Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
3 strategii care te ajuta sa vinzi mai mult si mai rapid!
Ce ne dorim mai mult de atat? Sa lucrezi in vanzari reprezinta o continua provocare, stres mult, responsabilitati importante. Si nu mai punem la socoteala faptul ca atunci cand lucrezi in vanzari, rezultatele clare sunt cele care iti aduc un castig serios la finalul lunii! Dar pentru acel castig, eforturile sunt enorme si doar cei care au mai lucrat in vanzari pot intelege acest lucru!
Special pentru cei care lucreaza in vanzari, iata 4 strategii care ne ajuta sa vindem mai mult si mai rapid, strategii verificate si testate, de eficienta sigura:Cresterea prepelitelor japoneze
Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
1. Comisioane la vanzare! Atunci cand un agent de vanzari are salariu fix, nivelul de vanzari va fi mereu mai mic sau egal cu limita impusa de voi! Atunci cand oferiti comision la vanzare, limita incepe sa urce in mod clar si asta pentru ca omul de care discutam noi are tot interesul sa munceasca mai mult, mai eficient, mai rapid!
2. Mizati pe mai putini agenti profesionisti. In vanzari, conteaza enorm sa intelegeti ca se aplica regula : lucrurile de calitate vin in cantitati mici, ca la parfum. Nu este nevoie de o armata uriasa de agenti de vanzare pe care sa ii controlati greu si care sa actioneze fiecare dupa capul sau. Este mai bine sa lucrati cu echipe foarte mici de agenti care sa colaboreze sub cupola aceleiasi culturi organizationale.
3. Oferiti gratuitati si mostre. Zilele trecute eram intr-un plafar si am primit o mostra dintr-o pasta de dinti din ingrediente naturale. De mult timp ma gandeam sa o cumpar insa costa mult mai mult decat dadeam eu pe pasta mea de dinti clasica. Am incercat-o si am fost profund impresionata de ce poate face. In mai putin de doua ore eram la plafar ca sa cumpar pasta de dinti in ambalaj mare!
La fel se intampla si cand primim mostre de sapun, sampon, geluri de dus, biscuiti, detergenti, apa de gura, pudre, cosmetice si nu numai. In mare, noi va spunem ca majoritatea produselor si serviciilor noastre pot fi oferite ca "mostra". Nu uitati ca daca un client va fi vreodata unul fidel brandului dvs, acest lucru se va intampla doar daca nivelul calitatii il impresioneaza! Dati-i sansa sa fie impresionat!
Si luati in considerare faptul ca multi ar deveni clientii nostri daca ar putea sa faca riscurile sa dispara. Da, produsul pare genial, insa pretul este cam piperat. Daca il cumpara, achita pretul, merg acasa, il folosesc si apoi descopera cu stupoare ca este identic cu un produs mult mai ieftin!
Si de cele mai multe ori, cand clientul ezita sa cumpere, la mijloc exista riscuri pentru el! Faceti in asa fel incat sa eliminati riscurile pentru clientii dvs si pentru viitorii dvs clienti!
Mult succes si spor la consolidarea unei baze de clienti valorosi!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari
de Idei de afaceriCum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile
de Teo ManoleCum sa-ti planifici mai usor vanzarile?
de Marinache PaulaVanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!
de Marinache PaulaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit