Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
4 ingrediente vitale pentru un mix de marketing eficient
Mixul de marketing reprezinta intreaga retete in functie de care ne preparam ingredientele, in functie de care stim ce ingrediente ne sunt necesare si cam care ar fi rezultatul final. Mixul de marketing are nevoie de ingrediente care sa se lege impreuna, sa se sincronizeze in mod fidel, ingrediente care sa rezoneze cu nevoile, cerintele, dorintele si problemele cu care se confrunta audienta careia ne adresam.
Iata 4 ingrediente de care aveti nevoie pentru un mix de marketing eficient:1. Prezenta online. Afacerile din ziua de astazi se bazeaza intr-o foarte mare masura pe prezenta lor online, cea care reuseste sa atraga clienti mai multi decat reusesc afacerile offline. Daca nu aveti deja un website si un blog atasat este cazul sa va puneti pe treaba. Cooptati un programator cu experienta si bloggeri cu stil si dati-i drumul la activitatile care va vor aduce mai mult trafic decat orice activitate intreprinsa in mediul offline.
2. Social Media. Cu toate ca multi inca sunt reticenti, Social Media se afirma din ce in ce mai mult ca o modalitate eficienta de a ne promova mesajele de marketing, de advertising, de a ne face cunoscute oferte si promotii, reduceri de pret, de a ne populariza brand-ul, de a ne afirma ca afaceri solide si prezente pretutindeni este prezent si clientul nostru ideal. Alegeti-va cu grija reteaua sociala si dati importanta necesitatii de a interactiona cu fanii si grupurile care se inscriu in listele afacerii dvs.
3. Campanii de e-mail marketing. E-mail marketing-ul functioneaza si aduce trafic important pentru multe website-uri si bloguri. Expertii afirma ca prea putini clienti cumpara produse sau platesc pentru servicii din prima interactiune cu o companie si au nevoie sa fie tinuti la curent cu oferte si reduceri de pret, cu promotii si alte beneficii de care se pot bucura atunci cand colaboreaza cu o companie.
4. Grafica de top. Grafica este unul dintre elementele neglijate de prea multi detinatori de afaceri si manageri responsabili de bunul mers al firmelor si companiilor. Grafica este de baza deoarece clientii isi duc deciziile de a achizitiona si de a se fideliza unei companii pe baza emotiilor, pe baza empatiei, pe baza imaginilor care le inspira anumite idei, anumite stari de spirit. De la carti de vizita, la brosuri, la web design si ajungand la flyere, multe aspecte ale afacerilor dvs pot fi imbunatatite prin intermediul graficii de top.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit