Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 moduri de calibrare a ofertei pe piata actuala

de Teo Manole 23 Apr. 2015 2550
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

1. Actualizati modalitatile de distributie. Alegeti canale de distributie diferite, in functie de segmentele de clienti carora va adresati. Oferiti produse si servicii prin mai multe canale de distributie, in functie de diferentele regionale.

Prezenta fizica nu este neaparat necesara pentru a avea vanzari ridicate. Companii ca Amazon si EasyJet, care vand exclusiv prin canale on-line, au avut in timpul recesiunii cele mai mari cresteri ale vanzarilor. Una dintre explicatiile pentru acest fenomen este faptul ca oamenii ies mai rar la cumparaturi in magazine traditionale decat inainte.

2. Investiti in reputatia firmei.
Reputatia firmei si modul in care oferta dumneavoastra este perceputa sunt importante in atragerea clientilor. Convingeti clientii ca produsele si serviciilor dumneavoastra pot obtine cel mai bun raport intre pret si calitate.

3. Inovati.
Pe timp de criza, clientii pretuiesc produsele si serviciile care le ofera avantaje pe care si le puteau permite in perioada anterioara. De exemplu, un produs care ofera distinctie la un pret accesibil capteaza atentia multor consumatori. Aceasta realitate creeaza multe oportunitati pentru inovatii, atat in ceea ce priveste produsul in sine, cat si marketingul acestuia.

4. Mentineti o atitudine deschisa.
Uitati de regulile care se aplicau comportamentului clientilor inainte de criza. incercati sa fiti deschis la noi posibilitati si nu lasati la o parte ideile preconcepute.

Iata cateva sfaturi pentru a pastra o atitudine deschisa:
a. Nu supraestimati succesul taierii de costuri. Consumatorii nu isi doresc sa cumpere produse ieftine de calitate proasta.
b. Consumatorii nu achizitioneaza mereu produse cu discount sau din clasa de economie pentru ca le ofera putina satisfactie.
c. Comunicati cat mai mult cu consumatorii pentru a le intelege schimbarile de comportament.

Companiile vor fi mai bine pregatite sa isi mentina afacerea daca inteleg dorintele si nevoile consumatorilor intr-o perioada in care acestia dispun de mai putine resurse financiare. Castigatorii in recesiune sunt cei care ii ajuta pe clienti sa isi satifaca micile placeri.



Tags: piataofertaclienticosturivanzari

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Piata de desfacere a florilor in ghiveci

de Idei de afaceri
25 Iun 2024
Pe cat de mare este oportunitatea de a demara o afacere cu flori, pe atat de atenti trebuie sa fie noii antreprenori la conditiile comerciale...

Ce nevoi au clientii mei?

de Idei de afaceri
25 Iul 2024
Cei mai buni dintre antreprenorii de pe piata se vor centra pe directii de actiune ce au in prim-plan eforturile de satisfacere a clientului. Un...

Amazon aduce pe piata un dispozitiv contactless care poate monitoriza somnul

de Bianca Tila
29 Sep 2022
Amazon a prezentat un dispozitiv contactless care poate monitoriza somnul oamenilor. De asemenea, acesta se alatura gamei sale de dispozitive...

Incepe o afacere cu flori in ghiveci. Cum sa te impui pe piata si sa obtii profit

de Idei de afaceri
01 Mar 2024
Pe cat de mare este oportunitatea de a demara o afacere cu flori, pe atat de atenti trebuie sa fie noii antreprenori la conditiile comerciale...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]