Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 greseli grave in email marketing

de Maria Nicutar 12 Dec. 2013 2379
3 greseli grave in email marketing
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Studiile recente arata ca majoritatea companiilor care doresc sa tina o legatura cat mai stransa cu abonatii, clientii si potentialii lor clienti, vor folosi strategiile de email marketing.

Fie ca avem contract cu o mare agentie de email marketing, fie ca apelam la instrumentele de email marketing pe care le avem deja la indemana in mediul online, alternative nu exista in acest moment. Nu poti sa iti asiguri vizibilitate maxima pentru produsele si serviciile oferite daca nu mizezi in mod intensiv si pe email marketing, alaturi de restul instrumentelor de marketing pe care le utilizezi.

Evident, mizam si pe WOM (word of mouth marketing, marketing din gura in gura), un tip aparte de promovare care mizeaza pe raspandirea mesajului de marketing chiar de catre cei mai satisfacuti clienti.

In alta ordine de idei, mizam si pe flyere si brosuri, carti de vizita si organizarea de evenimente speciale.

Iar atunci cand discutam despre email marketing, avem grija sa nu ne lovim de aceste 3 greseli fatale:

1. Nu testam, nu analizam, nu observam ce se intampla in urma campaniilor de email marketing efectuate.
Este esential sa testati impactul campaniilor efectuate si rezultatele obtinute. Verificati Subject Line-urile si impactul acestora, popularitatea lor, procentajul de deschidere a email-urilor si numarul de dezabonari pentru fiecare campanie in parte.

Aflati sursa problemelor ce duc la rate mari de dezabonare. Daca nu cunoasteti aceste detalii, nu aveti avea cum sa remediati problemele si sa va mariti rata de conversie a campaniilor de email marketing.

2. Nu intelegem esenta in email marketing. Nu avem o viziune clara si aceasta greseala duce la o serie larga de noi probleme. Daca nu privesti lucrurile dintr-o perspectiva cat mai larga, vei ramane atasat de rezultatele pe termen scurt, cele de saptamana aceasta, din luna aceasta.

Solutia nu este sa vinzi cat mai mult si cat mai des daca simti ca lista de abonati se uzeaza. Se poate ca efectul sa fie de scurta durata si viitorul sa devina destul de sumbru. Este esential sa nu iti fortezi abonatii. Mesajele de marketing prea agresive pot avea rezultate interesante pe moment, insa niciodata pe termen lung.

3. Promitem mai mult decat livram? Esential este sa promiti foarte mult si sa livrezi si mai mult. Doar asa vei reusi sa iti fidelizezi abonatii cu adevarat, sa ii loializezi, sa ii determini sa iti deschida intotdeauna email-urile. Se asteapta sa primeasca oferte incredibile si mereu continut informational puternic.

Sa aveti succes si afaceri cat mai bine promovate!



sursa foto: www.freegreatpicture.com


Tags: marketingmarketing afaceriemail marketinggreseli email marketingstrategii email marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cultura de sofran: Strategii de marketing

de Idei de afaceri
26 Iul 2022
Din punctul de vedere al planificării de afaceri, strategia este ansamblul de operaţii realizate în vederea atingerii unui obiectiv. Afla mai...

Studiu: Bugetele pentru marketing, injumatatite

de Florin Amariei
26 Aug 2020
Un nou studiu marca Deloitte dezvalui faptul ca bugetele pentru marketing ale companiilor au fost injumatatite. In ultimele luni, retelele de...

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
19 Mai 2020
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

4 strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business

de Camelia Diaconu
16 Dec 2019
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]