Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
3 legi pe care sa le respecti ca sa ai vanzari de top
Exista cateva legi cand vine vorba despre vanzare. Daca le vei urma, vei vedea ca o sa cresti imediat.
Nu conteaza daca vinzi online sau offline, aceste legi sunt cheile de la usa cresterii masive a afacerii tale.Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cultura castravetelui anti-diabet
1. Legea valorii.
Consumatorii cumpara doar produse si servicii care le aduc beneficii. Primul lucru pe care trebuie sa-l stii este ca nimeni nu cumpara de la tine pentru ca esti un specialist in vanzari.
Iti va face un mare bine sa accepti acest adevar – ca oamenii cumpara produse si servicii deoarece considera ca acestea le vor aduce beneficii intr-un fel sau altul.
Pentru a aplica legea valorii in cadrul afacerii tale, trebuie sa te asiguri ca nu exista nicio urma de indoiala asupra faptului ca produsul sau serviciul pe care il oferi aduce beneficii consumatorului sau clientului. Daca acesta nu este fericit, nu ei fi platit. Acest fapt pregateste terenul pentru a doua lege.
2. Legea compensatiei. Valoarea costa.
Legea compensatiei este simpla. Cu cat produsul sau serviciul tau ii aduce mai multe beneficii consumatorului, cu atat poti ridica mai mult pretul. Nimic de valoare nu este gratuit.
Respectarea legii valorii este esentiala in faza de productie, atunci cand creezi un produs sau un serviciu. Respectarea legii compensatiei este esentiala in stadiul de lansare a produsului, atunci cand practic il pui la raft.
3. Legea influentei. Credibilitatea depinde de doi factori, incredere si expertiza.
Legea influentei a fost promovata destul de acerb de John Maxwell si este mentionata in cartea sa „The 21 Irrefutable Laws of Leadership” (Cele 21 de legi irefutabile ale leadershipului).
Maxwell spune: „Leadershipul este influenta, nici mai mult, nici mai putin.” Aceasta calitate puternica si intangibila a influentei poate fi dezvoltata prin consolidarea increderii in clientii nostri si a increderii lor in noi si in ceea ce le oferim.
O modalitate de a face acest lucru este prin obtinerea si demonstrarea expertizei noastre in domeniul sau afacerile in care activam.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit