Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 legi pe care sa le respecti ca sa ai vanzari de top

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Exista cateva legi cand vine vorba despre vanzare. Daca le vei urma, vei vedea ca o sa cresti imediat.

Nu conteaza daca vinzi online sau offline, aceste legi sunt cheile de la usa cresterii masive a afacerii tale.

1. Legea valorii.

Consumatorii cumpara doar produse si servicii care le aduc beneficii. Primul lucru pe care trebuie sa-l stii este ca nimeni nu cumpara de la tine pentru ca esti un specialist in vanzari.

Iti va face un mare bine sa accepti acest adevar – ca oamenii cumpara produse si servicii deoarece considera ca acestea le vor aduce beneficii intr-un fel sau altul.

Pentru a aplica legea valorii in cadrul afacerii tale, trebuie sa te asiguri ca nu exista nicio urma de indoiala asupra faptului ca produsul sau serviciul pe care il oferi aduce beneficii consumatorului sau clientului. Daca acesta nu este fericit, nu ei fi platit. Acest fapt pregateste terenul pentru a doua lege.

2. Legea compensatiei. Valoarea costa.

Legea compensatiei este simpla. Cu cat produsul sau serviciul tau ii aduce mai multe beneficii consumatorului, cu atat poti ridica mai mult pretul. Nimic de valoare nu este gratuit.

Respectarea legii valorii este esentiala in faza de productie, atunci cand creezi un produs sau un serviciu. Respectarea legii compensatiei este esentiala in stadiul de lansare a produsului, atunci cand practic il pui la raft.

3. Legea influentei. Credibilitatea depinde de doi factori, incredere si expertiza.

Legea influentei a fost promovata destul de acerb de John Maxwell si este mentionata in cartea sa „The 21 Irrefutable Laws of Leadership” (Cele 21 de legi irefutabile ale leadershipului).

Maxwell spune: „Leadershipul este influenta, nici mai mult, nici mai putin.” Aceasta calitate puternica si intangibila a influentei poate fi dezvoltata prin consolidarea increderii in clientii nostri si a increderii lor in noi si in ceea ce le oferim.

O modalitate de a face acest lucru este prin obtinerea si demonstrarea expertizei noastre in domeniul sau afacerile in care activam.





Tags: vanzarevanzariclientilegile vanzariilegea compensatieiafaceriafacere

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]