Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
3 sfaturi pentru a castiga loialitatea clientilor tai!
Clientii loiali sunt cei care ne intereseaza cel mai mult. Cu alte cuvinte, sunt cei care cumpara in mod repetat produsele oferite de noi, folosesc in mod constant serviciile pe care noi le oferim. Si, mai presus de orice, acesti clienti nu trebuie sa mai fie convinsi de fiecare data de calitatea produselor.
Acest lucru reprezinta un minus de efort din partea noastra. Mai mult, clientii loiali se pot transforma foarte rapid si simplu in referali puternici care sa duca faima companiei mai departe catre alti potentiali clienti.Propriul meu plan de afaceri
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cultura de sofran
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Iata si cateva sfaturi de care sa tineti cont pentru a castiga loialitatea clientilor vostri:
1. Oferiti calitate, mai presus de orice. Chiar daca preturile sunt unele imbatabile, la finalul zilei conteaza cat de functionale sunt produsele oferite. Degeaba ati vandut sute de produse daca le veti regasi pe retur si daca cei care le-au cumparat nu vor mai aloca niciodata buget catre firma dvs. Mai mult, vor duce vorba mai departe si sansele de succes vor fi nule pe viitor.
2. Tineti-va promisiunile. Daca ati promis un anumit nivel de calitate, cele mai tari preturi de pe piata, service instant la orice ora si alte beneficii, este esential sa le repectati si chiar sa le depasiti, in masura posibilitatilor. Nu uitati ca succesul vine pentru acele companii care promit mai putin decat livreaza si nu invers.
3. Tratati-i mereu cu respect. Oferiti-le ce este mai bun, de la produse si servicii si pana la asistenta, curierat, web design, customer service samd. Totul trebuie sa dovedeasca clientilor si potentialilor clienti ca sunt respectati si ca sunt valorosi pentru companiile si firmele voastre. Ascultati-le plangerile si nemultumirile, imbunatatiti-va produsele si serviciile, cereti-le feedback-ul si faceti-le cadouri valoroase si utile!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit