Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
3 reguli de aur care te ajuta sa iti consolidezi un brand fata de care clientii sa fie loiali!
Branding, brand awareness, reputation management, CSR, online reputation, social media presence ... iata cateva cuvinte cheie extrem de utile pentru mediul de afaceri activ din 2012 si din 2013. Este destul de clar pentru toti faptul ca o afacere are sanse serioase de succes in masura in care si le construieste. Si asta se intampla intotdeauna in timp, prin intermediul strategiilor potrivite. Nu se intampla peste noapte si nu din noroc.
Iata si care sunt acele strategii care ne ajuta sa consolidam un brand fata de care clientii sa fie loiali cat mai mult timp, strategii oferite de Curt Richardson pentru publicatia INC:Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cultura de sofran
1. Conexiune cu clientii! Este esential sa intretinem o inalta interactiune cu cei care ne ajuta sa ne rotunjim nivelul de profituri. Este vital sa putem sa fim acolo unde sunt si ei in majoritatea timpului. Stiti ca ii veti gasi pe Facebook, pe bloguri sau pe forum-uri, la targuri si expozitii? Fiti acolo unde stiti ca vor fi si ei si alegeti cu grija mesajele care vor rezona cu ei cel mai bine.
2. Anticiparea nevoilor clientilor ramane una dintre cele mai eficiente strategii pe care puteti miza pentru a va creste gradul de loializare fata de brandul pe care incercati sa il construiti. Este esential sa va puneti in locul clientilor dvs si sa stabiliti ce nevoi si dorinte au, cum vor sa le rezolve, cati bani sunt dispusi sa ofere pentru solutii si ce asteptari si cerinte mai au.
3. Ultima regula de aur si, in acelasi timp, strategie eficienta de a creste loialitatea clientilor fata de brand este cea de a oferi calitate mai presus de orice si cu cea mai inalta consecventa. Este vital sa intelegeti faptul ca nivelul calitatii reuseste sa convinga clientii sa aloce un buget mai serios pentru nevoile si dorintele lor. Asa ca mizati pe produse si servicii de calitate inalta si pregatiti-va sa cresteti un brand loializant!
Mult succes!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?
de Idei de afaceriInterviu Corina Neagu: Employer Branding, un concept-cheie pentru succes de lunga durata
de Maria NicutarManagement financiar si branding: Ikea vrea sa aduci mobila la reciclat
de Ilinca DobrescuDrumul de la idei de afaceri profitabile la branding-ul de succes
de Maria NicutarAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit