Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 moduri de calibrare a ofertei pe piata actuala

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

1. Actualizati modalitatile de distributie. Alegeti canale de distributie diferite, in functie de segmentele de clienti carora va adresati. Oferiti produse si servicii prin mai multe canale de distributie, in functie de diferentele regionale.

Prezenta fizica nu este neaparat necesara pentru a avea vanzari ridicate. Companii ca Amazon si EasyJet, care vand exclusiv prin canale on-line, au avut in timpul recesiunii cele mai mari cresteri ale vanzarilor. Una dintre explicatiile pentru acest fenomen este faptul ca oamenii ies mai rar la cumparaturi in magazine traditionale decat inainte.

2. Investiti in reputatia firmei.
Reputatia firmei si modul in care oferta dumneavoastra este perceputa sunt importante in atragerea clientilor. Convingeti clientii ca produsele si serviciilor dumneavoastra pot obtine cel mai bun raport intre pret si calitate.

3. Inovati.
Pe timp de criza, clientii pretuiesc produsele si serviciile care le ofera avantaje pe care si le puteau permite in perioada anterioara. De exemplu, un produs care ofera distinctie la un pret accesibil capteaza atentia multor consumatori. Aceasta realitate creeaza multe oportunitati pentru inovatii, atat in ceea ce priveste produsul in sine, cat si marketingul acestuia.

4. Mentineti o atitudine deschisa.
Uitati de regulile care se aplicau comportamentului clientilor inainte de criza. incercati sa fiti deschis la noi posibilitati si nu lasati la o parte ideile preconcepute.

Iata cateva sfaturi pentru a pastra o atitudine deschisa:
a. Nu supraestimati succesul taierii de costuri. Consumatorii nu isi doresc sa cumpere produse ieftine de calitate proasta.
b. Consumatorii nu achizitioneaza mereu produse cu discount sau din clasa de economie pentru ca le ofera putina satisfactie.
c. Comunicati cat mai mult cu consumatorii pentru a le intelege schimbarile de comportament.

Companiile vor fi mai bine pregatite sa isi mentina afacerea daca inteleg dorintele si nevoile consumatorilor intr-o perioada in care acestia dispun de mai putine resurse financiare. Castigatorii in recesiune sunt cei care ii ajuta pe clienti sa isi satifaca micile placeri.



Tags: piataofertaclienticosturivanzari

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]