel mai simplu mod de a afla ce isi doresc clientii tai este sa ii intrebi pur si simplu. Din pacate multi antreprenori presupun ca stiu ce isi doresc clientii, insa lucrurile nu stau neaparat in acest fel. Cele mai importante intrebari pe care ar trebui sa le adresezi clientilor tai sunt:
Care sunt produsele preferate din oferta ta?
De ce cumpara produsele tale si nu pe cele ale clientilor?
Ce probleme sau nemultumiri au avut clientii inainte de a cumpara produsele sau serviciile tale? Au disparut aceste probleme dupa achizitionare?
Raspunsurile la aceste intrebari te pot ajuta sa oferi produse si servicii exact in forma pe care si-o doresc clientii.
2. Fii clientul tau
Un alt mod prin care poti afla ce si-ar dori un client este sa treci prin aceeasi experienta ca si el. De exemplu, daca vinzi produse on-line, iti recomandam sa experimentezi macar o data toate etapele pe care le urmeaza un client, de la cautarea pe Google pana in momentul in care tii produsul in mana.
Evalueaza fiecare dintre aceste etape si incearca sa raspunzi la urmatoarele intrebari:
Cat de popular este site-ul tau pe Internet?
Cat de prietenos este site-ul tau?
Ai toate aplicatiile necesare (plata on-line)?
Cat de repede poate ajunge produsul la client?
Caracteristicele produsului se potrivesc cu cele de pe site?
Analiza din punctul de vedere al clientului te va ajuta sa indeplinesti mai bine dorintele si nevoile lor.
Mult succes!
Articole conexe
Ce nevoi au clientii mei?
de Idei de afaceri5 factori care blocheaza centrarea pe client a companiei
de Idei de afaceriCare sunt industriile cele mai centrate pe client din Romania?
de Idei de afaceriCare sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?
de Cosmin EnescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit