Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
3 secrete valoroase pentru materiale promotionale eficiente
Daca ai de gand sa trimiti materiale promotionale pentru a-ti creste vanzarile sau pentru a face cunoscuta lansarea unui nou produs sau serviciu, probabil te intrebi ce ai putea face pentru a-ti asigura succesul.
Daca stai sa te gandesti, adunand costurile de realizare a unei brosuri – editarea, designul, fotografiile, tiparitul, curieratul plus costurile de personal care se ocupa cu acest task specific, vei realiza ca o simpla brosura de trimis prin posta este mai scumpa de 1 dolar bucata.Cultura castravetelui anti-diabet
Cultivarea plantei cu 5 arome
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Costul nu e singurul aspect care te poate ingrijora. Fiecare material promotional pe care-l distribui iti fac cunoscute planurile de viitor. Daca lasi o impresie gresita, poti risca sa reduci vanzarile sau sa-ti pierzi clientii.
Deci ce poti face ca sa te asiguri de succesul viitoarei tale brosuri? Iata 3 secrete importante care-i vor asigura eficienta.
1. Intelege-ti clientul.
Inainte sa-ti petreci timpul planificand designul unei brosuri, asigura-te ca-ti intelegi clientul. De ce ar vrea sa-ti cumpere produsul?
Care e cel mai important lucru pe care-l poate face produsul pentru el?
Care e cea mai importanta problema pe care o poate rezolva produsul sau serviciul tau pentru el?
Daca nu cunosti raspunsurile la acest tip de intrebari, du-te si intreaba. Vorbeste cu oamenii tai de vanzari. Vorbeste cu clientii. Foloseste-te de raspunsurile lor pentru a decide ce beneficii ale produselor tale trebuie scoase in evidenta in materialul promotional.
2. Planifica-ti brosura pentru AIDA.
Nu, nu e vorba despre matusa ta preferata. AIDA este un acronim de la Atentie, Interes, Dorinta si Actiune. Pentru a fi eficienta, brosura ta trebuie sa capteze atentia, sa le suscite interesul clientilor, sa le starneasca dorinta pentru produsul sau serviciul oferit si sa ii determine sa actioneze intr-un mod benefic pentru afacerea ta: sa achizi tioneze, sa sune si sa-si faca o programare sau sa-ti trimita inapoi o carte postala.
3. Nu pune o imagine cu cladirea pe coperta brosurii.
Fireste, esti mandru de cladire si de modul in care ti-a crescut compania. Dar clientilor tai chiar nu le pasa de cat de mandru esti de ea sau cat de mare e cladirea de birouri.
Singurul lucru care ii intereseaza este daca produsele tale le satisfac sau nu cerintele si nevoile. Nu irosi spatiul pe care ar trebui sa-l folosesti pentru a-ti vinde produsele si pentru a-ti convinge clientii sa cumpere pe loc.
Articole conexe
Ce nevoi au clientii mei?
de Idei de afaceriContinutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari
de Idei de afaceriCum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile
de Teo ManoleCare sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?
de Cosmin EnescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit