Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 greseli grave in email marketing

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Studiile recente arata ca majoritatea companiilor care doresc sa tina o legatura cat mai stransa cu abonatii, clientii si potentialii lor clienti, vor folosi strategiile de email marketing.

Fie ca avem contract cu o mare agentie de email marketing, fie ca apelam la instrumentele de email marketing pe care le avem deja la indemana in mediul online, alternative nu exista in acest moment. Nu poti sa iti asiguri vizibilitate maxima pentru produsele si serviciile oferite daca nu mizezi in mod intensiv si pe email marketing, alaturi de restul instrumentelor de marketing pe care le utilizezi.

Evident, mizam si pe WOM (word of mouth marketing, marketing din gura in gura), un tip aparte de promovare care mizeaza pe raspandirea mesajului de marketing chiar de catre cei mai satisfacuti clienti.

In alta ordine de idei, mizam si pe flyere si brosuri, carti de vizita si organizarea de evenimente speciale.

Iar atunci cand discutam despre email marketing, avem grija sa nu ne lovim de aceste 3 greseli fatale:

1. Nu testam, nu analizam, nu observam ce se intampla in urma campaniilor de email marketing efectuate.
Este esential sa testati impactul campaniilor efectuate si rezultatele obtinute. Verificati Subject Line-urile si impactul acestora, popularitatea lor, procentajul de deschidere a email-urilor si numarul de dezabonari pentru fiecare campanie in parte.

Aflati sursa problemelor ce duc la rate mari de dezabonare. Daca nu cunoasteti aceste detalii, nu aveti avea cum sa remediati problemele si sa va mariti rata de conversie a campaniilor de email marketing.

2. Nu intelegem esenta in email marketing. Nu avem o viziune clara si aceasta greseala duce la o serie larga de noi probleme. Daca nu privesti lucrurile dintr-o perspectiva cat mai larga, vei ramane atasat de rezultatele pe termen scurt, cele de saptamana aceasta, din luna aceasta.

Solutia nu este sa vinzi cat mai mult si cat mai des daca simti ca lista de abonati se uzeaza. Se poate ca efectul sa fie de scurta durata si viitorul sa devina destul de sumbru. Este esential sa nu iti fortezi abonatii. Mesajele de marketing prea agresive pot avea rezultate interesante pe moment, insa niciodata pe termen lung.

3. Promitem mai mult decat livram? Esential este sa promiti foarte mult si sa livrezi si mai mult. Doar asa vei reusi sa iti fidelizezi abonatii cu adevarat, sa ii loializezi, sa ii determini sa iti deschida intotdeauna email-urile. Se asteapta sa primeasca oferte incredibile si mereu continut informational puternic.

Sa aveti succes si afaceri cat mai bine promovate!



sursa foto: www.freegreatpicture.com


Tags: marketingmarketing afaceriemail marketinggreseli email marketingstrategii email marketing

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]