Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
3 greseli grave in email marketing
Studiile recente arata ca majoritatea companiilor care doresc sa tina o legatura cat mai stransa cu abonatii, clientii si potentialii lor clienti, vor folosi strategiile de email marketing.
Fie ca avem contract cu o mare agentie de email marketing, fie ca apelam la instrumentele de email marketing pe care le avem deja la indemana in mediul online, alternative nu exista in acest moment. Nu poti sa iti asiguri vizibilitate maxima pentru produsele si serviciile oferite daca nu mizezi in mod intensiv si pe email marketing, alaturi de restul instrumentelor de marketing pe care le utilizezi.Cresterea prepelitelor japoneze
Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Propriul meu plan de afaceri
Evident, mizam si pe WOM (word of mouth marketing, marketing din gura in gura), un tip aparte de promovare care mizeaza pe raspandirea mesajului de marketing chiar de catre cei mai satisfacuti clienti.
In alta ordine de idei, mizam si pe flyere si brosuri, carti de vizita si organizarea de evenimente speciale.
Iar atunci cand discutam despre email marketing, avem grija sa nu ne lovim de aceste 3 greseli fatale:
1. Nu testam, nu analizam, nu observam ce se intampla in urma campaniilor de email marketing efectuate. Este esential sa testati impactul campaniilor efectuate si rezultatele obtinute. Verificati Subject Line-urile si impactul acestora, popularitatea lor, procentajul de deschidere a email-urilor si numarul de dezabonari pentru fiecare campanie in parte.
Aflati sursa problemelor ce duc la rate mari de dezabonare. Daca nu cunoasteti aceste detalii, nu aveti avea cum sa remediati problemele si sa va mariti rata de conversie a campaniilor de email marketing.
2. Nu intelegem esenta in email marketing. Nu avem o viziune clara si aceasta greseala duce la o serie larga de noi probleme. Daca nu privesti lucrurile dintr-o perspectiva cat mai larga, vei ramane atasat de rezultatele pe termen scurt, cele de saptamana aceasta, din luna aceasta.
Solutia nu este sa vinzi cat mai mult si cat mai des daca simti ca lista de abonati se uzeaza. Se poate ca efectul sa fie de scurta durata si viitorul sa devina destul de sumbru. Este esential sa nu iti fortezi abonatii. Mesajele de marketing prea agresive pot avea rezultate interesante pe moment, insa niciodata pe termen lung.
3. Promitem mai mult decat livram? Esential este sa promiti foarte mult si sa livrezi si mai mult. Doar asa vei reusi sa iti fidelizezi abonatii cu adevarat, sa ii loializezi, sa ii determini sa iti deschida intotdeauna email-urile. Se asteapta sa primeasca oferte incredibile si mereu continut informational puternic.
Sa aveti succes si afaceri cat mai bine promovate!
sursa foto: www.freegreatpicture.com
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit