Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 sfaturi pentru a castiga loialitatea clientilor tai!

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Clientii loiali sunt cei care ne intereseaza cel mai mult. Cu alte cuvinte, sunt cei care cumpara in mod repetat produsele oferite de noi, folosesc in mod constant serviciile pe care noi le oferim. Si, mai presus de orice, acesti clienti nu trebuie sa mai fie convinsi de fiecare data de calitatea produselor.

Acest lucru reprezinta un minus de efort din partea noastra. Mai mult, clientii loiali se pot transforma foarte rapid si simplu in referali puternici care sa duca faima companiei mai departe catre alti potentiali clienti.

Iata si cateva sfaturi de care sa tineti cont pentru a castiga loialitatea clientilor vostri:

1. Oferiti calitate, mai presus de orice.
Chiar daca preturile sunt unele imbatabile, la finalul zilei conteaza cat de functionale sunt produsele oferite. Degeaba ati vandut sute de produse daca le veti regasi pe retur si daca cei care le-au cumparat nu vor mai aloca niciodata buget catre firma dvs. Mai mult, vor duce vorba mai departe si sansele de succes vor fi nule pe viitor.

2. Tineti-va promisiunile. Daca ati promis un anumit nivel de calitate, cele mai tari preturi de pe piata, service instant la orice ora si alte beneficii, este esential sa le repectati si chiar sa le depasiti, in masura posibilitatilor. Nu uitati ca succesul vine pentru acele companii care promit mai putin decat livreaza si nu invers.

3. Tratati-i mereu cu respect. Oferiti-le ce este mai bun, de la produse si servicii si pana la asistenta, curierat, web design, customer service samd. Totul trebuie sa dovedeasca clientilor si potentialilor clienti ca sunt respectati si ca sunt valorosi pentru companiile si firmele voastre. Ascultati-le plangerile si nemultumirile, imbunatatiti-va produsele si serviciile, cereti-le feedback-ul si faceti-le cadouri valoroase si utile!

sursa foto: www.sxc.hu


Tags: clienti loialiloialitatea clientilorpromisiuniafaceriafacere

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]