Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
3 strategii de marketing care dau roade pe timp de criza!
Unele strategii de marketing se dovedesc a fi extrem de eficiente in a ne promova produsele, serviciile, afacerile ca tot unitar, imaginea si reputatia pe care mizam pentru succes in mediul de afaceri. In acelasi timp, unele strategii de marketing se dovedesc a fi investitii nerentabile, investitii in cazul carora ROI (Return On Investment) nu mai apare niciodata.
Iata 3 strategii de marketing pe care le puteti utiliza cu incredere, 3 strategii de marketing functionale si in cazul unei afaceri mici sau unei afaceri mai complexe:![Ghid practic Realizarea de sapun natural](https://www.rs.ro/dbimg/product/2998-ghid-practic-re.gif)
Ghid practic Realizarea de sapun natural
![Cresterea prepelitelor japoneze](https://www.rs.ro/dbimg/product/2021-cresterea-prepe.jpg)
Cresterea prepelitelor japoneze
![Cultura castravetelui anti-diabet](https://www.rs.ro/dbimg/product/3065-cultura-castrav.jpg)
Cultura castravetelui anti-diabet
1. Social media. Social media reprezinta un nou teritoriu in cadrul carora se duc lupte acerbe intre competitori apartinand multor industrii. Social media pune la dispozitia antreprenorilor si specialistilor in marketing instrumente prin intermediul carora isi pot construi o comunitate aducatoare de profit consistent. In acelasi timp, social media reprezinta si un teren potrivit pentru dezvoltarea de strategii de marketing care nu cer investitii banesti mari si care isi dovedesc eficiente si pe timp de criza.
2. Referali. Multe voci din mediul de afaceri noteaza faptul ca strategiile de marketing bazate pe referali sunt strategii mai mult decat eficiente, strategii de viitor. In mod real, daca stam sa cugetam, descoperim o mare de consumatori orientati catre achizitionarea de produse pe baza recomandarilor celor apropiati, rudelor, prietenilor si oricaror altor persoane nelegate in mod direct de o anumita companie. Referalii pot aduce niveluri inalte de profitabilitate in cadrul afacerilor care ii recompenseaza in mod corect.
3. Networking. Nu degeaba se spune sa nu pleci de acasa fara un teanc de carti de vizita, chiar si cand ai de gand sa dai o fuga pana la supermarket pentru cumparaturi. Persoana care sa aiba nevoie de produsele sau serviciile tale poate fi la un pas distanta si tu iti poti promova mica afacere prin strategii eficiente, simple si necostisitoare de networking.
Desigur, despre networking discutam si la niveluri mai inalte, in cazul seminariilor, conferintelor, workshop-urilor, targurilor si expozitiilor de profil. Acestea sunt surse excelente care ne pot aduce profitabilitate in afaceri.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCultura de sofran: Strategii de marketing
de Idei de afaceri5 Strategii de marketing pentru orice afacere
de Idei de afaceriStrategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
![Rentrop ∧ Straton](https://ideideafaceri.manager.ro/img/RS30_sigla_130.png)
Citeste Raportul Special GRATUIT
![Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim](https://media.rs.ro/filemanagerraport/IdeideAfaceri/RAPIAF1224.png)
Idei de AFACERI 2025
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit