Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
3 secrete valoroase pentru materiale promotionale eficiente
Daca ai de gand sa trimiti materiale promotionale pentru a-ti creste vanzarile sau pentru a face cunoscuta lansarea unui nou produs sau serviciu, probabil te intrebi ce ai putea face pentru a-ti asigura succesul.
Daca stai sa te gandesti, adunand costurile de realizare a unei brosuri – editarea, designul, fotografiile, tiparitul, curieratul plus costurile de personal care se ocupa cu acest task specific, vei realiza ca o simpla brosura de trimis prin posta este mai scumpa de 1 dolar bucata.
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online

Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala

Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Costul nu e singurul aspect care te poate ingrijora. Fiecare material promotional pe care-l distribui iti fac cunoscute planurile de viitor. Daca lasi o impresie gresita, poti risca sa reduci vanzarile sau sa-ti pierzi clientii.
Deci ce poti face ca sa te asiguri de succesul viitoarei tale brosuri? Iata 3 secrete importante care-i vor asigura eficienta.
1. Intelege-ti clientul.
Inainte sa-ti petreci timpul planificand designul unei brosuri, asigura-te ca-ti intelegi clientul. De ce ar vrea sa-ti cumpere produsul?
Care e cel mai important lucru pe care-l poate face produsul pentru el?
Care e cea mai importanta problema pe care o poate rezolva produsul sau serviciul tau pentru el?
Daca nu cunosti raspunsurile la acest tip de intrebari, du-te si intreaba. Vorbeste cu oamenii tai de vanzari. Vorbeste cu clientii. Foloseste-te de raspunsurile lor pentru a decide ce beneficii ale produselor tale trebuie scoase in evidenta in materialul promotional.
2. Planifica-ti brosura pentru AIDA.
Nu, nu e vorba despre matusa ta preferata. AIDA este un acronim de la Atentie, Interes, Dorinta si Actiune. Pentru a fi eficienta, brosura ta trebuie sa capteze atentia, sa le suscite interesul clientilor, sa le starneasca dorinta pentru produsul sau serviciul oferit si sa ii determine sa actioneze intr-un mod benefic pentru afacerea ta: sa achizi tioneze, sa sune si sa-si faca o programare sau sa-ti trimita inapoi o carte postala.
3. Nu pune o imagine cu cladirea pe coperta brosurii.
Fireste, esti mandru de cladire si de modul in care ti-a crescut compania. Dar clientilor tai chiar nu le pasa de cat de mandru esti de ea sau cat de mare e cladirea de birouri.
Singurul lucru care ii intereseaza este daca produsele tale le satisfac sau nu cerintele si nevoile. Nu irosi spatiul pe care ar trebui sa-l folosesti pentru a-ti vinde produsele si pentru a-ti convinge clientii sa cumpere pe loc.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aflati cum puteti obtine un castig substantial parcurgand ghidul practic Afacere la cheie cu flori in ghiveci Informatii complete

[GHID PRACTIC] Cultura castravetelui anti-diabet
Castravetele amar cea mai profitabila cultura agricola din Romania la momentul actual

[GHID PRACTIC] 3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Fa-ti propria afacere cultivand trei arbusti miraculosi care te pot imbogati
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit