Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
4 greseli monstruoase de marketing pentru afacerile dvs profitabile
Afacerile profitabile ajung in acest stadiu din cauza marketing-ului intr-o mare masura. Marketing-ul este scheletul pe care lucram atunci cand dorim sa ne dezvoltam afacerile sau sa transformam afaceri in afaceri rentabile si afacerile rentabile in afaceri profitabile. Marketing-ul vine cu cateva greseli dezastruoase pentru multi antreprenori care nu inteleg pe deplin rolul sau in contextul unei afaceri profitabile. Iata cele mai monstruoase 4 greseli pe care le puteti comite:
1. Planificam, planificam, organizam si ordonam, mai planificam putin si asta a fost tot. Ramanem la stadiul de planificare, cu care ne ocupam tot timpul si apoi ne lipseste initiativa, ne lipseste actiunea, nu ne mai punem in aplicare planurile. Multi antreprenori sunt foarte interesati sa planifice, insa cand vine vorba sa isi demareze proiectele, ei bine, atunci intervine o alta faza de planificare.Cultura castravetelui anti-diabet
Cresterea prepelitelor japoneze
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
2. Lansam produse fara sa fim siguri de viabilitatea lor si de disponibilitatea consumatorilor de a le achizitiona. Ne bazam pe intuitie de multe ori, pe gura lumii, pe sfaturi nefondate si intram in afaceri legati la ochi si fara sa stim incotro ne indreptam. Uitam sa facem studii de piata si analize de marketing, sa ne consultam cu marketeri avizati si afacerile noastre se vor transforma cat de curand in afaceri nerentabile.
3. Ne uitam in tabara competitiei si facem ce vedem. Nu este corect, nici etic si nu este, in nici un caz, o solutie viabila pentru a ne creste afacerile catre afaceri rentabile si apoi catre afaceri profitabile. Secretul afacerilor profitabile sta in diferentiere.
4. Investim bani multi in anumite strategii de promovare a produselor sau serviciilor noastre si nu ne bazam pe considerente solide in luarea acestor decizii. Sunt multi antreprenori care investesc multi bani si mult timp in networking si nu au parte de vanzarile pe care le-ar fi asteptat. De asemenea, multi isi pun toate ouale intr-un singur cos si pierd mult.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit