Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

3 secrete valoroase pentru materiale promotionale eficiente

de
2159 0 26 Feb. 2016
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Daca ai de gand sa trimiti materiale promotionale pentru a-ti creste vanzarile sau pentru a face cunoscuta lansarea unui nou produs sau serviciu, probabil te intrebi ce ai putea face pentru a-ti asigura succesul.

Daca stai sa te gandesti, adunand costurile de realizare a unei brosuri – editarea, designul, fotografiile, tiparitul, curieratul plus costurile de personal care se ocupa cu acest task specific, vei realiza ca o simpla brosura de trimis prin posta este mai scumpa de 1 dolar bucata.

Costul nu e singurul aspect care te poate ingrijora. Fiecare material promotional pe care-l distribui iti fac cunoscute planurile de viitor. Daca lasi o impresie gresita, poti risca sa reduci vanzarile sau sa-ti pierzi clientii.

Deci ce poti face ca sa te asiguri de succesul viitoarei tale brosuri? Iata 3 secrete importante care-i vor asigura eficienta.

1. Intelege-ti clientul.

Inainte sa-ti petreci timpul planificand designul unei brosuri, asigura-te ca-ti intelegi clientul. De ce ar vrea sa-ti cumpere produsul?

Care e cel mai important lucru pe care-l poate face produsul pentru el?

Care e cea mai importanta problema pe care o poate rezolva produsul sau serviciul tau pentru el?

Daca  nu cunosti raspunsurile la acest tip de intrebari, du-te si intreaba. Vorbeste cu oamenii tai de vanzari. Vorbeste cu clientii. Foloseste-te de raspunsurile lor pentru a decide ce beneficii ale produselor tale trebuie scoase in evidenta in materialul promotional.

2. Planifica-ti brosura pentru AIDA.

Nu, nu e vorba despre matusa ta preferata. AIDA este un acronim de la Atentie, Interes, Dorinta si Actiune. Pentru a fi eficienta, brosura ta trebuie sa capteze atentia, sa le suscite interesul clientilor, sa le starneasca dorinta pentru produsul sau serviciul oferit si sa ii determine sa actioneze intr-un mod benefic pentru afacerea ta: sa achizi tioneze, sa sune si sa-si faca o programare sau sa-ti trimita inapoi o carte postala.

3. Nu pune o imagine cu cladirea pe coperta brosurii.

Fireste, esti mandru de cladire si de modul in care ti-a crescut compania. Dar clientilor tai chiar nu le pasa de cat de mandru esti de ea sau cat de mare e cladirea de birouri.

Singurul lucru care ii intereseaza este daca produsele tale le satisfac sau nu cerintele si nevoile. Nu irosi spatiul pe care ar trebui sa-l folosesti pentru a-ti vinde produsele si pentru a-ti convinge clientii sa cumpere pe loc.



Tags: vanzarimateriale promotionalebrosuraclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

3 secrete valoroase pentru materiale promotionale eficiente
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
18 Apr 2016
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o...

Noul marketing al unei afaceri - castigarea clientilor pe termen lung

de Marinache Paula
23 Feb 2016
Acest nou marketing nu este orientat pe vanzarile imediate, desi nu sunt nici ele neglijate, ci pe castigarea clientilor pe termen lung, prin...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016